زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۲۳, شنبه

فایل صوتی آقای منتظری وافشای جزئیات قتل عام سال 67 - مخاطبان آقای منتظری در فایل صوتی وتاکید آقای منتظری که قتل عام ربطی به فروغ جاویدان نداشت.

          
 فایل صوتی آقای منتظری وافشای جزئیات قتل عام سال 67 - مخاطبان آقای منتظری در فایل صوتی وتاکید آقای منتظری که قتل عام ربطی به فروغ جاویدان نداشت.
    

افشای جدید ماجرای قتل عام 67 توسط آقای منتظری نکات جدید وناگفته دارد آنطوری که این فایل صوتی را به جعبه سیاه هواپیما تشبیه کرده اند که همه چیز را افشا وروشن نمود 
  تاكيد منتظري بر برنامه ريزي اين قتل عام از سالها پيش و تصريح بر اينكه اين موضوع هيچ ربطي به عمليات فروغ جاويدان ندارد.
                   اما مهمتر از دو نكته فوق اظهارات و اعترافات دژخيمان در اين نوار است كه به صراحت به جناياتشان اذعان مي كنند و البته خودشان را مامور و معذور معرفي مي كنند.
 مخاطبان و موقعيت كنوني آنها و موقعيت زماني اين ملاقات
1.                 تا آنجا كه در نوار مشخص است منتظري 4 نفر را در اين جلسه خطاب قرار ميدهد: مصطفي پور محمدي نماينده وزارت اطلاعات، حسينعلي نيري قاضي شرع، مرتضي اشراقي دادستان و ابراهيم رئيسي معاون دادستان. اين ها كساني هستند كه خميني بعنوان هيئت اجراي فتواي جنايتكارانه خودش براي اعدام زندانيان مجاهد در تهران تعيين كرده بود. هياتي كه بعدا هيات مرگ نام گرفت. در استانها و شهرستانها هيئتهاي مشابهي تشكيل شده بود. غير از مرتضي اشراقي هر سه نفر ديگر آخوند و از مقامات بالاي رژيم هستند.
2.                 مصطفي پورمحمدي، نيري و رئيسي در تمام دوران حاكميت آخوندها تا به امروز بالاترين مشاغل سياسي و امنيتي و قاضي را داشته و در اكثر جنايات رژيم مستقيما مسئوليت دارند.
-                   رئيسي از ابتداي حكومت آخوندي يعني از 19سالگي در سمت دادستان و قاضي به اعدام و كشتار مشغول بوده و در دوران قتل عام معاون دادستان و بعد از آن مدتها دادستان كل رژيم آخوندي شده و نهايتا چند ماه پيش خامنه اي او را بعنوان توليت آستان قدس رضوي، يكي از مهمترين مراكز قدرت سياسي و مالي منصوب كرد. يكي از وظايف او چپاول در آمد ميلياردي موقوفات متعلق امام رضا است كه بجاي اينكه صرف بهبود زندگي مردم محروم بشود به جيب آخوندهاي جنايتكار و سپاه پاسدارن سرازير مي شود و صرف كشتار مردم سوريه و عراق مي شود. از رئيسي بعنوان يكي از كانديداهاي جانشيني خامنه اي نام مي برند.
-                   مصطفي پورمحمدي بعد از قتل عام و در دوران فلاحيان معاون وزارت اطلاعات و در دوران احمدي نژاد وزير كشور شد و هم اكنون در دوران روحاني وزير دادگستري است
-                   حسنيعلي نيري در تمام اين سالها از سران دستگاه قضايي رژيم بوده و هم اكنون رئيس دادگاه انتظامي قضات است.

6.                 اين جلسه در 24 مرداد 1367 برگزار شده است. گزارشهاي رسيده از زندانها نشان مي دهد كه قتل عام از 5 و يا حداكثر 6مرداد شروع شده است. يعني اين جلسه حدودا 20روز پس از شروع قتل عام و در بحبوحه آن مي باشد. اين تاريخ منطبق است با دوم محرم كه منتظري با اصرار از آنها مي خواهد حداقل اعدامها را در ماه محرم متوقف كنيد كه آنها پاسخ منفي مي دهند و اعدامها در تمام ماه محرم و ماههاي بعد از آن ادامه پيدا ميكند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر