زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

خامنه اي وسپاه تروريستي قدس از زبان يك اجيرشده خود در عراق موسوم به جيش المختارمسئوليت حمله جنايتكارانه موشكي 29اكتبر 2015 به كمپ ليبرتي را بعهده گرفت.

خامنه اي وسپاه تروريستي قدس از زبان يك اجيرشده خود در عراق موسوم به جيش المختارمسئوليت حمله جنايتكارانه موشكي 29اكتبر 2015 به كمپ ليبرتي را بعهده گرفت.

نعل وارونه هاي خامنه اي زهر خورد كه در نوبت خوردن زهرهاي منطقه اي ،عراق وسوريه ويمن نشسته است ،هيچ دردي از اين ولي فقيه زهر خورده ومفلوك دوا نميكند
ايسنا رژيم نوشته است:

حمله موشکی به پایگاه منافقین در عراق

» سرویس: سياسي - سياست خارجي ايسنا
پایگاه مجاهدين نزدیک فرودگاه بغداد هدف حمله موشکی قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا،ستاد عملیات بغداد در اطلاعیه ای اعلام کرد افراد ناشناس پانزده موشک کاتیوشا به اطراف اردوگاه لیبرتی شلیک کردند.
براساس این اطلاعیه این موشکها از منطقه البکریه شلیک شده که این منطقه هم اکنون درحال بازرسی است.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت کشور عراق هم اعلام کرد به زودی جزئیات این حمله اعلام خواهد شد.
لیبرتی اردوگاه موقت مجاهدين در عراق است.
«ناصر بندر»، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عراق در این باره گفت: ۳ راکت نزدیک این پایگاه نظامی نزدیک فرودگاه بغداد، پایتخت عراق، اصابت کرده، اما اطلاعات و علل این حمله هنوز مشخص نیست. «جیش المختار»، مسئولیت حمله را بر عهده گرفت.
گزارش های رسیده حاکی است حمله راکتی به پایگاه لیبرتی، محل استقرار موقت منافقین، 3 کشته و 50 مجروح برجا گذاشت.
مجاهدين، در حال حاضر به طور موقت در پایگاه لیبرتی مستقرند و در انتظار مجوز انتقال به یک کشور ثالث اند.
اما این سازمان در بیانیه خود مدعی شد، ده ها موشک در نیمه شب، به اردوگاه آنان شلیک شده که بر اثر آن، 3 تن از اعضای این گروهک، کشته شدند.
ارگان اين سازمان همچنین اعلام کرده است که حسین ابریشمچی (برادر مهدی ابریشمچی همسر سابق مریم رجوی) از کشته شدگان این حمله بوده است.
«جن ساکی»،سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در واکنش به این رویداد گفت:واشنگتن به قوی ترین شکل این حمله را محکوم می‌کند و با سازمان ملل متحد و مقامات عراقی در این زمینه هماهنگ است.
واشنگتن از دولت بغداد هم خواست اقدامات لازم را برای تامین امنیت پایگاه لیبرتی صورت دهد.
گروه جیش المختار، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و رئیس آن گفته است که آنها 20 موشک کاتیوشا و خمپاره به لیبرتی شلیک کردند.
«واثق البطاط »، از مقامات این گروه، گفت: ما بارها از دولت عراق خواسته‌ ایم که منافقین از خاک عراق خارج شوند، اما آنها همچنان در خاک عراق حضور دارند.
سايت رژيمي نظر هم اين حمله جنايتكارانه را منعكس كرده است

حمله موشکی جیش المختار به اردوگاه مجاهدین در لیبرتی / حداقل ۲۳ کشته + اسامی کشته شده ها

IMG_20151030_010319
 امروز حدود ساعت ۱۹:۴۰دقیقه تعداد ۸۰فروند موشک به پایگاه لیبرتی شلیک شد که تعداد زیادی از اعضای گروهک تروریستی مجاهدین کشته شدند.
براساس اخبار واصله در حمله امشب به پایگاه لیبرتی مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعیو حسن ابریشمچی کشته شدند.
تا کنون ۲۳ کشته ثبت شده
روز حساب رسي وسرنگوني نزديك است وتاريخ مصرف بنيادگرائي با حضور يك سازمان انقلابي وارتش آزادي بخش به پايان رسيده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر