زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

پيام تسلیت مريم رجوي به مناسبت درگذشت ویکتور گولوتا، از حامیان بزرگوار مقاومت ایران در فرانسه

پيام تسلیت مريم رجوي به مناسبت درگذشت ویکتور گولوتا، از حامیان بزرگوار مقاومت ایران در فرانسه: پيام تسلیت مريم رجوي به مناسبت درگذشت ویکتور گولوتا، از حامیان بزرگوار مقاومت ایران در فرانسه

23 ارديبهشت, 1395
ویکتور گولوتا که مهربانی و محبت فرانسوی‌ها را برای مجاهدین به‌ارمغان می‌آورد از میان ما رفت؛ اما انسانیت و صمیمیت و سخاوت بی‌دریغ او همیشه باقی خواهد ماند.
آقای گولوتا از انسانهاي والاي فرانسوي بود كه در كودتاي هفده ژوئن ۲۰۰۳در مقابل حمله و زد و بند متحدان فاشیسم دینی‌ به‌حمایت از مقاومت برخاست. همان‌ها كه صفي طولاني از حمايت و عشق و عاطفه نثار مقاومت ايران كردند و در افكار عمومي فرانسه افشاگر توطئه هفده ژوئن و همچنين معرف ارزش‌هاي مقاومت ايران بودند.
او مظهری از جهانی انسانی بود که در برابر بی‌داد و ستم و مماشات، دوستی با مقاومت‌کنندگان، شتافتن به سوی اشرف و اشرفی‌ها و یاری رساندن به‌یک مبارزه عادلانه را برگزید.
این فرانسوی ایتالیایی‌تبار که خوبی‌های هردو ملت را درخود جمع کرده بود، نه زبان مشترکی با مجاهدین داشت نه فرهنگ یا مذهب یا تاریخچه مشترکی، اما بالاتر از همه این‌ها هم‌دل و هم‌درد مجاهدین بود، در عشق به آرمان انسانی، با مجاهدین همراه شده بود و در مایه‌گذاشتن و محبت کردن بی‌چشمداشت و  ابراز بی‌رنگ‌ترین، طبیعی‌ترین و بی‌آلایش‌ترین دوستی‌ها راستی که نمونه بود.
در نگاه و احساس ما، ویکتور انگار فرشته نگاهبان این مقاومت بود. هیچ فرصتی را برای اینکه در کنار اعضای این جنبش باشد، از دست نمی‌داد.  از همان ابتدا برای دفاع از چیزی که معتقد بود حق است بها پرداخت. او در لحظات سخت به اشرف رفت،‌ به آلبانی رفت و همه جا در کنار ما بود.
سخاوت او منحصر به فرد بود و انساندوستی عمیقش را به همه نشان می‌داد. این را ما در عشق و عواطفی که نثار خواهران و برادرانمان می‌کرد می‌دیدیم.
در حقیقت، او عضو افتخاری مقاومت ما بود و من مطمئنم که روح او الان در کنار خواهران و برادران شهیدمان است.
فقدان تأثرانگیز او را به‌ همسرش، دومنیک عزیزمان، که خواهری برای همه مجاهدین است هم‌چنین به‌ صوفی دختر ویکتور و فرزندانش  و به مردم اورسوراواز و به مجاهدان اشرفی تسلیت می‌گویم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر