زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

قتل عام بیش از 30000 زندانی سیاسی در سال 67 وکابوس آخوندها وپاسداران


اینک به بهای آزادی
با گذشت 28سال از  قتل‌عام زندانیان سیاسی ، بعد از انتشار بزرگترین سند جنایات خمینی و اعوان و انصارش علیه بشریت جوشش خون شهیدان سر بدار در سال 67، آن چنان زلزله‌یی در ولایت سفیانی خامنه‌ای انداخته است که سردمداران رژیم ضدبشری و دست‌اندرکاران این جنایت تاریخی را وادار به واکنشهایی کرده است که تا کنون نمونه نداشته است.
با انتشار نوار سخنان تکان‌دهنده منتظری جانشین وقت خمینی پرده از تمامی نا گفته‌های این جنایت بی‌نظیر تاریخی چنان افتاد که روزنامه واشینگتن پست 12 اوت 2016 طی مقاله‌یی درباره قتل‌عام سال 67 نوشت: «اهمیت فایل صوتی که این هفته علنی شد فراتر از یک حدس و گمان تاریخی است» .
بیشتر بخوانید

مريم رجوی: نوار ملاقات آقای منتظری با مسئولان قتل عام زندانيان سياسی گواه تسليم ناپذيری زندانيان مجاهد و سند مسئوليت سردمداران رژيم در جنايت عليه بشريت



واکنش سردمداران جنایتکار رژیم به انتشار نوار آقای منتظری:
وحشت و هراس آخوندهای جنایتکار که تماماً بازتاب خونهای پاک و جوشان زندانیان قتل‌عام شده در سال 67 است بوضوح در سخنان آنان آشکار و هویدا می‌باشد و موقعیت به‌غایت متزلزل رژیم آخوندی را نشان می‌دهد:
-      سپاه پاسداران  خامنه‌ای در واکنش به انتشار سخنان منتظری درباره قتل‌عام سال 67 اعتراف کرد: انتشار چنین مواردی باعث شده که  ولایت فقیه  چندش‌آور شود. (خبرگزاری حکومتی فارس:20مرداد 95)
-      آخوند انصاری عضو دفتر خمینی انتشار فایل صوتی منتظری را به سود مجاهدین دانست و گفت: انتشار این نوار بعد از 28سال وقتی که سردمداران استکبار و تکفیریها با منافقین نشست و برخاست می‌کنند، احیاء آنان و مشروعیت زایی برای آنهاست. (خبرگزاری حکومتی آنا 20مرداد95)
-      آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در  خراسان رضوی ، این‌گونه ناله و سوزش خود را نشان داد: دشمنان جرأت کردند بعد از بیست‌وچند سال بیایند نوار ناهنجار یک پیرمرد را در جسارت به امام پخش کنند و باکمال جسارت و با کمال گستاخی، یک تشکیلاتی هم ادعا کند او پخش‌کننده نوار بوده، من امیدوارم دستگاه قضایی این مسأله را قاطعانه و سریعاً رسیدگی کند.
آخوند علم‌الهدی ضمن این‌که خواستار برخورد قاطع با احمد منتظری شد گفت: «این نوار توهین به (خمینی) و اعلام جنگ قطعی با نظام است» . (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲/۵/۹۵)
-      علی خمینی، نوه خمینی ضدبشر ضمن دفاع از قتل‌عام بیش از سی هزار زندانی مجاهد و مبارز گفت: «ماجرای» سال ۶۷ «حاصل مدیریت» خمینی است.امروز یک عده‌یی برای (مجاهدین) دل می‌سوزانند که چرا اعدام کردید؟ ناجوانمردانه است اگر نظام را متهم بکنیم که چرا تند با مجاهدین برخورد کرده است. آنها کسانی بودند که در مقابل حکومت ایستادند» .نوه امام رذالت پیشگان با ابراز نگرانی از افشای قتل‌عام هولناک سال 67 اضافه می‌کند: «امروز یک عده دلسوز شدند می‌گویند چرا با اینها برخورد می‌کنید، چرا با (مجاهدین) برخورد کردید، چرا با بی‌حجاب برخورد کردید، چه می‌کرد نظام با اینها؟ باید مبارزه می‌کرد، محکم هم باید برخورد می‌شد. الحمدلله شد و کشور آرامش را دید» . (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲/۵/۹۵)
-      علی رازینی سر دژخیم جنایت‌پیشه ضمن مصاحبه با خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران وحشت و هراس خود از استقبال گسترده و روزافزون مجاهدین در میان مردم را این چنین بیان کرد: هدفم از گفتن این سخنان این است که می‌خواهم ماهیت این گروه مشخص شود چون نسل فعلی با آنها فاصله گرفتند و نمی‌دانند این گروه چه افرادی هستند.آخوند رازینی همچنین وحشت امام دجالش را از مجاهدین این‌گونه بیان می‌کند که امام گفتند: «منافقین دست‌بردار نیستند و دستور دادند قاطعانه با آنها برخورد شود» .این آخوند سفاک ضمن این‌که جنایت ضدبشری و قتل‌عام زندانیان سیاسی را برای خود افتخار دانست گفت: مسأله 67 خیلی پیچیده نیست. امام (ره) ملاحظه توصیه افراد ترسو را نکردند و قاطع فرمودند احکام شرع باید اجرا شود و احکام شرع اجرا شد' (خبرگزاری حکومتی فارس 19مرداد 95)
-      آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی وحشت و هراس خود را این‌گونه بیان کرد: دشمنان جرأت کردند بعد از بیست‌وچند سال بیایند نوار ناهنجار یک پیرمرد را در جسارت به امام پخش کنند و باکمال جسارت و با کمال گستاخی، یک تشکیلاتی هم ادعا کند او پخش‌کننده نوار بوده، من امیدوارم دستگاه قضایی این مسأله را قاطعانه و سریعاً رسیدگی کند. این نوار توهین به (خمینی) و اعلام جنگ قطعی با نظام است» . (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۲/۵/۹۵)
-      آخوند مسیح مهاجری، مدیر روزنامه جمهوری وابسته به رفسنجانی با ابراز وحشت گفت که اگر روزی مجاهدین بر مقدرات این کشور مسلط شوند, نه به شما رحم خواهند کرد و نه به طرف مقابل شما... شما کافی است فقط به این یک ترفند کاملاً سیاسی کارانه توجه کنید که دشمن، نوار به‌اصطلاح افشاگرانه اهدایی شما را چند روز بعد از دیدار محمود عباس با  مریم رجوی  که این نیز چند روز بعد از حضور و سخنرانی ترکی فیصل در همایش مجاهدین در فرانسه صورت گرفت، پخش کرده است. (سایت حکومتی خبر آنلاین ۲۳/۵/۹۵)
-      آخوند موسوی تبریزی، دادستان کل رژیم در دوران خمینی، در نهایت بزدلی ترس خود را چنین بیان کرد و گفت: ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد. انتشار این فایل به ضرر (نظام) است و صلاح نبود که منتشر شود و متأسفانه این موضوع مورد سو‌ءاستفاده دشمنان نظام قرار گرفته است. (: سایت پاسدار رضایی موسوم به تابناک ۲۲/۵/۹۵)
-      محمدرضا باهنر نایب‌رئیس قبلی مجلس ارتجاع در توجیه قتل‌عام سال 67 با وقاحت گفت: «بنده اگر اپوزیسیون نظام شدم، باید پیه اعدام را هم به تنم بمالم. به هر دلیل اعتقادی، قدرت و هر چیزی می‌خواهم علیه نظام کار کنم. خب معلوم است که این چیزها را هم دارد. اگر کسی می‌خواهد علیه نظام کار کند، باید آماده همه چیز باشد. این‌که بگوییم فرش قرمز پهن کنید که من می‌خواهم بر علیه نظام کار کنم که نمی‌شود» . (سایت حکومتی انتخاب ۲۲/۵/۹۵)
-      پاسدار محسن رضایی، به‌اصطلاح دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای زیر سؤال بردن (خمینی)، دور جدیدی از حملات به احمد خمینی را شروع کرده‌اند. (خمینی) پیش‌بینی کرده بود که پس از او به احمد خمینی هجوم می‌کنندذکر این نکته ضروری است که منتظری در دیدار با هیأت مرگ گفته بود: احمد خمینی از چند سال پیش از قتل‌عام سال 67 اعلام کرده بود که حتی اعلامیه‌خوان مجاهدین نیز باید اعدام شود. (سایت پاسدار رضایی موسوم به تابناک ۲۲/۵/۹۵)
-      آخوند جنایتکار محمد موسوی بجنوردی وابسته به باند رفسنجانی – روحانی با سوز و گداز گفت: «سخنان منتشر شده از سوی منتظری ناشی از اطلاعات غلطی است که مغرضانه به وی منتقل می‌شد.»  این آخوند جنایتکار در دفاع از احمد خمینی اضافه کرد: «مرحوم حاج احمد آقا پاک‌ترین و مهربان‌ترین شخصیت سیاسی در دوره خود بود و آنچه درباره ایشان مطرح شده با هیچ معیاری سازگار نیست» .وی همچنین گفت: «من نمی‌دانم که انتشار سخنان منتظری در روزهایی که (مجاهدین) … عملاً درصدد احیای جریان نفاق هستند از کدام پشتوانه عقلی، ملی و شرعی برخوردار است»( خبرگزاری حکومتی ایسنا 22مرداد 95)
-      آخوند سعیدی امام جمعه خامنه‌ای در قم نیز در واکنش به اعتراضات فزاینده درباره جنایت بزرگ قتل‌عام سال 67 و حمایت اجتماعی از مجاهدین گفت: نمی‌شود برای (مجاهدین) دلسوزی کرد واقعاً جای تأسف است که بعضی ناآگاهان و کسانی که فی قلوبهم مرض، اینها از (مجاهدین) حمایت می‌کنند. (صاحبه با خبرنگار صدا و سیمای آخوندی)
واقعیت این است که این نوار و سندیت آن و اعترافها صریحی که به جنایت علیه بشریت در آن وجود دارد، به‌مثابه آبی است که در خوابگه مورچگان ریخته شده و جنایتکاران ریز و درشت نظام ولایت‌فقیه مجبور به سرک کشیدن و موضع‌گیری در ترس و وحشت از تبعات آن و به‌طور مشخص از اعتلای بیش از پیش مقاومت پاکباز و سرفراز مردم ایران شده‌اند، اما غافل از آنکه، خون جوشانی که در دهه 60 و به‌خصوص در قتل‌عام 67 ریخته شد و تا به امروز در وجود این مقاومت و شهدای سرفراز آن ادامه یافت، می‌رود که ریش و ریشه حاکمیت جبار و خونریز آخوندی را در آورد. این سرنوشت همه جنایتکاران تاریخ است به‌خصوص فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران که در کشتار و غارت، از هر حاکمیت ضد‌مردمی و فاسد در تاریخ ایران و منطقه، گوی سبقت را ربوده است.
در رابطه با سوریه بخوانید

سهير اتاسی : « راه حل بحران سوريه از خلع يد از ايران ميگذرد»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر