زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۱۷, یکشنبه

آزادی عهد ما و تعهد ما به مردم ایران است. مردمی که آزادانه بگویند و بردبارانه بشنوند


ربیعه مفیدی عضو شورای مرکزی مجاهدین در گردهمائي بزرگ مقاومت ايران
سلام می‌کنم به تک‌تک شما هموطنان عزیز و حامیان مقاومت ایران که از چهارگوشه جهان برای این مراسم آمدید. حرف دل ما همه مجاهدین همان پیام صباست که در حماسه نوزده فروردین در اشرف در لحظات شهادت و پرکشیدنش گفت، تا آخرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم.

 بله، ای دژخیم، ما مجاهدین در برابر شقاوتها و اعدامها و موشکهای تو که بزدلانه به سمت لیبرتی پرتاب می‌کنی هزار بار دیگر تکرار می‌کنیم که تا آخرش ایستاده‌ایم و بجنگ تا بحنگیم. (شعار بجنگ تا بجنگیم)
 در یک سال گذشته جهان شاهد بود که افشاگریها و پیگیریهای مجاهدین سرانجام جام زهر را به کام رژیم ریخت، ثابت شد که ادعای مدره شدن چقدر پوشال و بی‌اعتبار است و ثابت شد که مماشات با فاشیسم مذهبی چقدر خطرناک و باطل است و ثابت شد که سیاست درست در قبال رژیم قاطعیت است. ما امروز در صحنه سیاسی شاهد استقبال از همین خطوط مجاهدین هستیم. خطوطی که البته برایش قیمت سنگینی پرداخت شده، از جمله تقدیم بیش از پنجاه شهید قبل از سی خرداد در اثر حملات چماقداران ولایت‌فقیه تنها به‌خاطر فروش نشریه و شرکت در مراسمهای مجاهدین. ولی برادر مسعود در امجدیه جواب نهایی رو دادند وقتی که گفتند هر قلبی که از مجاهد پاره کنید و هر سری که بشکنید، هزار قلب و سر دیگر پربرکت‌تر به جایش خواهد آمد. (شعار: خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست) آری، ما از آموزگارمان خواهر مریم آموخته‌ایم که اگر ایستادگی کنیم پربرکت و هزار برابر می‌شویم. اگر تعهدات بیشتر و سنگین‌تر بر دوش بکشیم توان صد چندان پیدا می‌کنیم و هزار راه‌حل در برابر ما گشوده می‌شود. و روزهای تلخ مغلوب روشنایی و آزادی می‌شود. من و ما برای تحقق این آینده درخشان سوگند خورده‌ایم. آزادی عهد ما و تعهد ما به مردم ایران است. مردمی که آزادانه بگویند و بردبارانه بشنوند. و مردمی که اعتماد و همبستگی را تجربه کنند. و نسلی که از رهبرانش آموخت تا چیزی برای خودش نخواهد و تنها هدف و آرمانش آزادی مردمش باشد. این نسل سرمایه حقیقی ملت ایران برای فتح و پیروزی است، با هزار اشرف و ارتش آزادی با مریم، حاضر حاضر تا پایان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر