زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ آبان ۱۷, چهارشنبه

بالا گرفتن خشم و نفرت مال‌باختگان از رژیم آخوندی و شخص خامنه‌ای در ایران

 بالا گرفتن خشم و نفرت مال‌باختگان از رژیم آخوندی و شخص خامنه‌ای در ایران


اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران


ممنوعیت پخش اخبار تظاهرات اعتراضی آنها توسط شورای عالی امنیت رژیم آخوندی

به دنبال گسترش اعتراضات غارت‌شدگان مؤسسات حکومتی و بالا گرفتن خشم و نفرت آنان از رژیم آخوندی و شخص خامنه‌ای، شورای عالی امنیت رژیم به رادیو تلویزیون حکومتی دستور داد تا اخبار اعتراضات و تظاهرات غارت‌شدگان را منتشر نکنند. وقف چی، یک نماینده مجلس ارتجاع در این رابطه گفت: «شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌یی را به تصویب رسانده که به موجب آن، صدا و سیما مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران از طریق رسانه ملی شود... پس از آن‌که دو بار مصاحبه‌هایم در این رابطه پخش نشد، موضوع را پیگیری کردم و گفتند که شورای عالی امنیت ملی در مصوبه‌یی، به صدا و سیما این اجازه را داده که مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران شود». وی افزود: اعتراضات غارت‌شدگان «از ابر چالشهای کشور است. ۱۰درصد مردم ایران درگیر مشکل مؤسسات مالی هستند» (خبرگزاری حکومتی ایلنا-۱۰آبان).

محمدعلی‌پور مختار، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس آخوندی، سر دادن «شعارهای ساختار شکنانه علیه مسئولان و نظام» را علت این مصوبه خواند و گفت: «افرادی می‌خواهند از این مشکل علیه نظام و کشور استفاده کنند. این مسأله باید کنترل شود» (خبرگزاری حکومتی دانشجو-۱۴آبان).

روز سه‌شنبه ۱۶آبان یک مزدور بسیجی شناخته شده که خود را خبرنگار معرفی می‌کند در کنفرانس مطبوعاتی نوبخت سخنگوی دولت روحانی به خشم و نفرت غارت‌شدگان از رژیم آخوندی و ولی‌فقیه آن اعتراف کرد و گفت: «روز جمعه... من در سالن نمایشگاه مطبوعات بودم، یک مرتبه دیدم ۳۰۰نفر وارد شدند با پلاکاردهای قرمز و شعارهای بسیار زننده که من حالا نباید اینجا بگویم علیه رهبر، علیه آقای روحانی، علیه سایر مسئولان و از جمله آقای دکتر سیف، ظاهراً من مشاور رسانه‌یی دکتر سیف هستم ولی من البته به دفاع از مقام معظم رهبری صحبت کردم... گفتم امیدوارم همه شما سپرده‌گذار باشید و تحریک شده نباشید... تا این را گفتم، من رو هل دادند، افتادم. الآن کتفم شکسته» است (تلویزیون حکومتی- ۱۶آبان).

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، اول آبان با درود به تظاهرکنندگان اعتراضات مستمر و خستگی‌ناپذیر غارت‌شدگان را نشان آشکاری از اراده مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی توصیف کرد که هیچ چیز جز اعدام و شکنجه و وحشیگری و غارت و چپاول برای مردم ایران به ارمغان نیاورده است. رژیمی که ثروتهای مردم را در خدمت سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم قرار می‌دهد یا توسط سردمداران آن چپاول می‌شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷آبان ۱۳۹۶ (۸نوامبر ۲۰۱۷)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر