زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ آبان ۲۵, پنجشنبه

افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کنگره آمریکا

 افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کنگره آمریکا

کنگره آمریکا جلسه توجیهی درباره افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران
کنگره آمریکا جلسه توجیهی درباره افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران

کنگره آمریکا

جلسه توجیهی درباره افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران با حضور و سخنرانی شماری از اعضای مجلس نمایندگان

 

انتشار کتاب ایران: دست پنهان آیت‌الله

فعالیت‌های پنهانی رژیم برای ضربه زدن به اپوزیسیون اصلی‌اش، مجاهدین خلق ایران

نوشته پروفسور ایوان ساشا شیهان

 

سخنرانیهای

تام مک‌کلینتاک عضو کمیته قضایی کنگره

رندی وبر عضو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره

سفیر لینکلن بلومفیلد مدیر کل سابق وزارت‌خارجه در امور سیاسی-نظامی

و پروفسور ایوان ساشا شیهان معاون دانشکده روابط عمومی دانشگاه بالتیمور

 

کنگره آمریکا-جلسه توجیهی درباره شبکه شیطان‌سازی رژیم علیه مقاومت ایران

روز سه‌شنبه ۲۳آبان، یک جلسه توجیهی توسط نماینده کنگره تام مکلینتاک از کالیفرنیا و با حضور نماینده رندی و بر از تکزاس برای افشای شبکه شیطان‌سازی رژیم آخوندی علیه مجاهدین خلق ایران برگزار شد.

پروفسور ایوان ساشا شیهان، معاون رئیس دانشکده روابط عمومی دانشگاه بالتیمور و نویسنده کتاب ”ایران: دست پنهان آیت‌الله، فعالیت‌های پنهانی رژیم برای ضربه زدن به اپوزیسیون اصلی‌اش، مجاهدین خلق ایران“ و سفیر لینکلن بلومفیلد، مدیر کل سابق وزارت‌خارجه در امور سیاسی-نظامی در این جلسه سخنرانی کرده و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

نماینده تام مکلینتاک در ابتدای جلسه گفت جهان امروز نسبت به آنچه که مردم ایران برای دهه‌ها با آن می‌جنگیده‌اند و هم‌چنین به ابعاد جنایات رژیم و نیروهای نیابتی‌اش آگاه شده است. نبرد مردم ایران، نبردی است برای همه ملتهای متمدن که در کره زمین زندگی می‌کنند. شورای ملی مقاومت ایران برای سال‌ها در خط مقدم این نبرد بوده است. نماینده مک لینتاک گفت این جلسه بسیار مهم است چرا که ابعاد دروغ‌پراکنی رژیم ایران، تلاش این رژیم برای لاپوشانی جنایاتشان، و امتیاز گیری این رژیم از کشورهای غربی بر اثر سیاست مماشات از جمله دریافت میلیاردها دلار را برملا می‌کند. این مهم است که ما بدانیم که چگونه دیکتاتوری حاکم بر ایران دروغهای خودش را در مطبوعات منتشر کرده، چگونه راه خودش را در میان نهادهای آکادمیک هموار کرده، و چگونه از کشورها امتیاز گرفته است.

تام مک کلینتاک افزود: ما اثرگذاری شورای ملی مقاومت را در عمل دیده‌ایم، چرا که کارزار انتشار اطلاعات دروغ توسط رژیم روی شیطان‌سازی علیه آنها متمرکز است. همه این اقدامات برای مخدوش کردن جنبش آزادیخواهانه مردم ایران است و لذا هدف این جلسه و بحث امروز برملا کردن همین جنبه‌ها هست.

 

رندی و بر نماینده کنگره آمریکا از تکزاس در سخنان خود گفت این جلسه بسیار مهم است چرا که ما می‌خواهیم تلاشهای رژیم را شکست بدهیم. و بر گفت وزارت‌خارجه قاطعیت لازم علیه رژیم حاکم بر ایران را نداشته است و تلاش کرده‌اند به آنها نزدیک بشوند، در حالکیه برعکس مجاهدین خلق ایران که برای بیش از ۴ دهه علیه این رژیم حاکم بر ایران مبارزه می‌کنند را نادیده گرفته‌اند. در واقع این دستان پنهان آخوندها هست که دارد عمل می‌کند. این بریفینگ چراغی را برای ما نمایندگان کنگره روشن می‌کند. ما از مقاومت ایران تشکر می‌کنیم

 

سفیر لینکلن بلومفیلد معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا، به ذکر تاریخچه‌ای از دروغ‌پراکنی رژیم علیه مجاهدین خلق ایران پرداخت وی توضیح داد که چگونه رژیم حاکم بر ایران و هم‌پیمانانش تلاش کرده‌اند که تصویر کاملاً وارونه‌ای از مقاومت ایران عرضه کنند و آنها را چیزی که نیستند عرضه کنند و چهره واقعی آنها را بپوشانند و مخدوش کنند.

سفیر بلومفیلد گفت این کتاب که توسط پروفسور شیهان نوشته شده بسیار ارزشمند است چرا که ابعاد دروغ‌پردازی و شیطان‌سازی رژیم را افشا می‌کند و از طرف دیگر اقدامات آنها در آمریکا را نیز برملا می‌کند و از این بابت کنگره و سنای آمریکا باید توجه‌شان را روی این موضوع متمرکز کنند.

 

پروفسور ساشا شیهان ضمن اشاره به این‌که این کتاب توسط چندین شخصیت سیاسی از جمله پروفسور آلخو ویدال کوادراس تقریظ دریافت کرده است، توطئه تروریستی علیه پروفسور ویدال کوادراس را محکوم کرد و گفت بگذارید اینرا روشن کنم، به‌عنوان کسی که خودش هدف بازیگران یاغی بوده‌ام و تهدید به مرگ شده‌ام، بگذارید تصریح کنم که چنین اقداماتی برای خاموش کردن سیاست گذاران، روشنفکران و مخالفان سیاسی در یک جامعه آزاد به جایی نمی‌رسد. به همین دلیل اتفاقاً بحث امروز ما و کتابی که امروز منتشر کرده‌ایم حقانیت این موضوع را بیشتر نشان می‌دهد.

شیهان گفت کتابی که امروز منتشر کرده‌ایم، نتیجه چندین سال تحقیقات در رابطه با استراتژیهای فعالیت‌های مخفیانه رژیم برای پیشبرد سیاست دروغ‌پردازی‌اش در آمریکا است.

وی گفت در تحقیقات گسترده‌ای که در سالیان گذشته انجام داده بودیم، برایمان روشن شد که رژیم ایران به مجاهدین در مطبوعات و رسانه‌های رسمی خودش چهار برابر بیشتر از جمع کل همه گروهها و افراد اپوزیسیون رویهم توجه می‌کند و به شدیدترین وجهی هم به آنها حمله می‌کند.

ما در این تحقیقات جدید، نقاط پراکنده را توانسته‌ایم به هم وصل کنیم و تصویر کاملی از فعالیت‌های دروغ‌پراکنی رژیم را ترسیم کنیم. در همین آمریکا رژیم کسانی را در بالاترین سطوح بکار گرفته بود که بتوانند تحت نام متخصص، دروغ‌های رژیم را علیه اپوزیسیون اصلی رژیم، مجاهدین خلق پخش کنند.

 

پروفسور ساشا شیهان افزود: در بخش اول این کتاب نشان داده‌ایم که هدف همه این حملات هم این بوده و هست که چنین تصویری را ارائه بدهند که گویی در رابطه با ایران آلترناتیوی وجود ندارد و نیرویی برای برقراری دموکراسی موجود نیست. در این کتاب ما نشان داده‌ایم که چگونه رژیم جاسوس های خودش را در نهادهای مختلف کاشته که هدفشان پیشبرد خطوط سیاسی رژیم حاکم بر ایران، دروغ‌پراکنی علیه مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت و دور کردن سیاست گذاران آمریکا از سمت‌گیری با مردم ایران برای تغییر رژیم است و حتی این افراد فراتر از این رفته و نسبت به حمایت از آلترناتیو این رژیم هشدار داده‌اند.

ما در بخش دوم این کتاب نشان داده‌ایم که چگونه قدرت این آلترناتیو توانسته پایه‌های این رژیم را در داخل ایران بلرزاند و نقش کلیدی در قیامها در بیش از ۲۸۰ شهر در تمامی ۳۱ استان ایران بازی کند.

در بخش سوم این کتاب ما هم‌چنین تاکتیکهای دروغ‌پراکنی رژیم را افشا کرده‌ایم.

در بخش چهارم ما به ارگانهای امنیتی و اطلاعاتی مختلف رژیم که دست‌اندرکار این کمپین دروغ‌پراکنی بوده‌اند پرداخته ایم.

در بخش پنجم به این پرداخته‌ایم که رژیم چگونه بعد از فاز دروغ‌پراکنی ناچار شده حالت تهاجمی به خود بگیرد و در همه صحنه‌ها علیه اپوزیسیون اصلی به‌طور فعال وارد عمل شود.

در یک‌کلام این کتاب نشان می‌دهد که دستهای پنهان آیت‌الله‌ها در تلاش برای شیطان‌سازی علیه اپوزیسیون ایران چه در داخل ایران و چه خارج از ایران یک هدف بیشتر ندارد و آن حفظ این رژیم در قدرت است.

 

پروفسور شیهان نتیجه‌گیری کرد که این تحقیقات سه حقیقت را برجسته کرد.

۱- اکثریت مردم ایران خواستار تغییر رژیم هستند.

۲- تمرکز رژیم برای سرکوب قیامها، این رژیم را بیش از گذشته شکننده کرده است.

۳- ایران آماده یک تغییر و انتقال دموکراتیک است و تجربه گذشته نشان می‌دهد که مقاومت ایران نقش کلیدی را برای آینده ایران بازی می‌کند.

پروفسور شیهان از کنگره و سنای آمریکا خواست که با تشکیل جلسات استماع حول فعالیت‌های رژیم در آمریکا همه ابعاد فعالیت‌های رژیم ایران افشا و متوقف بشوند.

کتاب ایران: دست پنهان آیت‌الله


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر