زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ مرداد ۱۸, یکشنبه

خميني وجنايت عليه بشريت در قتل عام 67 - در زندان تشکیلات داشتند، پس از عملیات مرصاد اعدام شدند

آخوند انصاری رئیس دفتر خمینی: در زندان تشکیلات داشتند،

 پس از عملیات مرصاد اعدام شدند

میزگردی در دانشگاه تهـران جهت کار توضیحـی برای نیروهای رژیم که در اثر عـزل منتظری سردرگم و مسأله‌دار شده‌اند، ترتیب یافت سه تن از آخوندهای خمینی شـامل شـامل انصاری، حمید روحـانی و هادی خامنه‌ای در این میزگرد شرکت داشتند.
انصاری در ‌رابطه با رفتار قرون‌وسطایی دژخیمان خمینی با زندانیان و در واکنش نسبت به افشای عالم‌گیر قتل‌عام مجاهدین در زندانها، وقیحانه ادعا کرد: «ما چند‌ بار از خبرنگاران خواستیم تا بیایند از زندانها دیدن کنند و حتی برای مردم بازدید عمومی گذاشتیم… ! این همه خدمات انجام می‌شد ولی هیچ‌کدام به آیت‌الله منتظری گزارش نمی‌شد… ! عده‌یی از زندانیان در زندان تشکیلات داشتند که پس از عملیات مرصاد کشف شد. لذا اینان که تعداد بسیار کمی! بودند پس از عملیات اعدام شدند» - کیهان (28اردیبهشت 1368) 
در رابطه با قتل عام سال 67 بيشتر بخوانيد

ترس آخوند انصاری از مجاهدین
آخوند انصاری (رادیو رژیم ـ 14/مرداد/67) : «... من به‌عنوان یک فردی که... در کنار امام عزیز... هستم، این را از مسئولان قضایی می‌خواهیم، از مسئولان دادستانی می‌خواهیم، از مسئولان نظامی و انتظامی می‌خواهیم که آقا با منافق با دیده‌ی رحمت عمل نکنید. فردا می‌آیند توی خانه‌ی‌ما، خانه‌ها را بر سر ما ویران می‌کنند»...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر