زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ شهریور ۸, یکشنبه

جواد هاشمی نژاد به قتل عام 10 شهریور اشرف بوسیله رژیم آخوندی اعتراف میکند.

جواد هاشمی نژاد به قتل عام 10 شهریور اشرف بوسیله رژیم آخوندی اعتراف میکند.

جواد هاشمی نژاد، یکی از روسای جنایتکار بخش التقاط وزارت اطلاعات، در مصاحبه ای
با “خبرگزاری دفاع مقدس “و “قدس آنلاین“، بیهوده تلاش کرده، تاریخ مبارزات مردم ایران در دوران ستم شاهی، را تحریف نماید و برای خمینی دجال که طی سالهای ۴۲تا ۵۶ بریده بود وکنج عزلت اختیارکرده و به تدریس تفکرات داعشی درحجره نجف مشغول شده بود، سابقه مبارزاتی بتراشد. هاشمی نژاد با وقاحت تمام مدعی شده است : نه تنها مجاهدین در انقلاب ضد سلطنتی نقشی نداشته اند، بلکه علت پیروزی انقلاب ضد سلطنتی اندیشه ها و روش مبارزاتی؟؟!! خمینی این  دزد بزرگ انقلاب جا بزند.
جواد هاشمی نژاد جنایتکار درمصاحبه با قدس آنلاین در۲۱ ژوئن درمقام وکیل مدافع شاه و دفاع از سرکوب رژیم شاه مینویسد:“ حرکت‌هاي مجاهدين خلق پيش از پيروزي انقلاب اسلامي توسط حضرت امام خميني (ره) پيش‌بيني شده بود که چنين حرکاتي باعث خشونت بيشتر ساواک خواهد شد ومتاسفانه  بهانه خوبي به دست شاه داد“ از قدیم گفته اند، سگ زرد برادر شغال است، رژیم شاه هم مثل رژیم خمینی، علت سرکوب و اعدامهای شاه را مقاومت و مبارزه مسلحانه مردم درمقابل دیکتاتوری شاه عنوان میکرد ، اکنون هاشمی نژاد بطورآشکاری به دفاع ازسرکوب و اعدام شاه نیز برمیخیزد.
این گونه ادعاهای احمقانه و مسخره بیش ازهرچیز نشاندهنده، عکس العمل وزارت اطلاعات، درقبال پیشرویهای مجاهدین درعرصه های مختلف بویژه بعد از گردهمایی بزرگ وتاریخی مجاهدین در 23 خرداد 94 میباشد. او دراین مصاحبه ضعف واستیصال خودش را در قبال نابودی مجاهدین برغم همه اقدامات جنایتکارانه و بی سابقه ای که علیه مجاهدین واشرف ولیبرتی انجام داده است را به روشنی عیان میکند.درحالی که رژیم آخوندی برای سرکوب مجاهدین طی سالهای گذشت ، تمامی مرزهای جنایت و شقاوت را که از یک نظر درچند قرن گذشته نیز سابقه نداشته است درنوردیده است ، مدعی “رافت اسلامی “ دربرخورد با مجاهدین میگردد و مینویسد:“ این پادگان (منظورش لیبرتی است )وضعیت جنگی دارد؛ چرا که هر لحظه آمادگی رزم دارند ولی فعلا سربازهای در حال استراحت هستند. ما باید این گروه را نگاه کنیم؟ رافت جمهوری اسلامی تا کجاست که با گروهی که در حال مخاصمه با جمهوری اسلامی است هیچ اقدامی علیه آنها انجام نمی دهد“
رژیمی که تاکنون 120000 نفراز آگاهترین مردم ایران را به جوخه های اعدام سپرده است ، حتی به کودکان و زنان حامله و دختران جوان و نوجوانان ۱۳ ساله هم رحم نکرده است . خون محکومین به اعدام را قبل ازاعدام برای جبهه های جنگ کشیده است، دختران باکره را با فتوای مذهبی قبل از اعدام  بزور به عقد بازجویان و شکنجه گران در آورده است، دست وپای آنها را به ماشین بسته و ازدو طرف کشیده و به این شیوه قرون وسطایی آنها را به قتل رسانده است، یک قلم 30000 نفر را به جرم دفاع ازعقیده درسال67  اعدام کرده است . باز هم دم از رافت اسلامی میزند؟!!
دراشرف و لیبرتی تاکنون بیش از 130 نفر را شهید وبیش از 1000 نفر را درحملات جنایتکارانه به همدستی مالکی مجروح کرده است. فقط یک قلم 52 اشرفی قهرمان را در حمله جنایتکارانه 10 شهریور قتل عام کرده و 7 نفر را به گروگان گرفته است. سالهاست که یک محاصره ظالمانه دارویی و پزشکی و ... را تحمیل کرده است و ... باز هم  وقیحانه ،سخن  از رافت اسلامی!!؟ میزند. این است رافت از نوع اسلامی که خمینی و اکنون هاشمی نژاد از آن دم میزند. این نوع دعاوی نشان میدهد که هاشمی نژاد مانند آخوندها، در وقاحت ودریدگی هیچ حد ومرزی ندارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر