زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ آبان ۲۸, یکشنبه

لحظه‌ای که ایران گریست

لحظه‌ای که ایران گریست


زلزله کرمانشاه

زلزله کرمانشاه


واقعه تلخ زلزله کرمانشاه نه تنها ایران بلکه تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد. کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در غرب ایران قلب هر بیننده‌ای را به درد آورد. پس از گذشت چند روز از این واقعه دردناک تعداد زیادی از هموطنانمان کماکان در زیر آوار مانده و یا بدون سرپناه و امکانات آواره می‌باشند. خبرهای دردناک هر روزه به سمع و نظر هر بیننده‌ای در سراسر دنیا می‌رسد و موجی از اندوه و غم برایشان به‌دنبال دارد. به‌خصوص وقتی در سالهای اخیر می‌شنویم در اقصی نقاط دنیا، زلزله‌های مشابه و حتی بعضاً با شدت بالاتر به‌وقوع پیوسته و در خیلی موارد تعداد کشته‌ها حتی کمتر از انگشتان دست بود و این‌که کمکهای امدادی بلافاصله به داد مصیبت‌زده‌ها رسیده و یا این‌که دولتها در آن کشورها با مردم مصیبت‌زده همراه و همدرد بوده‌اند و با مقایسه آن با آن چیزی که بر مردم مصیبت‌زده کشورمان می‌رود، بیشتر ناراحتی و افسوس ما را به‌دنبال دارد. این یک بلای طبیعی بوده، از این‌که چاره برای پیشگیری وقوع آن وجود نداشته باشد شکی نیست ولی در چنین مواقع هولناکی وقتی مردم عزیزترین اعضای خانواده و خانه و کاشانه را از دست می‌دهند رسیدگی و امداد به موقع می‌تواند از استمرار صدمات و خسارتها جلوگیری بکند. تصور بکنیم در چنین شرایطی کسی عزیزش را در زلزله از دست داده و شاهد از بین رفتن تدریجی بقیه اعضای خانواده‌اش در سرمای زمستان بدون آب و برق و رسیدگیهای پزشکی و.. می باشد، چه فشار هولناکی روی او وارد می‌شود... غیرقابل تصور است. بخش اول قضیه مسبب بلای طبیعی است ولی بخش دوم آن که به مراتب دهشتناک تر می‌باشد بلای حکومت آخوندی است که در اینجاست که این واقعه دردناک به‌عنوان شاهدی برای 40سال جرم و جنایت و خیانت و چپاولگری در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد. کافی است امروز سری به منطقه زلزله‌زده بزنیم تا تمامی آثار این شر و دنائت را یکجا تجربه کنیم.

زلزله کرمانشاه بار دیگر اثبات کرد مردم ایران با چه حکومت مرتجع و غارتگر روبه‌رو هستند. در کشور ثروتمندی مانند ایران که آخوندهای دجال برای حفظ حاکمیت ننگین خود میلیاردها دلار در زمینه‌های مختلف که هیچ ارتباطی با مردم ایران ندارد هزینه می‌کنند. وقتی می‌بینیم و مقایسه می‌کنیم که ساخت بمب اتم، حمایت از حزب‌الله، حماس، حوثیهای بحرین، عراق، حفظ دیکتاتور خونریز سوریه و هزینه‌ای که در سراسر دنیا می‌کنند از ساخت مدرسه در تانزانیا تا مسجد در آن سوی دنیا و هزار مسأله دیگر منطقه‌یی و بین‌المللی از جان هموطنانمان در داخل ایران با ارزش‌تر است ناخودآگاه دیگر نمی‌توان این مصیبت را به بلای طبیعی نسبت بدهیم. آری این واقعه وحشتناک به واقع بواسطه زلزله خانمان سوز تر و مهلک‌تری به اسم حکومت آخوندی به‌وجود آمده است. زلزله‌ای که 40سال در حال صدمه زدن به ایران و ایرانی می‌باشد و امروز بر اثر همزمانی با زلزله طبیعی تشدید شده و موجب این غم و اندوه جانکاه گردیده است.

مردم ایران که به واقع امیدی به کمک‌رسانی از طرف حکومت نداشتند، به‌رغم محدودیتهای اعمال شده توسط آخوندهای جلاد خود به کمک مردم مصیبت‌زده شتافتند. در این بین کمک یک میلیاردی مقاومت ایران که در گلریزان اخیر سیمای آزادی توسط مردم جمع‌آوری شد و به هموطنان مصیبت زده‌مان اهدا گردید، بسیار قابل ستایش بود. این کمک به‌رغم تمامی تنگناهای مالی موجود نشان‌دهنده عشق بی‌انتهای مقاومت و در رأس آن رهبری آن به مردم ایران و نمودی برجسته از همدردی با هموطنان مصیبت زده‌مان می‌باشد. این کمک و فدای بی‌دریغ مقاومت باعث همدلی، بالا بردن انگیزه‌های مردمی و عاملی برای وحدت ملی در رسیدگی به زلزله‌زدگان شد.

آری امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به نجات ایران و ایرانی حس می‌شود. مردم ایران دیگر تاب تحمل آخوندهای دجال را ندارند. بدیهی است با توجه به اوج درماندگی و استیصال رژیم ملاها، سرنگونی محتوم این رژیم را بسیار ملموس و قابل دسترس می‌باشد. انقلابی عظیم در راه است، . به‌زودی توسط مردم ایران و به یاری مقاومت سرفراز آن نه تنها مردم ایران بلکه مردم سراسر دنیا از شر این رژیم سفاک نجات خواهد یافت.

به امید آن روز ف-ت از آلمان.
مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تایید نمی‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر