۱۴۰۳ تیر ۱۶, شنبه

التماسها و حسرت به‌دلی خامنه‌ای خلیفه ارتجاع در وحشت از پتک سنگین تحریم بر اصل ولایت فقیه

 

التماسها و حسرت به‌دلی خامنه‌ای خلیفه ارتجاع در وحشت از پتک سنگین تحریم بر اصل ولایت فقیه

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

التماسها و حسرت به‌دلی خلیفه ارتجاع

در وحشت از پتک سنگین تحریم بر اصل ولایت فقیه

و زمینه‌سازی آشکار برای بالا بردن آمار و ارقام

در دور دوم نمایش ورشکسته

خامنه‌ای ۱۵ تیر ۱۴۰۳:

شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل هست خدا کند اینجور باشد و اگر اینجور باشه خرسند کننده است و انشاالله مردم عزیز مان موفق بشوند و رأی بدهند و بهترین رو انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشه برای این‌که کار را تمام می‌کنند دیگه

فردا ما انشاالله رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

 

دجالبازی مسخره سردژخیم قضاییه جلادان

آخوند گوشخوار اژه ای

سردژخیم اژه‌ای ۱۵ تیر ۱۴۰۳

استحضار دارید که رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی هم هست یعنی اگر چنان‌چه کسانی امروز نسبت به فضای مجازی چه از جنبه‌های به‌اصطلاح فرصتی اون و چه از جنبه‌های تهدیدی اون نگاه بکنند رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی میتونه مؤثر باشد.

رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز می‌باشد از همین رو اگر کسانی نسبت به مسائل فرهنگی کشور نقطه نظراتی دارند و درصدد اصلاح و اعتلای آن هستند اینجا نیز رئیس‌جمهور می‌تواند مؤثر و نافع باشد.

 

التماس رئیس شاخ شکستهٔ مجلس فرمایشی

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع هم گفت: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت پایین مرحله قبل را جبران کنند و سرنوشت ۴ سال آینده خود را به درستی رقم زنند.

 

درخواستهای عاجزانه

چماقدار مخبر معاون اول رئیسی جلاد و پاسدار جنایتکار حاجی زاده

پاسدار مخبر ۱۵ تیر ۱۴۰۳

الان هم که ما بازدید داشتیم نسبت به همین ساعت هفته گذشته یک استقبال بهتری و معناداری انجام شده که من دیدم نزدیک تا الآن تا این ساعت تعداد نسبتاً بیشتری نسبت به هفته گذشته رأی‌شون رو به صندوق انداختند امیدواریم انشاءالله خداوند کمک کنه دلها را برگردونه.

 

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ۱۵ تیر ۱۴۰۳

حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه: در دهه اول پیروزی انقلاب در دوران جنگ هم فراخوان شدیم برای دفاع از کشور اگر اون روز کوتاهی می‌شد الآن بخش‌های وسیعی از کشور در اختیار دشمنان بود. امروز رأی دادن کار ساده‌ای که برای ایجاد اقتدار برای ایجاد قدرت و مردم بیان پای کار انشاالله...

این مشارکت برای کشور ما بسیار بسیار لازم است یعنی هر رأی معادل یک تیر موشک انشاالله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر