زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۲۴, یکشنبه

اظهارات جنایتکارانه باهنرنايب رئيس سابق مجلس رژيم آخوندي: اپوزیسیون نظام پیه اعدام را به تنش بمالد

اظهارات جنایتکارانه باهنرنايب رئيس سابق مجلس رژيم آخوندي: اپوزیسیون نظام پیه اعدام را به تنش بمالد

محمدرضا باهنر نایب رئیس قبلی مجلس ارتجاع در واکنش به انتشار نوار منتظری درباره قتل عام بیش از سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز به دست خمینی جلاد در سال ۶۷ وقیحانه اعدام مخالفان نظام قرون وسطایی و جنایتکارانه رژیم آخوندی را مشروع دانست.
وی که با نشریه اینترنتی “امید ایرانیان” متعلق به محمدرضا عارف عضو مجلس آخوندی مصاحبه می کرد گفت: «بنده اگر اپوزیسیون نظام شدم، باید پی [پيه] اعدام هم به تنم بمالم. به هر دلیلی اعتقادی، قدرت و هر چیزی می‌خواهم علیه نظام کار کنم. خب معلوم است که این چیزها را هم دارد. قبل از انقلاب ما بر علیه شاه کار می‌کردیم و اعدام و تبعید هم داشتیم. اشکالی ندارد، اگر کسی می‌خواهد علیه نظام کار کند، باید آماده همه چیز باشد. اینکه بگوییم فرش قرمز پهن کنید که من می‌خواهم بر علیه نظام کار کنم که نمی‌شود».
وی در پاسخ به این سؤال که: «فکر نمی‌کنید که این دست اقدامات و برخوردها ممکن است شکافی در خانواده انقلاب ایجاد کند؟» پاسخ داد: «بله می‌کند. صریح می‌گویم که بخشی از خانواده انقلاب، ضد انقلاب هستند. خب چه کار باید کرد؟ تعارف نداریم. هیچ کشوری هست که اجازه دهد، مخالف نظام قانونی کشور کار کند؟».
باهنر با اشاره به این ادعا که «هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد، مخالف نظام قانونی کشور کار کند» افزود: «در انگلستان کسی که بگوید من مخالف مشروطه سلطنتی هستم ولی می‌خواهم به مجلس بروم. شما فکر می‌کنید که کسی که نظام حاکم بر انگلیس را قبول ندارد، اجازه ورود به مجلس را پیدا می‌کند؟ اصلاً اجازه شرکت کردن در انتخابات را به او می‌دهند؟ مثل این می‌ماند که بگوید ملکه را قبول ندارد. قطعاً پاسخ این است که غلط کرده‌ای، ملکه را قبول نداری چون ملکه تو را قبول ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر