زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ آبان ۲۸, یکشنبه

حامد صرافپور مامور وزارتی ومرید قاسم سلیمانی و داستان آدرس سر مار ولایت ، چند خبر ویک نتیجه گیری. اینکه حرفهای مجاهدین را جدی بگیریم آنها بدون دلیل ومدرک حرفی را نمیگویندوبه کرسی خواهند نشاند .

 حامد صرافپور مامور وزارتی ومرید قاسم سلیمانی و داستان  آدرس سر مار ولایت ، چند خبر ویک نتیجه گیری. اینکه حرفهای مجاهدین را جدی بگیریم  آنها بدون دلیل ومدرک حرفی را نمیگویندوبه کرسی خواهند نشاند  .

حامد صرافپور مامور رژیم در داخل کشور

داستان سر مار واینکه تا آن به سنگ وشاید هم با کشیدن ماشه کوبیده نشود چیزی تغییر نمیکند یک حرف پایه ای اصولی ومنطقی هم هست تا حالا هم ثابت شد .

 روی لینک زیر کلیک کنید وبیشتر ببینید 

اما این روزها که خامنه ای سر مار ولایت که آتش جنگ غزه را با حمله حماس روشن کرد بسیار برجسته تر شد وآن وقتی بود که مسعود رجوی گفت سرمار ولایت در تهران است وباید کوبیده شود ومسیر فرعی ومنحرف نروید .

کلیک کنید وبیشتر بدانید 

چون این بحث وحرف اثبات شده واقعی واصولی بود وسیاسیت مماشات هم خودش حیثتش وآبرویش از اینهمه سازش وزبونی وکوتاه آمدن در برابر رژیم با این جنگ افروزی لکه دار ودر خطر جدی قرار گرفت بود بحث سر مار پا گرفت وهمه گیر شد وبه پارلمانترها وسیاستمداران طراز اول هم رسید وخلاصه خیلی عیان وبرجسته شد وضرورت کوبیدن سر مار ولایت هم بر سر زبانها افتاد.

خامنه ای هر چه داشت بمیدان فرستاد تا بگوید من نبودم دستم بود نشد خودش هم بصحنه آمد نشد هنیه را صداکرد نشد نصرالله را دوبار کوک کرد که دستان خونین خامنه ای را در رابطه با غزه بشوید نشد حالا از سر ناچاری واستیصال بریده مزدوران را میفرستد که شما بروید خلاصه بحث سر مار را عوض کنید که جدی نشود والا کار من ساخته است که این ماموریت وپرت وپلا گوئی وآسمان وریسمان بافتن به حامد صرافپور شید

او را بشناسید وبیشتر بدانید همینجا کلیک کنید .

حامد صرافپور مامور وزارت اطلاعات: من مزدور هستم، اطلاعاتی هستم…


حامد صرافپور از ماموران اطلاعات دا داخل کشور

هیئت سینه‌زنی مأموران نالان‌ وزارت در تعزیه هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی- ۲

مسعود خدابنده و ان سینگلتون مهره‌هایی در طرح وزارت اطلاعات و رژیم آخوندی برای بستن قرارگاه اشرف و قتل‌عام مجاهدین بودند. تریتا پارسی یکی از لابی‌های رژیم در آمریکا، در این زمینه با مسعود خدابنده و همسرش آن سینگلتون همکاری می‌کرد.بهمن ۱۰, ۱۳۹۸

درباره افشاگری‌های صورت گرفته درخصوص تأسیسات هسته‌ای ایران توسط گروهک منافقین، لازم به ذکر است که سردمداران سازمان برآنند تا از این طریق، کار نظام را یکسره کنند. در این زمینه مسعود رجوی در تاریخ 11/1/1386 در پیامی اعلام می‌کند که «... مسأله هسته‌ای ایران را به طناب دار نظام تبدیل خواهیم کرد» (بهرامی، 1391: 265).

۲-حرف‌های صریح پورمحمدی در باره حوادث سال ۶۷/ امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان‌ این ملت‌اند و باید محاکمه شوند

جلاد ۶۷ پور محمدی

شرق نوشت:مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگوی تصویری با نشریه «مثلث» به صورت مبسوط درباره اعدام‌های سال 67 و مسائل مختلف دیگر به اظهارنظر پرداخته است.

دشمنی از این بدتر هم می‌شود؟ تمام دنیا چهره (نظام) را تخریب کردند، هیچ تخریبی در این 40 سال اتفاق نیفتاده مگر آنکه پای اصلی آن منافقین بوده است. ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم و بعد از تصفیه‌حساب این حرف‌ها را پاسخ می‌دهیم. شوخی هم نداریم. اینها باید بیایند و پاسخ خیانت‌ها و جنایت‌هایشان را بدهند. درباره آنها فقط بحث ترور نبود، تمام بمباران و موشک‌باران شهرها با هدایت منافقین بود؛ تمام تخلیه تلفنی عملیاتی و ناکام‌ماندن عملیات‌های ما به‌خاطر منافقین بودما به‌خاطر منافقین کلی شهید دادیم، تلفات دادیم، شکست خوردیم و حالا من باید بیایم و جواب حقوقی بدهم که فلان خمپاره را در جایی اشتباه یا درست انداخته‌ایم؟ منافقین همه‌شان جنایتکارند و باید در دادگاه محاکمه شوند. آنها آدم کشتند و جنگ کردند و باید به اشد مجازات محکوم شوند».

۳-احمد خاتمی خرچنگ نظام »


احمد خاتمی نماینده خامنه ای وخرچنگ نظام

فرمانده تظاهرات در میدان مجاهدین بودند دختران وزنان جوان جلو دار بودند وتوسط مجاهدین آموزش دیده بودند

آخوند فلاحتی نماینده خامنه ای در گیلان

آخوند فلاحتی نماینده خامنه ای در گیلان

خواستار اشد مجازات برای برهم زنندگان آرامش و امنیت کشور شد  وی خطاب به [فتنه آفرینان] گفت  شما همان فرزندان اعدامی ها و (مجاهدین) آواره از وطن هستید

آخوند علیرضا ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

آخوند علیرضا ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

سایت حکومتی رویداد-۳۰آبان ۹۸ تنها در یک روز در ۱۶۵ شهر و ۹۰۰نقطه کشور ناآرامی به وجود آمد حوادث این چند روز اخیر در کشور پیچیده‌تر از حوادث سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ بود

 حوادث این چند روز از نظر وسعت و شدت به مراتب رادیکال ترخشن‌تر و تا حدی متفاوت‌تر از فتنه‌های سال‌های گذشته بود

(مجاهدین) از جمله مراکز شرارت بودند که پروژه ناامن سازی

 در کشور را کلید زدند

نتیجه :

سر مار نشانه بسیار دقیق وآدرس بسیار دقیق تر دارد که توسط فرمانده ارتش آزادیبخش هم تهران وبیت خامنه ای را مشخص کردند

چون همه هم میدانند بخصوص رژیمی ها ومزدوران دون مایه اش مثل حامد صرافپور میدانند که این آدرس دقیق است واگر گرد وخاک نکنندوخلاصه تلاش برای عوض کردن این آدرس نکنند سر خامنه ای در بیت العنکبوتش در تهران در خطر است واین هم تلاش مذبوحانه ای بود توسط یکی از ماموران وزارتی وولایتی به نام حامد صرافپور که صد البته نقش بر آب است  .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر