زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مهر ۶, پنجشنبه

کسانی خمینی را رها کردند و آمدند زیر پرچم مسعود رجوی- آخوند احمد خاتمی

 کسانی خمینی را رها کردند و آمدند زیر پرچم مسعود رجوی- آخوند احمد خاتمی


آخوند احمد خاتمی: نالیدن از پیوستن جوانان به مجاهدین

آخوند احمد خاتمی: نالیدن از پیوستن جوانان به مجاهدین


آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در یک سخنرانی در مشهد هراسان از روی آوردن جوانان به مجاهدین، اوضاع امروز را با اوضاع اول انقلاب مقایسه کرد و گفت که در ابتدای انقلاب، کسانی خمینی را رها کردند و آمدند زیر پرچم مسعود رجوی. امروز هم همین است.

وی برای جبران بی‌اعتباری ولی‌فقیه پوشالی نظام وی را به نحو مضحکی امام خامنه‌ای و آیت‌الله العظمی توصیف کرد و درباره رسوایی نمایشهای انتخاباتی و رنگ عوض کردنهای کاندیداهای فرمایشی گفت:
تلویزیون آستان رضوی (رژیم) 4مهر 96:
یکی از مسئولان نظارت شورای نگهبان می‌گفت در بین کاندیداها یک آقایی در دو سه دوره کاندیدا شد در یک دوره بازار غیرمتدینین گرم بود این آقا قیافه‌اش قیافه غیرمتدین بود و یک ویلون دستش در اون حال عکس گرفت گذشت و گذشت در یک دوره‌ای بازار بازار متدینین شد همین آقا محاسنی بلندتر از محاسن بنده یک چفیه هم به گردن خودش اونطوری عکس انداخت؛ خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.

جوانهای عزیز عبرت بگیرند از اونهایی که اول انقلاب امام نورانی ما را رها کردند... امام رو رها کردند آمدند زیر پرچم، زیر پرچمشون 17هزار نفر ترور شدند امروز هم همینه جوانهای عزیز این سخنی که می‌گویم سخن دل است امروز ولایت اهل الحق تجلی یافته در ولایت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است... 

وقتی رهبری حکم کرد حجت شرعی ما اینجاست عزیزان جوان بشنوید این سخن رو مراقب باشید هر پرچمی که بلند میشه حزب فلان جبهه فلان جمعیت فلان دارم انواع نامها رو میگم نگاه کنید این جماعت مسیرشون کدومه اگر با ولایت اند همراه ولایت اند همراهی کنید اما اگر دیدید بیگانه با ولایت اند نه جوانی تون رو فدای اینها کنید نه دین تون رو فدای اینها کنید دیدید از امام بریدند آمدند زیر پرچم این منحرف در عملیات مرصاد به جنگ با جوانهای شما آمدند، میگه خواهی نشوی رسواااااااا همرنگ جماعت شو این منطق منطق نادرستی است... 

ابراهیم رئیسی: اگر شهدای عالیقدر دفاع حرم نبودند اگر تلاش مسلمانان سوریه و لبنان نبود امروز باید در مهران و خرمشهر و کرمانشاه در مقابل داعش و القاعده و گروه‌های تکفیری می‌جنگیدیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر