۱۴۰۳ اردیبهشت ۳۰, یکشنبه

خبر فوری. وقوع «سانحه» برای کاروان هلی‌کوپترهای حامل ابراهیم رئیسی

خبر فوری. وقوع «سانحه» برای کاروان هلی‌کوپترهای حامل ابراهیم رئیسی

خبر فوری
Copyright یورونیوز
نگارش از Euronews

رسانه های داخلی ایران از وقوع حادثه آذربایجان شرقی و احتمال سقوط یکی از بالگردهای کاروان رئیس‌جمهوری خبر داده‌اند

اخبار ضد و نقیضی در خصوص این سانحه از سوی رسانه‌های ایران منتشر شده است. خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران خبر داده که در این کاروان ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتری که برخی از وزرا و مسئولان در آن ضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند. 

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی در گفتگویی با شبکه خبر صدا و سیما اعلام کرده که هیچ ارتباطی با افراد حاضر در هلی‌کوپتر حامل رئيسی برقرار نشده و «به دلیل وضعیت آب و هوا و مه، بالگرد حامل رئيسی جمهور مجبور به فرود سخت شده است.» وحیدی همچنین اضافه کرد به دلیل بدی آب و هوا نیروهای امدادی هنوز نتوانسته‌اند به محل حادثه برسند. او همچنین افزود: «منطقه پیچیده است و ارتباطات سخت است و منتظر رسیدن نیروهای امدادی به منطقه هستیم تا نتیجه را اعلام کنیم.»

تسنیم در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است «برخی از همراهان رئيس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند با مرکز تماس برقرار کنند و همین مسئله امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی را افزایش داده است.» با این حال این خبرگزاری به نقل از افراد محلی می‌گوید که «به دلیل فضای مه‌آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد حامل رئيسی مشخص نیست.» 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر