زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ فروردین ۳۱, جمعه

واکنش ایلان ماسک به تبادل حملات موشکی میان ایران و اسرائیل

 واکنش ایلان ماسک به تبادل حملات موشکی میان ایران و اسرائیل



توئیت تصویری این میلیاردر آمریکایی ساعاتی پس از حمله اسرائیل به اصفهان منتشر شد

ایلان ماسک، مالک شرکت «اسپیس ایکس» با نشر «تصویر پرتاب موشک به فضا» به تبادل حملات موشکی میان ایران و اسرائیل واکنش نشان داد.

این میلیاردر آمریکایی جمعه31 فروردین با انتشار توئیت و عکسی در واکنش به تبادل حملات موشکی میان اسرائیل و ایران، اظهار داشت که کشورها باید موشک‌ها را به سوی فضا و نه به سوی یکدیگر پرتاب کنند.

ایلان ماسک از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» توییتی با این مضمون نوشت که «نباید به سمت یکدیگر موشک شلیک کنیم، بلکه باید به ستارگان موشک بفرستیم.»

توئیت این میلیاردر آمریکایی ساعاتی پس از آن منتشر شد که اسرائیل در پاسخ به حمله اخیر ایران به تاسیسات نظامی آن در اصفهان حمله کرد.
بنا بر گزارش‌های رسانه‌ای جنگنده‌های F-35 اسرائیلی سحرگاه جمعه رادارهای سامانه‌های پدافند هوایی محافظت‌کننده از تاسیسات هسته‌ای نطنز و پایگاه هوایی هشتم شکاری ارتش ایران در نزدیکی شهر اصفهان را موشک‌باران کردند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که به نیویورک سفر کرده است در واکنش به این حمله گفت اصفهان با پهپادهایی کوچک هدف گرفته شده که باعث وارد آمدن خسارت‌های جانی یا مادی نشد. اگر اسرائیل مجددا به ما حمله کند تدابیری فوری علیه آن اتخاذ خواهیم کرد. العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر