زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ شهریور ۴, چهارشنبه

یک خبر تکاندهنده دیگر از جنایتهای بی حد و مرز پدرخوانده داعش حاکم بر ایران - خواهر مجاهد شهره

خواهر مجاهد شهره

هر روز با ابعاد جدید و تکاندهنده ای از جنایات و ظلم و چپاول مردم توسط ملاهای حاکم بر کشورمان ایران مواجه می شویم که هرگز یک روز تصورش را نمی توانستیم بکنیم.
جنایاتی که ناشی از حکومت ضدبشر و ضدایرانی و ضداسلامی و دزد و چپاولگر و ظالم ولایت فقیه آخوندی است. آل پلید خمینی جلاد و خلفش خامنه ای برای حفظ حاکمیت ننگینش هر جنایتی را ایجاد یا زمینه سازی کرده و سپس نهادینه می کند. از نقض اولیه ترین حقوق زنان- کودکان- کارگران- اقلیتها- آزادیهای اجتماعی و …. گرفته تا فجایع اجتماعی همچون فروش اعضای بدن- پدیده کارتن خوابی- زنان خیابانی- کودکان خیابانی و … که اگر بخواهیم آنها را فقط بر روی کاغذ بیاوریم مثنوی هزار من کاغذ خواهد شد.
با خواندن مقاله ای از سایت ویکی لیکس فارسی که در زیر آورده ام و در رابطه با پیش خرید کودکان ایرانی قبل از بدنیا آمدن است، آه از نهادم برآمد که این دیگر چه جنایتی است؟ وضعیت اجتماعی در ایران به چه نقطه ای رسیده است که این قبیل فجایع هر روز همچون قارچی سمی سر برمی آورد.
این دیگر چه نوع برده داری نوینی است؟
به چه جرأت یا بر اساس کدام قانون و آئینی میتوانند آینده و مسیر زندگی انسانی که هنوز به دنیا نیامده را قبل از پا گذاشتن بر این دنیای خاکی مشخص کرده و سمت و سو بدهند! مگر انسان و انسانیت قابل خریدن است و ارزشی بر آن می شود گذاشت؟
با خواندن خبر این جنایت یا دیدن روزانه انواع جنایات و حق کشیها- ظلم و بیدادها- دار و درفشها و خرد شدن عواطف و حرمت و شخصیت زن و مرد ایرانی بیشتر به این ایمان میرسم که تنها و تنها راه چاره این همه درد، سرنگونی تام و تمام این غده سرطانی و چرکین و ارتجاع برآمده از قبر تاریخیش می باشد.
رژیم سرکوبگر و ضدبشر و ارتجاعی ولایت فقیه با ضدانسانی ترین شیوه ها و تروریسم و سرکوب و خفقان به جنگ با بشریت معاصر آمده است. پس وظیفه ما است که تا سرنگونی پدرخوانده داعش، با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، زنده باد آزادی، هرگز از پای ننشینیم تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر