زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ شهریور ۱۱, شنبه

پژواك حماسه اشرف در 10 شهریور 1392

پژواك حماسه

  • نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا و کاندیدای ریاست‌جمهوری:
    «من آمده‌ام تا به ‌شما بگویم چقدر ما به‌ صدای شما نیاز داریم. مدت 35سال، ما سیاست شکست‌خورده مماشات را دنبال کردیم».
    نیوت گینگریچ
  • سناتور لیبرمن:
    «شما امروز با انتخاب بودن در این‌جا، پیشاپیش به‌تاریخ پیوسته‌اید. چرا که ما و شما، درگیر یک نبرد تاریخی هستیم تا مردم ایران را آزاد کنیم. شما در شورای ملی مقاومت ایران، همه این‌را می‌دانید چرا که با شجاعت و به‌طور مؤثر جنگیده‌اید تا رهبران جهان را قبل از این‌که دیر شود، از خواب و خیالهایشان بیدار کنید».
    سناتور لیبرمن
  • ولید فارس محقق و متخصص در امور خاورمیانه و مشاور کنگره آمریکا:
    «من می‌گویم و این را به‌کنگره هم گفته‌ام که اگر اشرفی در کار نبود، ما بایستی یک اشرف و حتی 10 اشرف می‌ساختیم.»
    ولید فارس
  • نفیسه مرزوقی نماینده پارلمان تونس:
    «هزار اشرف می‌سازیم / ای اشرف سرفراز! / از غارها روانند ارواح نمناک / از آبهای فرو رفته پر از خون / مورد آزار قرار گرفته، در خفا شکنجه شده / آیا انرژی و توانت تمام شده است؟ / نه! اشرف، لحظه عشق است / و نبردش ده بار بیشتر ادامه دارد»
    نفیسه مرزوقی
  • قاضی مایکل موکیزی وزیر دادگستری پیشین آمریکا:
    «این حملات در لحظاتی صورت گرفت که وزیر دفاع آمریکا در عراق به‌سر می‌برد و به نوعی یک سیلی بین‌المللی بر صورت ایالات متحده به‌شمار می‌رفتند. ... برای من حتی بازگویی این ماجرا سخت است چون صدایم می‌لرزد و وجدانم آزرده می‌شود.»
    مايكل موكيزى
  • مایک کافمن نماینده کنگره آمریکا:
    «مبارزه شما، شعله‌های نوری است که در خاورمیانه خسته و مجروح، شدیداً به‌آن نیاز است. بنابراین، تغییر دموکراتیک در ایران یک اصل بسیار مهم و حیاتی است».
    مایک کافمن
  • دنی دیویس نماینده کنگره آمریکا:
    «شما نه تنها الهام‌بخش و عامل انگیزش مردم خودتان هستید، بلکه شما به ‌مردم سراسر جهان می‌گویید که نباید عقب نشست».
    دنی دیویس
  • مارک گینزبرگ مشاور پیشین کاخ سفید در امور خاورمیانه و سفیر آمریکا در مراکش:
    «ما به‌یک ایران آزاد نیاز داریم».
    مارک گینزبرگ
  • برنارد کوشنر وزیر خارجه سابق فرانسه:
    «شما الگویی برای همه خاورمیانه هستید و برای ورای خاورمیانه…»
    برنارد کوشنر
  • روهرا باکر رئیس زیرکمیته اروپا، آسیا و تهدیدات نوظهور کنگره آمریکا:
    «این واقعه‌ای شرم‌آور است. برای دولت عراق شرم‌آور است اگر‌ چه شرم برای آن موضوعیت ندارد اما برای ایالات متحده هم شرم‌آور است. ببینید سربازان عراقی از چه سلاحهایی برخوردار بودند. سلاحهای آمریکایی. اگر خیال کنیم که هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این واقعه نداریم در واقع همه چیز را پنهان کرده‌ایم.»
    روهرا باكر
  • آلن درشویتز - برجسته‌ترین وکیل پرونده‌های جنایی در گردهمایی نمایندگان تشکلهای جوانان با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت:
    «کسانی که مرتکب جنایت علیه اشرفیان شدند باید به دست عدالت سپرده شوند.»
    آلن درشویتز
  • سالی بریشا نخست‌وزیر پیشین آلبانی:
    «اعضای مقاومت، اپوزیسیون ایران، وفادارترین، قوی‌ترین، دیرپاترین اپوزیسیون عصر ما هستند… پیروزی شما، نه فقط برای شما و ملت و کشور شما، بلکه دارای اهمیتی حیاتی برای منطقه و همه جهان است.»
    سالی بریشا
  • استرون استیونسون رئیس هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا:
    ما شاهد بازگشت عراق به جنگ داخلی هستیم. وقتی آمریکاییها عراق را ترک کردند آنها گفتند که در پشت خود یک دموکراسی عملی بر جای می‌گذارند. آنچه که آنها در پشت خود بر جای گذاشتند در واقع یک چیز سوراخ سوراخ بود.
    استرون استیونسون
  • پل مورفی- نماینده پارلمان اروپا از ایرلند:
    مسئولیت این کشتارها نه فقط بر عهده گروه‌های کشتار فرقه‌ای بلکه بر عهده کسانی است که جنگ و اشغال عراق را هدایت و اجرا کردند. آنان هیچ حقی در مورد تحمیل یک رژیم دست‌نشانده برای ادامه سرکوب و شکافهای فرقه‌ای ندارند.
    پل مورفى
  • ریچارد چارنسکی - نماینده پارلمان اروپا و وزیر سابق اروپایی لهستان:
    ... . ما نفوذ افزایش یابنده رژیم ایران در عراق را مشاهده می‌کنیم... . آنها باید با یک تحقیقات مستقل همکاری کنند تا تروریستها را پیدا کنیم و در مقابل دادگاه قرار دهیم و آنها را محکوم کنیم.
    ريچارد چارسنكى
  • برایان بینلی-نماینده پارلمان انگلستان:
    دولت خود من، انگلستان هم تلاش می‌کند با نادیده گرفتن اعمال وحشتناکی که توسط دولت مالکی در عراق به‌درخواست رژیم ایران صورت گرفته، دست خود را بشوید
    برایان بینلی
  • طاهر بومدرا، مسئول پرونده اشرف در سازمان ملل:
    پیام من به آنها (سازمان ملل) این است که این غیرقابل‌قبول است که شاهد جنایت علیه بشریت در اشرف باشند و نمایندگان آنها در بغداد کماکان در سکوت باشند. آنها بایستی لب به سخن باز کنند و وقایع را در اشرف مشاهده کنند. آنها دقیقاً می‌دانند که چه رخ داده است. آنها می‌دانند آن چیزی که در اشرف گذشت دخالت ارتش عراق بود
    طاهر بومدرا
  • استفن هیوز، نایب اول گروه سوسیالیست- دموکرات در پارلمان اروپا:
    ”این یک فضیحت است که دولت آمریکا اقداماتی را که برای آزادی این گروگانها باید بکند انجام نمی‌دهد. هم‌چنین، این یک رسوایی است که بان کی‌مون از عراق خواستار تحقیق درباره این حمله می‌شود، در حالیکه مثل روز روشن است که نیروهای عراقی خودشان پشت این قتل‌عام بوده‌اند“
    استفن هیوز
  • نامه سرگشاده آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا به باراک اوباما:
    سفر نوری المالکی دیکتاتور عراق جدید به آمریکا و استقبال از او در کاخ سفید یک سابقه بسیار اسفناک در تاریخ دموکراسی آمریکا و یک لکه تاریک در میراث حکومت 8ساله شما خواهد بود.»
    آلخو ویدال کوادراس
  • قاضی تد پو نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از تگزاس:
    «با مالکی در مورد قتل‌عام مخالفان ایرانی برخورد کنید مالکی را به‌خاطر قتل‌عام در اشرف مورد حسابرسی قرار دهید. وزارت خارجه آمریکا این حمله را محکوم کرد و از دولت عراق خواست که درباره آن تحقیق کند. این بمانند آن است که از آلکاپون بخواهیم که مدیریت اداره مالیات را برعهده بگیرد.»
    قاضی تد پو
  • نامه کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف به دبیرکل ملل متحد، مقامات آمریکا و سازمانهای بین‌المللی:
    تحقیقات مسخره حکومت عراق درباره جنایت علیه بشریت در اشرف. «… دولت عراق به دستور رژیم ایران و با تشکیل کمیته‌یی از عاملان جنایت تحت عنوان کمیته تحقیق درصدد است با صحنه‌سازی و سرهم‌بندی گزارشهای ساختگی، هر گونه تحقیقات بی‌طرف و مستقل در مورد جنایت بزرگ علیه بشریت در اشرف را خنثی کنند و آمران و عاملان، از جمله مالکی، فالح فیاض و سرلشگر شمری و دیگر جنایتکاران را از عواقب این جنایت بزرگ علیه بشریت در امان نگه‌ دارد. در تحقیقات به سبک مالکی، قربانیان به مسخره‌ترین صورت عامل و مقصر کشتار خود جلوه داده می‌شوند!
    در هیچ جای دنیا متهم به ارتکاب به یک جنایت نمی‌تواند در مسئولیت تحقیق سهیم شود، به عهده گرفتن مسئولیت تحقیقات قتل‌عام اول سپتامبر از سوی دولت عراق، به سخره گرفتن عدالت و بیطرفی است».
    کمیته بین‌المللی حقوقدانان
  • فراخوان بیش از ۶۷۰۰تن از شیوخ عشایر و شخصیتهای عراقی برای آزادی ۷گروگان و تأمین حفاظت لیبرتی:
    دبیرکل ملل‌متحد و کمیسر عالی حقوق‌بشر باید یک تحقیقات مستقل را در مورد جنایت اول سپتامبر انجام دهند و عاملان آن را به محاکمه بکشند.
    شیوخ عشایر
  • لرد کارلایل - عضو مجلس اعیان انگلستان:
    بیش از 150تن از مجاهدین را به قتل رسانده‌اند. آنها توسط دولت عراق بدون دفاع و حفاظت قرار گرفته‌اند. کاملاً روشن است که در این زمینه ( جنایت علیه اشرفیها) مالکی دست‌نشانده دولت و رژیم ایران است و به این دلیل است که ساکنان کمپ لیبرتی مورد حفاظت توسط دولت عراق قرار نمی‌گیرند.
    لرد کارلایل
  • جودی شوکلا رئیس گروه احزاب لیبرال در شورای اروپا:
    «شما آنتی‌تز بنیادگرایی اسلامی هستید که یک تهدید جهانی به‌شمار می‌رود».
    جودی شوکلا
  • نجاح العزه نماینده پارلمان اردن:
    «راه‌حل، اسلام دموکراتیک و بردبار است. درود به مردم عظیم (ایران) به‌خاطر وجود مجاهدین تحت رهبری بانویی که برای احقاق حق مبارزه می‌کند.»
    نجاح العزه
  • جمال العوضی عضو کمیته گفتگوی ملی یمن:
    «شما الگو و نمونه‌یی از برخورد و رفتار بر اساس تعالیم و ارزشهای اسلامی واقعی را به‌ما ارائه می‌دهید. ما چیزی نداریم جز این‌که در برابر شما سر تعظیم فرود بیاوریم».
    جمال العوضی
  • زاهو مسکین مدیر مسجد رئوسیت ـ فرانسه:
    «این ما هستیم که به‌شما نیاز داریم. زیرا از طریق شماست که ما می‌توانیم بگوییم وجود داریم. از طریق شماست که ما به‌عنوان افرادی که روی این کره زندگی می‌کنند، معنا پیدا می‌کنیم. ما زمانی وجود داریم که به‌شما می‌اندیشیم».
    زاهو مسکین
  • ادریس سدراوی مسئول انجمن حقوق‌بشر شهروندی ـ مراکش:
    «این مقاومت درسهایی از پایداری و مقاومت و فدا و کارایی به‌ما داده که هیچ حد و مرزی ندارد».
    ادریس سدراوی
  • مزری حداد نویسنده و متفکر تونسی- فرانسوی:
    «تمامی مردم، مردم ایران، به‌صورت آشکار و شجاعانه در مجاهدین خلق احیا شده‌اند».
    ادریس سدراوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر