زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ شهریور ۲۰, شنبه

رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق: انتقال پیروزمند اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران یک فصل جدید برای مردم ایران و مقاومت آنها باز می‌گشاید

رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق: انتقال پیروزمند اعضای سازمان 

مجاهدین خلق ایران یک فصل جدید برای مردم ایران و مقاومت آنها باز می‌گشاید

استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراقسس


استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا از انگلستان خروج ساکنان کمپ لیبرتی را یک پیروزی بزرگ برای مجاهدین خلق ایران دانست.

وی طی مطلبی که در مرکز اطلاع‌رسانی ایفا منتشر شد با عنوان ”یک پیروزی بزرگ برای مجاهدین خلق اپوزیسیون ایران، به‌خاطر آخرین اعضای باقیمانده در کمپ لیبرتی که عراق را به سوی آلبانی ترک کردند“ نوشت: «اپوزیسیون اصلی ایران سازمان مجاهدین خلق ایران آخرین اعضای باقیمانده خود را که در کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد که به دام افتاده بودند، انتقال دادند. این انتقال موفق بزرگ در حالی صورت گرفت که رژیم ایران برای از بین بردن دشمن اصلی خود یا بخشی از جدا مانده آنها که هنوز در عراق بودند طراحی کرده بود.
این دور نهایی خروج از عراق نشانه نتیجه‌یی موفقیت‌آمیز از روند جابه‌جایی اعضای مجاهدین خلق به کشورهای امن خارج از عراق است که با وجود توطئه‌های رژیم ایران , انسداد و تهدید, که تا آخرین روز ادامه یافت صورت گرفت... 
انتقال پیروزمند اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و شکست بزرگ نهایی رژیم در این زمینه , یک فصل جدید برای مردم ایران و مقاومت آنها باز می‌گشاید. حالا که اپوزیسیون دموکراتیک اصلی سازماندهی شده , خارج از عراق در امنیت است , ما به تمرکز بر وضعیت حقوق‌بشر , پایان دادن به اعدام برای یک تغییر دموکراتیک , ایران آزاد نیاز داریم. ما همچنین به کوشش قانونی نیازمندیم که آنها را در عراق پای میز عدالت بکشانیم که هماهنگ شده بطور سریالی سوء‌استفاده کردند و ساکنان اشرف و لیبرتی را به قتل رساندند و اموالشان را که دهها میلیون دلار ارزش داشت غارت کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر