زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ شهریور ۸, یکشنبه

سازمان مجاهدين خلق ايران - پنجاه سال درخشش بر تارك تاريخ ايران

از بنيانگذاري سازمان پر افتخار مجاهدين خلق ايران پنجاه سال ميگذرد سالهايى كه هيچ لحظه اى بدون پايداري بر سر اصول نگذشت. همان اصل فدا و و فاي به عهد چه در نظام شاه كه پايه گذار حكومت ملاها شد و چه شيخ هاي دين فروش كه خوشبختانه چهار نسل جانانه در مقابلشان ايستادند و دنيايي را از عزم خود به تحسين واداشتند. 
در اين سالهاي بسيار پرفراز و نشيب ايران زمين بهترين فرزندان اش را قرباني كرد اما نگذاشت آرزوى آزادى و دمكراسى براى مردم به محاق برود.
امروز سازمان مجاهدين خلق ايران، نه تنها اميد خلق مقاوم ايران و خاورميانه، ميباشد بلكه همچنان نقش تاريخى خود را در تاريخ مقاومت براي آزادي ايفأ ميكند.
جنبشي كه بوسيله شهداي گرانقدر خلق ايران محمد حنيف نژاد، سعيد محسن و على اصغر بديع زادگان درسال 1344 بنا نهاده شد، اكنون با رهبرى مسعود و مريم رجوى وارثان بحق آنان همراه با كهكشانى از اعضاء و هوادارانشان در سرتاسر عالم و با حضور خود در صحنه هاي رزم و نبرد با رژيم ضدبشري آخوندى، آرمانهاى بنيانگذاران را با تمام توانشان پاس مي دارند.
آرمان آزادى به يقين و باور هر انسان درد مندي دست يافتنى است ولي بهاي سنگيني هم ميطلبد و مجاهدين و خلقي كه آنان را در دامنش پروراند.
اين قيمت را تمام و كمال پرداخته اند و هم اكنون نيز عليرغم همه توطئه هاي جهاني عليه آرمان آزادي مردم ايران اين بها پرداخت ميشود و چه بهاي سنگيني.
براي رسيدن به مقصد بزرگ آزادي با برافراشتن پرچم سرخ شهيدان با عزمي پولادين ما ايستاده ايم تا براي خلقمان آنچه كه تاريخا بايد و ميتوان به آن رسيد محقق كنيم.
با درود و تعظيم بربنيانگذاران كبير سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران
پردوام باد عزم مجاهدين وخلق قهرمان ايران براي رسيدن به مقصد بزرگ رهايي و آزادي و باميد ايراني عاري از هر ظلم و بي عدالتي
پايدار باد سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران

انجمن حقوق بشرى ايرانيان در لوكرامبورگ شهريور 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر