هموطنان عزیز، یاران وفادار و سخت کوش مقاومت، دوستان گرامی درود بر شما

در ایران عزیزمان غوغائی برپاست. شهرها یکی بعد از دیگری با به میدان آمدن آمادگی خود را برای ریشه کن کردن نظام ولایت فقیه اعلام می کنند. در روزهای گذشته مردم در بسیاری از شهرها ندای آزادی و رهایی ایران و ایرانی را با شعارهای آتشین، بدون هراس و واهمه از ماموران سرکوبگر و لباس شخصی های مزدور خامنه ای سردادند و به گوش ما رساندند و میرسانند. این حرکات و اعتراضات اجتماعی که با خواسته های صنفی با مضمون «نه به گرانی» برعلیه سیاستهای اقتصادی دولت دزد و چپاولگر روحانی شکل گرفت در مدت کوتاهی در شعارهای خود به خواست سرنگونی تام و تمام رژیم فرا روئید. در چند ماه گذشته تظاهرات مختلفی در ابعاد محدود در کشور جریان داشت که با قیامهای مردمی در کلان شهرهای ایران در روزهای گذشته چهره عوض کرده و گسترش زیادی پیدا نموده است. 

شعارهای مرگ بر خامنه ای و روحانی و مقامات دیگر رژیم چنان با غرور از سینه مردم ایران به چهره کریه ولی فقیه پرتاب شد که او و ارکان اصلی رژیم منفورش را به لرزه مرگ انداخت. فریاد و شعارهای توپ تانک فشفشه-آخوند باید گم بشه، توپ تانک بسیجی-دیگر اثر نداره، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، سید علی حیا کن-حکومتو رها کن، مرگ بر دیکتاتور و شعار نان کار آزادی که یکی از شعارهای اصلی انقلاب بهمن ۱۳۵۷ بود که مجددا سر داد شد، سوریه را رها کن-فکری به حال ما کن، نه غزه نه لبنان-جانم فدای ایران، همچنین فریاد های رسای یکی از شیرزنان قهرمان میهنمان در شهر قم همین دیروز در مقابل چشمان خون گرفته گله های پاسداران مسلح و بسیجیان جنایتکار و مزدور این رژیم، را دیدیم و شنیدیم که شعار اصلی این قیامها یعنی مرگ بر خامنه ای را سر داد و به این اعتراضات محتوای دیگری بخشید.

بسیار مهم است که بدانیم رویش ناگزیر جوانه های قیام سراسری برای انهدام نظام پوسیده ولایت فقیه با همه دستجات مزدور و دزد و غارتگرش، با همین حرکات و شعارهای قهرمانانه خود را نشان می دهد. 

رژیم آخوندها و در رأس آن ولی فقیه مفلوک و درهم شکسته، سوار بر قایقی سوراخ شده، در چنبره بحرانهای علاج ناپذیر گرفتار است. نه توان ادامه حکومت مطلوب خود را دارد و نه می تواند مردم را کنترل کند. در تار عنکبوتی گرفتار شده که خود تنیده است. هرچه بیشتر تلاش می کند از بحرانهای دست به گریبان نجات پیدا کند، بحرانهای بیشتر و خطرناک تری را در مقابل خود می بیند. 

در درون حکومت باندهای مختلف به شکل بی سابقه ای به جان هم افتاده اند. اینها بدنه نظام نیستند بلکه رأس نظامند. کسانی هستند که بقول ولی فقیه در مقاطعی کلیه امکانات مملکت را در دست داشته و الان به اصطلاح به «اپوزیسیون» رژیم تبدیل شده و از سر شاخه بُن می برند و کسی را یارای ساکت کردن آنها نمی بینیم. حتی خود ولی فقیه جرأت آنرا ندارد که از یک جناح جانبداری کند. به نعل و به میخ میزند، شاید مفری پیدا کند، اما این تضادها و دعواهای درونی بشکل دردناکی استخوانهای ولی فقیه را نشانه گرفته است. رعشه مرگ سراپای نظام را فرا گرفته، برجام شکست خورده، سیاست مماشات رسوا شده، فساد گسترده تر از هر زمان است و سرکشی باندهای نظام در برابر ولی فقیه اوج بیسابقه ای یافته است. بجان آمدن مردم، جوانان و بخصوص زنان در این اعتراضات و تهاجمات آنان به رژیم و دستگاه سرکوبگرش در همین چند روز، مایه غرور و مباهات هر ایرانی ست. مبارزه برعلیه حجاب اجباری که صحنه های مختلفی از شورش زنان قهرمان میهنمان برعلیه ستم آخوندی را به نمایش گذاشته است، همه و همه مجموعه ای را تشکیل داده اند که پایان در چشم انداز این رژیم قرون وسطایی را به شکل جدی نوید می دهد.

درعرصه بین المللی دنیا شاهد این اعتراضات است و نارضایتی و انزجار مردم در شهرهای بزرگ و کوچک در ایران را می بینند. عواقب حمایت ننگین از نظام ولی فقیه در مقابل قیام پر شکوه سال ۱۳۸۸ توسط دولتهای مماشاتگر، امروز در جلوی چشم مردم دنیا قرار دارد. امروزه کسانی که حتی از ذهنشان بگذرد که مردم ایران به آنها اجازه دخالت به نفع این رژیم ددمنش را به خاطر منافع اقتصادی میدهند، کور خوانده اند. پس با یقین به آنها می گوییم در هر کجا که هستند، تاریخ تکرار شدنی نیست و آنها که چنین سودایی را در سر دارند، بهتر است ننگ همراهی و کمک به این رژیم ددمنش را بیشتر از این به خود و مردمشان روا ندارند. 

امروز مقاومت مردم ایران حاضر و آمادة دخالت و دفاع مستقیم از مردم است. مقاومت ایران با از هم گسستن زنجیرها و موانع، متشکل در یک تشکیلات مستحکم با نظم انقلابی، اکنون این امکان را دارد که بموقع خود اعتراضات و قیامهای مردمی در سراسر ایران را بسمت سرنگونی و نابودی این نظام ضد ایرانی هدایت کند. این توانایی را مقاومت ایران یک بار در جریان قیام سال ۱۳۸۸ در روز عاشورا از خود نشان داد و رژیم را به گفته سردمداران مختلف نظامی و سیاسی آن به لبه پرتگاه نابودی کشاند. در آن روز اگر سیاست جهانی در راستای کمک به رژیم نبود بطور قطع طومار زندگی ننگین این رژیم ددمنش به دست مردم و مقاومتشان از هم گسسته می شد.

در جهان امروز وضعیت سیاسی البته با گذشته متفاوت است. رژیم ددمنش آخوندها در هر نقطه از جهان آسیب پذیر شده است. همین ضعف در استراتژی منطقه ای رژیم او را در مقابل مردم ایران بشدت ضعیف کرده است. اعمال رژیم در منطقه و دخالتهایش در کشورهای مختلف اگر روزی به غلط نشانه ای از قدرت و استحکام این رژیم جلوه داده می شد، امروز به تله مرگ ولی فقیه تبدیل شده است، چرا که ماندن و ادامه دادن به این دخالت های جنایتکارانه، بهمان اندازه عقب نشینی ناگزیرش از مناطق نفوذی که دارد، با وجود مردمی که در خیابانهای ایران او و رژیمش را به چالش کشیده اند، مرگی سخت را برای کلیت نظام نوید می دهد. 

هموطنان عزیز 
صبر مردم ایران به سر آمده است. فشار روی رژیم از هر طرف بشدت بالاست. رژیم نمی تواند به شکل سابق حکومت کند. در درونش آشوب و در بیرونش آتش گداخته مردمی است که دیگر نمی پذیرند بر آنها به این شکل حکومت شود. این نقطه ای تاریخی است که در اکثر انقلابات مردمی و قیامهای اعتراضی در سراسر جهان به سقوط دیکتاتوری و ظلم و جور منجر شده است. ما باید با تقویت هر چه بیشتر صفوف مقاومت ایران و با حمایت بی دریغ از رزمندگان آزادی که امروز با همه قوا در حال شکل دادن به قیام سراسری هستند یاری برسانیم. به این ترتیب پیروزی در دسترس است. با امید به موفقیت و پیروزی مردم ایران به شما درود می فرستم. پیروز باشید.