زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ آبان ۲۰, شنبه

درخشش «سیاست آزادی‌خواهی» در برابر «سیاست جنگ‌طلبی»

درخشش «سیاست آزادی‌خواهی» در برابر «سیاست جنگ‌طلبی»

اهداف «جنگ ضدمیهنی ۸ساله» رژیم آخوندی با عراق که در تمامی عمر ننگینش تلاش دارد با تبلیغ هاله‌ای از «تقدس» آن‌را وارونه نمایی کرده و به آن رنگ و لعاب «دفاع مشروع از مرزوبوم ایران» بزند، روزبه‌روز رسواتر می‌شود و متقابلاً تحلیل مقاومت از این جنون جنگ‌طلبی، درخشش بیشتری پیداکرده و مشخص می‌شود خطوط مقاومت از نخستین سال‌ها، چه اندازه منطبق بر واقعیات و خواست اکثریت مردم ایران و در انطباق با منافع و مصالح ملی میهن ما بوده است!
آخوندهای حاکم با شعار دجالانهٌ «قدس از طریق کربلا» و «جنگ، جنگ تا پیروزی» در طول ۸سال، بیش از دومیلیون نفر از اتباع ایران را به‌تنور جنگ خانمان‌سوز ریخته و باعث کشته یا معلولیت آن‌ها شده‌اند. پاسدار محسن رفیق‌دوست اولین وزیرسپاه در اثبات اهمیت این سیاست‌ ضدمردمی برای رژیم می‌گوید:‌ «در سال ۶۱ [پس از اعلام آمادگی عراق برای عقب‌نشینی کامل]… همراه با محسن رضایی و صیادشیرازی به سوریه رفتیم و حتی از بخش هایی از لبنان نیز بازدید کردیم. من یک پادگان در زبدانی سوریه و یک پادگان در لبنان گرفتم و آن پادگان ها را تجهیز کردیم … متوسلیان … می گفت: ما آمده ایم اینجا تا پای کوه صیهون با اسرائیل بجنگیم. گروه اول را به سوی پادگان ها اعزام کردیم و هواپیمای دوم نیروهای ایرانی نیز به زمین نشست. داشتیم برای اینکه جنگی را آغاز بکنیم، طراحی می کردیم که امام فرمودند: راه قدس از کربلا می گذرد… قرار شد … بقیه برگردند» (۱) رهبر مقاومت در همان سال‌ها درباره جنون دستاویز قراردادن جنگ توسط خمینی، نوشته بود: «خمینی با جنگ و جنگ‌طلبی – به‌مثابه یک سرپوش و رادع سیاسی و اجتماعی – مانع بروز سریع آثار و نتایج مقاومت در سطح و در روی جامعه بود… مخصوصاً در نخستین سال مقاومت، دشمن به‌خوبی و بامهارت و هوشیاری ضدمردمی از سلاح “جنگ” علیه ما در جبههٔ مقاومت سراسری استفاده می‌کرد تا گلوگاه‌هایمان را هرچه بیشتر مسدود کند. در زرادخانهٔ او “جنگ” مکمل اختناق و حلق‌آویز و تیرباران و شکنجه بود.» (۲) پس از خاتمهٌ جنگ، رفسنجانی به‌عنوان ریاست‌جمهوری وقت رژیم اقرار کرد که خسارت‌های مادی چنین جنگ جنایت‌کارانه‌ای برای ایران، بیش از یک‌هزار میلیارد دلار بوده است. (۳) یعنی که آخوندها چندبرابر کل درآمد نفت ایران از دوران قاجار تا آن زمان را هم به‌تنور جنگ ریخته بودند تا بتوانند زیر لوای آن، مقاومت را سرکوب و به‌حاکمیت خود ادامه دهند. مقاومت ایران همان موقع چنین رویکردی را با این صراحت تبیین کرده بود: «شورای ملی مقاومت کماکان عقیده دارد که رژیم خون‌خوار خمینی جنگ را بهترین دستاویز برای سرپوش گذاردن بر مسائل و مشکلات بزرگ جامعهٔ ایران و پرده‌پوشی جنایات وصف‌ناپذیرش درزمینهٔ سرکوب نیروهای مترقی و انقلابی می‌داند». (۴)
اکنون، گذر زمان، حقانیت مواضع آن روز مقاومت ایران را بیش‌ازپیش درخشان می‌سازد، آن‌چنان‌که دشمن ضدبشری هم به‌رغم تمام کینه و تلاشی که برای وارونه نمایی حقایق و اتهام زنی‌های دجالانه‌اش به مقاومت دارد، ناگزیر معترف به صحت همین مواضع شده و مشخص می‌سازد که فلسفه دمیدن‌های مستمر در آن جنگ ضدمیهنی، تا کجا برضد آزادی مردم ایران و «در خدمت دستگاه سرکوب رژیم جنایتکار آخوندی» بوده است. نفرت اجتماعی مردم از چنین سیاست‌های خائنانه‌ای در همان زمان هم گواه دیگری بر حقانیت مشی مردمی و میهن‌پرستانه مقاومت ایران است که در اقرارهای زیر به‌اندازه کافی گویا هستند:
– عباس تیموری نویسنده و راوی [حکومتی جنگ ضدمیهنی]: «من شفاف می‌تونم حرف بزنم؟ ما ۶۰۰ هزار سرباز فراری در زمان جنگ داشتیم! به تعبیر ستاد کل نیروهای مسلح، یک تا سه و نیم درصد کل جمهوری اسلامی ایران بیشتر در جنگ حضور مستقیم نداشتند! یعنی … نیروی انسانی در جنگ نداریم!». (۵)
– پاسدار جنایت‌کار اسماعیل کوثری: «همین آقای [محمد] خاتمی آن زمان وزیر ارشاد بود و به قرارگاه آمد، به عنوان روابط عمومی و بحث فرهنگی جبهه را دنبال می کردند، موقعی که گفته بودند چقدر نیرو می توانید اعزام کنید؟ گفته بود مردم [که منظور همان یک‌درصدی‌های جبهه‌رونده است] از جنگ خسته شده اند». (۶)
– پاسدار جنایت‌کار جواد منصوری: «البته این‌رو هم بهتون بگم، اگر جنگ نشده بود من فکر می‌کنم انقلاب اسلامی از بین رفته بود، من اعتقادمه و جنگ بود که انقلاب اسلامی رو سازمان داد! قدرت داد! تجربه داد! روحیه داد و موقعیت داد! خیلی ما نتایج جنگ برامون عالی بود! عالی بود! با جنگ بود توانستیم ضدانقلاب داخل رو سرکوب کنیم! گروهک‌ها رو سرکوب کنیم!». (۷)
(۱) خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، موسوم به تسنیم۱۶مهر۹۶
(۲) گزارش مسئول شورای ملی مقاومت به مردم ایران در مورد جریان پیوستن و گسستن بنی‌صدر، منتشره سال۱۳۶۳
(۳) رفسنجانی در نمایش جمعه تهران ۱۸مرداد۷۰
(۴) اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران، به‌اتفاق آراء ۱۲فروردین۶۳
(۵) تلویزیون حکومتی موسوم آستان رضوی ۱۲مهر۹۶
(۶) پاسدار جنایتکار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه موسوم به ثارالله سپاه پاسداران ولایت‌فقیه به خبرگزاری ایسنا ۳مهر۹۶
(۷) پاسدار جنایتکار جواد منصوری معاون اسبق وزارت خارجه رژیم آخوندی و اولین سرکرده سپاه جنایت خامنه‌ای در گفتگو با تلویزیون حکومتی موسوم آستان رضوی ۱۵مهر۹۶
Print Friendly, PDF & Email

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر