زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

تجديد عهدي دوباره با سي هزارسردار سربدار

ع. مدرسي

                               إنّ اَفضَلَ الجَهاد كَلِمةُ حقٍّ عِندَ إمامٍ جائِرٍ

«بالاترين جهاد كلام حقّي است كه در برابرحاكم ستمكار أدا شود» امام صادق (ع)

اوج شكوفائي انسان در نبرد رهائي بخش با اهريمن دوران

آنانكه حاضر نشدند كلمة ناحق را از دژخيم ضدّ بشر خميني دجّال، بپذيرند و با طيب خاطر، جان شيرين را براي اعتلاي كلمة حقِ «مجاهد خلق» به درگاه خدا و خلق تقديم كردند.

                     گفت آن يار كز او گشت سر دار بلند          جرمش اين بود كه اسرار هويدا ميكرد

درود بيكران بر ۳۰۰۰۰ جاودانه فروغي كه حاضر نشدند آن كلمه كفرآميزي كه نظام پليد آخوندي براي تخطئة مجاهدين به آن ميآويزد را بر زبان بياورند و با سرافرازي تمام خود را مجاهد خلق اعلام كردند.  با اينكه ميدانستند كه بهاي اين كلمه مقدس چيست.

آري، اينان مصداق كساني هستند كه بالاترين و عاليترين جهاد را انجام داده اند. سلام بر ارواح پاك و طيب شان باد. اما، داستان چه بود كه دژخيم را واداشت كه دست به چنين جنايت تاريخي بزند؟


در يك كلام بايد گفت كه خميني در برابر مجاهدين خلق ايران به استيصال رسيده بود. خميني، همان كسي كه با سوءاستفاده از فرصت باد آوردة تاريخي، به قدرت رسيده بود و با سرمستي از بادة قدرت، با يك عتاب و خطاب هر مخالفي را از دور خارج مي كرد و به قول پسرش احمد كه ميگفت: «آقا با يك سخنراني بيست دقيقه اي بساط هر حزب و جرياني را جمع ميكند پس خوب است شما هم اي مجاهدين، كوتاه بيائيد و تسليم امام شويد»! اما، هم احمد و هم پدرش دچار يك اشتباه محاسبه بودند ومجاهدين راهم مثل بقيه مُدّعيان تصوّر ميكردند. هرگردي گردو نيست كه بشود آنرا شكست وخورد بلكه ممكن است همه چيز برخلاف انتظار، از آب درآيد. نگاهي به فضاي سردمداران نظام قرون وسطايي آخوندي درمردادماه سال۱۳۶۷، يعني ۲۸ سال قبل، نشان مي دهد كه پاسخگويي تاريخي مجاهدين به وظيفه ميهني شان درداخل كشور به نام فروغ جاويدان، چگونه لرزة سرنگوني برتمامي اركان رژيم انداخت كه هر سال رژيم ورشكستة آخوندي با رسوايي تمام جشن ميگيرد و مردم را به محل درگيري به نام چهارزبر ميبرد كه: ببينيد ما پيروز شديم و نگذاشتيم مجاهدين ما را سرنگون كنند! جلوة ديگر اين پاكبازي و وفاداري به آرمان آزادي مردم ايران، توسط زندانيان مجاهد در عمق سياهچالهاي اين رژيم سفاك خلق شد و نشان داد كه انقلابيون موحد اين ميهن بر سر اصول آرماني و عالي ترين منافع خلق خود هيچگاه وارد محاسبات تاجرمنشانه نخواهند شد. رسم و روشي كه سر منشأ ماندگاري آنها در اين ساليان سخت و پيشروي در سنگلاخ ترين مسيرهاي سياسي تا بحال بوده است. باتجديد پيمان باشهداي سرفراز قتل عام سال ۶۷ كه به فرمان دجال ضد بشر به شهادت رسيدند و ننگ ابدي را بر پيشاني او مهر كردند، براي سرنگوني باقيمانده آن شجره خبيثه و به گورسپردن آن، درصفوف ارتش آزادي بخش متحد و يك پارچه جنگ مان را ادامه ميدهيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر