زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مهر ۲, جمعه

گزارشهاي رسانه هاي خبري از تظاهرات ايرانيان در مقابل مقر سازمان ملل متحد در اعتراض به حضور آخوند روحاني در نيويورك


گزارشهاي رسانه هاي خبري از تظاهرات ايرانيان در مقابل مقر سازمان ملل متحد در اعتراض به حضور آخوند روحاني در نيويورك

رسانه های خبری آمریکا و رسانه های بین المللی، تصویر مخابره شده توسط خبرگزاری آسوشيتدپرس و خبرگزاري فرانسه از تظاهرات نه به روحانی در مقابل مقر ملل متحد در و فراخوان به دادخواهي براي قتل عام 67 که عکس تکان دهنده یی از هزاران شیهد سربدار در قتل عام سی هزار زندانی سیاسی به فتوای خمینی جلاد در سال ۶۷ است را به عنوان « بهترین عکس روز» به سراسر جهان مخابره کردند

best-photosان بی سی نیوز با تیتر « امروز در تصویر»، نوشت : بهترین عکسهای امروز را بببینید

دیلی استاندارد در عنوان خود نوشت : بزرگترین عکسها از جهانی بزرگ

و بسیاری دیگر از رسانه ها نیز با عناوینی مشابه این تصویر تکان دهنده را از تظاهرات نه به روحانی در نیویورک مخابره کردند:

آی ویتنس نیوز : بهترین عکس خبری روز

استریتس تایمز: بهترین عکسهای روز

شارلوت آبزرور: بهترین عکس روز

best-photos3

آسوشيتد پرس

آسوشيتد پرس در گزارشي از اين تظاهرات نوشت: «هزاران ايراني در يك تظاهرات در نيويورك در 20 سپتامبر شركت كردند كه طي آن به تغيير دمكرات و استقرار يك نظام جمهوري مبتني بر جدايي دين از دولت فراخوان دادند. در اين تظاهرات، اعدام سمبليك 30 هزار زنداني سياسي در سال 67 به نمايش گذاشته شد. تظاهركنندگان همچنين شركت روحاني در مجمع عمومي ملل متحد را محكوم كرده و به محاكمه مقامات رژيم كه بطور مستقيم درگير جنايت عليه بشريت بودند، فراخوان دادند.
آسوشيتدپرس نوشت: در اين تظاهرات، كه طي آن شركت كنندگان نقض حقوق بشر توسط رژيم ايران را محكوم كردند، چند هزار عكس از تصاوير شهیدان قتل عام 30 هزار زنداني سياسي به نمايش گذاشته شد».

ashargholosatالشرق الاوسط-21 سپتامبر 2016

روز سهشنبه تظاهراتي در يكي از خيابانهاي منتهي به سازمان ملل برگزار گرديد كه طي آن سياستهاي روحاني رئيس جمهور رژيم ايران محكوم گرديد.
تظاهر كنندگان پلاكاردهايي حمل مي‌كردند كه در آن سركوب و اختناق و دستگيري مخالفان در ايران محكوم شده بود. در اين تظاهرات كه تحت حفاظت پليس برگزار شد وچند ساعت بطول انجاميد، شماري از تظاهر كنندگان با پوشيدن لباسهاي زندانيان سياسي و دردست داشتن عكسهاي زندانيان قتل عام شده، شعارهاي مبني بر ضرورت حسابرسي از سران رژيم بخاطر جنايت عليه بشريت سر مي دادند همچنين شماري از شركت كنندگان انواع شكنجه هايي كه رژيم ايران در زندانها بر روي زندانيان اعمال مي كند را به نمايش گذاشتند
جفري روبرتسون رئيس دادگاه جنايتهاي جنگي سازمان ملل براي تظاهر كنندگان سخنراني كرد و خاطر نشان ساخت كه جنايتهاي رژيم ايران ”غير قابل توصيف و جنايت ضد بشري به حساب مي‌آيد“.
در اين تظاهرات سوريهاي حلب و اپوزسيون سوريه نيز شركت داشتند و با سردادن شعارهايي دخالتهاي رژيم ايران در سوريه محكوم كردند. .

eramnewsرسانه اردني ارم نيوز-21 سپتامبر 2016

هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران در شهر نيويورك تظاهرات كردند.و خواستار جلوگيري از شركت روحاني در اجلاس مجمع عمومي ملل متحد به دليل جنايات رژيم تهران عليه مخالفين سياسي و ادامه اعدامها بود»
مريم رجوي از جامعه جهاني خواستار محاكمه سران رژيم ايران از جمله حسن روحاني در دادگاههاي بين المللي ـ به دليل شراكت وي در قتل هزاران زنداني سياسي از هنگام روي كار آمدن آنان در سال 1979 ـ شد.

no-to-rohany-new-york14تلويزيون فاكس نيوز در گزارشي درباره تظاهرات ايرانيان در مقابل مقر سازمان ملل گفت:

شما مي توانيد از روي تقويم تاريخ, سالانه در اين روز تظاهرات ضد رژيم ايران را در مقابل ساختمان سازمان ملل ببينيد. اين بار اين تظاهرات قبل از سخنراني و بازديد روحاني در روز پنجشنبه برگزار مي شود.
كشيش سعيد عابديني يكي از سخنرانان تظاهرات در اعتراض به حضور آخوند روحاني در سازمان ملل در گفتگو با فاكس نيوز گفت:
من به هزاران نفري كه در اعتراض به آمدن روحاني به سازمان ملل جمع شده بودند گفتم, تصور كنيد داعش و القاعده كه مسيحيان را سر مي برند و بسياري از مردم را ميكشند, بعد از 30سال، آنها بخواهند به سازمان ملل بيايند و رهبران جهان هم با آنها دست بدهند!! !. در حاليكه ما شاهد خونريزي هستيم كه آنها انجام مي دهند, روحاني و اعضاي كابينه او هم همين كار را كرده اند, او جزو گروهي بود كه بيش از 30000نفر را 30سال پيش كشته است ! و آنها همچنان به اين اعدام ها وخونريزي ادامه مي دهند درچند ماه گذشته حدود 2000نفر در ايران اعدام شده اند و ليستي ازهزاران نفر از جوانان وجود دارد كه قرار است اعدام شوند. بنا بر اين اعدام ها در ايران همچنان ادامه دارد و هرگز متوقف نشده است,
وي در مورد تظاهرات در مقابل سازمان ملل افزود: افراد بسياري از سراسر امريكا جمع شده بودند, هزاران هزار نفر, كه اكثر آنان ايرانيان مقيم امريكا بودند. ما تلاش كرديم صداي مردم ايران باشيم كه صدايي ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر