زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ شهریور ۲۱, یکشنبه

سناتور جان مک کین: انتقال موفقیت‌آمیز مجاهدین از لیبرتی گامی حیاتی برای مقابله با دخالت شریرانه رژیم ایران در منطقه

سناتور جان مک کین: انتقال موفقیت‌آمیز مجاهدین از لیبرتی گامی حیاتی برای 

مقابله با دخالت شریرانه رژیم ایران در منطقه

جان مک کین

جان مک کین

بیانیه سناتور جان مک‌کین در مورد جابه‌جایی موفقیت‌آمیز ایرانیان ناراضی از کمپ لیبرتی

سایت سناتور مک‌کین 9سپتامبر 2016

واشینگتن دی.سی ـ جان مک‌کین سناتور آمریکا نماینده از آریزونا بیانیه زیر را امروز بر سر جابه‌جایی موفقیت‌آمیز تمامی ایرانیان ناراضی ساکن کمپ لیبرتی عراق به آلبانی منتشر کرد:
”در سال 2003 آمریکا متعهد شد که از هزاران عضو سازمان ایرانیان ناراضی مجاهدین خلق حفاظت کند، کسانی‌که موافقت کردند سلاح های خود را تحویل دهند در نتیجه تحت حفاظت ما قرار گرفتند.

امروز نشان می‌دهد که آن تعهد با به سلامت و با موفقیت جابجا شدن تمامی ایرانیان ناراضی ساکن کمپ لیبرتی عراق به آلبانی به سرانجام رسید. این تحولی خوشایند بود که مدتها از موعد آن گذشته بود.

”من مراتب تشکرهای عمیق خود را به دولت آلبانی به‌خاطر میهمان نوازی و شجاعت آن در تلاشهایش برای حل و فصل این بحران انسان‌دوستانه تقدیم می‌کنم. علاقمندی آلبانی برای تأمین پناهندگی برای ساکنان کمپ لیبرتی گواهی حقیقی بر روح و ارزشهای مردم آلبانی است.

با توجه به تاریخچه سرکوب وحشیانه رژیم ایران علیه این ناراضیان و خشونت متعاقب آن که متوجه آنها در خلال اقامتشان در عراق بود، معتقدم ضرورت دارد که این ساکنان کماکان به‌عنوان افراد مورد نگرانی شناخته شده و تحت حفاظت بین‌المللی تأکید شده در کنوانسیون 1951ژنو منظور شوند.

این ضروریست که اطمینان یافت این ساکنان در نهایت از فرصت بهره‌مندی از حقوق و امتیازاتی که مدتها از آن دریغ شده بودند در محیط جدید و دموکراتیک از آن برخوردار شوند.

”من کماکان در کنار مردم ایران و جامعه ایرانیان آمریکایی ایستاده‌ام که خواستار آزادی ایران هستند. بازاسکان امن این ایرانیان ناراضی یک گام حیاتی در مقابله با دخالت شریرانه رژیم ایران در منطقه است و این یادآور مهمی برای متحدانمان و دشمنان است که آمریکا به تعهداتش عمل می‌کند“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر