زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

اسکای نیوز - واکنشهای خشمگینانه مردم نسبت به بی‌عملی رژیم آخوندی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

اسکای نیوز - واکنشهای خشمگینانه مردم نسبت به بی‌عملی رژیم آخوندی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان


خسارات زلزله در استان‌ کرمانشاه

خسارات زلزله در استان‌ کرمانشاه


تلویزیون اسکای نیوز طی گزارشی درباره واکنشهای خشمگینانه مردم از بی‌عملی رژیم آخوندی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: اپوزیسیون نیز در رابطه با شکست رژیم حاکم در ارائه هرگونه کمکهای انسانی می‌گوید، این در حالیست که رژیم با تمام قوا از تروریسم و عوامل تروریستی خود در دیگر کشورها حمایت مالی می‌کند.

تلویزیون اسکای نیوز گفت: واکنشهای خشمگینانه در برخی شهرهای ایران در رابطه با کندی اقدامات رژیم و به توصیف آنها کوتاهی در انجام وظایف انسانی در قبال خسارت‌دیدگان زلزله اخیر بالا گرفته است. بسیاری از خسارت دیدگان عملکرد رژیم ایران در شرایطی که تهران سخاوتمندانه اموالش را در اختیار شبه‌نظامیان وابسته به خود قرار می‌دهد، محکوم می‌کنند.

گزارشگر اسکای نیوز می‌گوید: بیش از 15روز از زلزله شدیدی به قدرت هفت و سه دهم ریشتر که استان کرمانشاه را به لرزه درآورد خسارتهای سنگین در شهرها و روستاهای این استان بر جای گذاشت می‌گذرد. به‌رغم سیاست بستن دهانها که رژیم ایران علیه همه مخالفانش در پیش گرفته است، به‌دنبال این فاجعه، اعتراض و انتقاد بالا گرفت. زلزله راه را برای کمپینی در داخل کشور جهت برپایی اعتراضات باز کرد. خسارت دیدگان از زلزله به روزنامه‌نگاران و رسانه‌های خبری که وضعیت آنها را دنبال می‌کنند، گفتند که دولت به جای این‌که بر روی سرعت بخشیدن به اقدامات برای ارائه کمکهای انسانی به قربانیان متمرکز باشد، به سرعت حکومت نظامی در مناطق زلزله‌زده برقرار کرد که بیانگر نگرانیش از موج اعتراضات است. در این میان صداها در داخل شهرهای ایران بالا گرفت که از حکومت خواستار آن هستند که به جای این‌که از شبه‌نظامیان وابسته به خود در تعدادی از کشورهای منطقه حمایت کند، توجهش را به اوضاع داخلی معطوف نماید.

اپوزیسیون نیز شکست رژیم حاکم بر تهران در ارائه هرگونه کمکهای انسانی را یادآوری کرد و شگفتی خود را از فراخوان حکومت که از جامعه جهانی خواستار کمکهای فوری به قربانیان زلزله شده ابراز داشت چرا که این در حالی است که رژیم ایران به‌طور کامل از تروریسم و گروه‌های تروریستی حمایت مالی می‌کند.

بیش از 15روز از زلزله گذشته است و طی این مدت به گفته خبرگزاری نیمه رسمی ایسنا هیچ مقام ایرانی اقدام به بازدید از مناطق خسارت دیده نکرده است و هم‌چنان افرادی هستند که تا این لحظه هیچگونه سرپناهی ندارند. در شهرها و روستاهایی که بیش از 90درصد منازل آن منهدم شده است، جاده‌ها هم‌چنان قطع است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر