زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

من یک منتقد هستم با صدای روزبه بسیار دیدنی وعبرت آموزهمراه با متن شعر این ترانه بسیار جالب

  من یک منتقد هستم با صدای روزبه  بسیار دیدنی وعبرت آموزهمراه با متن شعر این ترانه بسیار جالب

منتقد دلسوز
صادقانه عرض مي كنم
كه من به فكرِ درد ايرانم
انتلكتوال نوگرا
مدافع حقوق انسانم
بر اين عقيده ام اپوزيسيون بايد باحال باشه جونم
سازش و مذاكره با هركس توش روال باشه جونم
با ديكتاتورا ميشه حرف زد
نكن همه ش حساب كتاب جونم
مهم اينه كه ساختار موجود نشه خراب جونم
من يه منتقد هستم
آره يه منتقد هستم
زمون حضرت مسيح
بهش ميكردم انتقاد
سر حواريونتُ
تو آخرش مي دي به باد
تو دوره ي امام حسين
شفيق اهل بيت بودم
ولي يه منتقد توي
سواحل كويت بودم
پيش تمو م حاكما
كارام پسنديده شده
ولي تو اين زمونه شيوه هام
يه خرده پيچيده شده
حالا فضاي فيس و كافه ها
محل بحثاي منه
دلم خوشه يكي بياد
يه لايكي اونجا بزنه
من يه منتقد هستم
يه منتقد هستم
يه ايده آليست سابقم
حالا يه انديويدوآل
من آنتي تشكيلاتي ام
يه فرد لارج ليبرال
خوراك من پوزيتيويسم
با دسر پراگماتيسم
و هم عنايتي دارم
به نقش زن يا فمينيسم!
آره من يه منتقد هستم
من عاشق مصاحبه م
خر اب آنتني شدن
با «پرس تي وي» يا «بي بي سي»
داداش ناتني شدن
خطوط قرمز كدومه؟
بدون مرز باش وكول
تا پيش غربيام باشي
هميشه مورد قبول
اينه كه من يه منتقد هستم
من تو كار دلسوزي ام
اين برام يه شغل آزاده
دلسوزم براي قرباني
و هم مهم حقوق جلاده
اون كه ايستاد و كشته شد
خودش هميشه تقصير كاره
چون زندگي گهي رو زانوها
آخه كي ميگه عيب داره
به واژه ي فدا
يه حس جيغ هيستريك دارم
به راهبرد قهر و سرنگوني
انتقاداي متديك دارم
آخه من، من يه منتقد هستم
حالا يك سوال . يك سوال واقعا مهم:
واي اگه آخوندا جارو شن،
به دست اين عوام پارو شن،
ديگه اپوزيسيوني نيست!
خشونت و خوني نيست!
پس به چي كنم من انتقاد؟
تجارتم ميره به باد
واي….
بلانسبت شما
من يه منتقد هستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر