زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مهر ۶, سه‌شنبه

اعتراف به قتل‌عام مجاهدين در سال 67 و ابراز وحشت از پيامدهاي آن

اعتراف به قتل‌عام مجاهدين در سال 67 و ابراز وحشت از پيامدهاي آن

آخوند نکونام، مشاور ارشد دادستان کل رژیم، قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 را در یک یاوه ضد اسلامی، معجزه ولایت فقیه توصیف کرد و با اعتراف به قتل عام به خاطر عقیده، تصریح کرد: کسانی در سالهای 61، 62 و 67 اعدام شدند که حاضر به توبه نشدند.
این آخوند جنایتکار گفت: خمینی سه کار را در پایان عمرش و در سالهای 67 و 68 انجام داد که از معجزات ولی‌فقیه و ولایت فقیه است که ملحم از غیب بود. یکی از آنها قبول قطعنامه (598) بود… یکی دیگر قضیه آقای منتظری بود… و یکی هم قضیه (مجاهدین) در سال 67 بود که این سه کار خمینی در تاریخ (نظام) سرنوشت‌ساز شد.
آخوند نکونام افزود: آنها که اعدام شدند در فازهای برگشت از توبه نبودند. (خمینی) ابداعی در این جا داشت. در حالی که می‌توانست بگوید چند نیروی اطلاعاتی بنشینند و محاکمه کنند ولی این کار را نکرد و تعدد قاضی را در احکام سالب حیات مورد عنایت قرار داد. لذا (خميني) گفت تیمی متشکل از رؤسای دادگاههای انقلاب، دادستانها که همه قاضی هستند و البته یک نیروی اطلاعاتی نیز این موضوع را بررسی کند.
soltany2یکی از گردانندگان وزارت اطلاعات رژیم از پیامدهای قتل عام زندانیان مجاهد در سال 67 ابراز وحشت کرد و گفت: اگر در حال حاضر نتوانيم در داخل كشور اعتماد مردم را به‌دست آوريم دچار مشكل خواهيم شد.
سلطانی، مدیرکل اطلاعات رژیم در اصفهان افزود: بعضي حرفهاي امروز در جهت تطهير (مجاهدین) است. اعدام افراد اين گروه بر اساس دستورات ديني و حكم (خمینی) بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر