زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ شهریور ۱۷, چهارشنبه

اطلاعيه – مقاومت ايران ديدار وزير بدنام و جنايتكار اطلاعات آخوندي علوي از برلين را محكوم كرده، نسبت به تبادل اطلاعات هشدار ميدهد و خواستار توقيف و قرار گرفتن او در برابر عدالت است

اطلاعيه – مقاومت ايران ديدار وزير بدنام و جنايتكار اطلاعات آخوندي علوي از برلين را محكوم كرده،  نسبت به تبادل اطلاعات هشدار ميدهد و خواستار توقيف و قرار گرفتن او در برابر عدالت است

به گزارش رسانه هاي رژيم ايران وزير اطلاعات اين رژيم محمود علوي بنا به دعوت مقامات امنيتي آلمان به برلين مسافرت و با اين مقامات ديدار داشته است.
علوي در راس سرويس مخفي فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران قرار دارد كه بيش از سه دهه است بيشترين نقش را در سركوب وحشيانه مخالفان به عهده داشته است. اداره حراست از قانون اساسي درآلمان نيز در گزارشهاي متعدد تاكيد كرده است كه ماموريت وزارت اطلاعات سركوب اپوزيسيون در داخل و خارج كشور مي باشد و تمركز اصلي فعاليتهاي اين سرويس نيز در جاسوسي و تعقيب عليه مجاهدين خلق و شوراي ملي مقاومت ايران مي باشد.
وزارت اطلاعات رژيم آخوندي مستقيما در قتل عام 30 هزار زنداني سياسي در تابستان 1988، در قتل هاي زنجيره اي عليه روشنفكران (عمدتا بين 1998 و 2000) و در بيش از 350 عمل تروريستي در خارج كشور از جمله در ترور ميكونوس برلين (1992) دست داشته است.
در ماه ژوئيه گذشته يك تبعه ايران باتهام جاسوسي براي وزارت اطلاعات ايران عليه مجاهدين خلق در دادگاه برلين به دو سال و چهارماه حبس محكوم گرديد. افسر فرمانده اين مامور بنام ”سجاد” يكي از كارمندان ارشد وزارت اطلاعات تحت هدايت علوي مي باشد. شخص علوي بخاطر مسئوليتش در تعقيب افراد اپوزيسيون و اعدام آنها در ايران در ليست تحريم آمريكا و اروپا قرار داشت. از اينرو مقاومت ايران منطبق با قوانين آلمان و قوانين بين المللي خواستار توقيف اين جنايتكار و قرار دادن او در مقابل دادگاه مي باشد. نمايندگي شورا در اطلاعيه 2 ژوئن 2016 در جريان محاكمه جاسوس مزبور خواستار صدور قرار بازداشت براي علوي شده بود.
مقاومت ايران همچنين هرگونه تبادل اطلاعات ادارات آلماني با سرويس مخفي رژيم آخوندي بويژه در مورد اپوزيسيون را محكوم كرده و و ناقض حقوق پايه اي اعضاي اپوزيسيون مي بيند كه بدليل سركوب اين رژيم در تبعيد در آلمان بسر مي برند.
در ماه مي سال 2000 وزير وقت اطلاعات ايران علي يونسي – سلف محمود علوي – در يك كنفرانس مطبوعاتي در تهران گفت كه همكاري مستمري با ادارات امنيتي آلمان وجود دارد و به اين ادارات ”اطلاعات جامعي” در مورد مجاهدين خلق داده شده اند. در آوريل 2006 و در آستانه بازيهاي جام جهاني در آلمان رسانه هاي خبري ايران اعلام كردند كه قائم مقام وزير كشور ايران با ادارات امنيتي آلمان يك قرارداد امضا كرده است كه مطابق آن آلمان متعهد شده فعاليتهاي اپوزيسيون تبعيدي ايراني در آلمان را محدود سازد. هنگامي كه ادارات آلمان با اين خبر مواجه شدند, تكذيبي نيآمد. ديدار وزير وقت اطلاعات علي فلاحيان – از مسئولين ترور ميكونونس – با هماهنگ كننده سرويسهاي اطلاعاتي آلمان در اداره صدراعظمي برند اشميد بآور در بحبوحه رسيدگي قضايي به پرونده ترور ميكونوس در اواسط دهه 90 به يك جنجال سياسي تبديل شد.
پروفسور وينفريد هاسمر Prof. Winfried Hassemer نايب رئيس سابق ديوان عالي قانون اساسي كشور آلمان در يك نظريه حقوقي 122 صفحه اي تاثيرگذاري منافع سياست خارجي و روابط آلمان و ايران بر ارزيابي هاي امنيتي در مورد مجاهدين خلق و مقاومت ايران را تقبيح كرده بود.

نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران در آلمان

7 سپتامبر 2016

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر