زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۲۹, جمعه

تابستان خونین سال 67 بزرگترین نسل کشی وبزرگترین قتل عام بی نظیر تاریخ با فتوی خمینی دجال ضد بشر




تابستان خونین سال 67 بزرگترین نسل کشی وبزرگترین قتل عام بی نظیر تاریخ با فتوی خمینی دجال ضد بشر
برگزیده ای از مقاله  ای بنام ولایت قتل عام
لینک به منبع

خبرگزاری تسنیم وابسته به  سپاه پاسداران  جهل و جنایت رژیم در رابطه با برخورد خمینی با آقای منتظری نوشت: «… ضروری است به 4 تذکر  امام خمینی (ره) در نامه تاریخی 6 فروردین 68 به منتظری نگاهی مجدد بیندازیم تا بصیرت آن عزیز به عرش سفر کرده را بیش از پیش درک کنیم و به آن پی ببریم؛

1)   سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد.

2)   از آنجا که ساده‌لوح هستید و سریعاً تحریک می‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد.

3)   دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هرچه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند.

4)   نامه‌ها و سخنرانیهای منافقین که به‌وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به‌سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خونهای پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای این‌که در قعر جهنم نسوزید، خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند“. صحیفه امام، جلد 21، صفحه 330أ(تسنیم27مرداد94)

واقعیت این است که هدایت این قتل‌عامها بود که خامنه‌ای را یک شبه بر مسند ولایت‌فقیهی نشاند. به عبارت روشنتر؛ ولایت‌فقیهِ بعد از خمینی؛ از گرداب این خون و از این قتل‌عامها بیرون زد و به همین دلیل ولایت‌فقیه بعدی در واقع « ولایت فقیه  قتل‌عام» است و دقیقاً به همین دلیل انتشار این فایل بیشترین ضربه را به خامنه‌ای وارد کرده و بیشترین لرزه را بر اندام او انداخته است. با این شناخت از ماهیت ولی‌فقیه قتل‌عام است که قابل فهم می‌شود چرا متصور نیست که در این رژیم حاکمیت قانون پا بگیرد. به این دلیل که عناصر حلقه قدرت و موازنه‌های مربوط به حوزه قدرت در حیطه مشتی آدمکش است که قدرت را بین خودشان تقسیم کرده‌اند و دائماً هم بین خودشان دعوا دارند. یک مشت آدمکش به شیوه تیولداری اقتصاد ایران را بین خودشان تقسیم کرده‌اند و دائماً بر سر آن نزاع دارند به همین دلیل این رژیم هرگز به ثبات نمی‌رسد.

خامنه‌ای به‌عنوان محصول بلافصل قتل‌عام؛ از افشای این فایل بزرگترین ضربه را دریافت کرده و تعادل قبلی رژیم به همین دلیل به هم خورده است.

قتل عام 67 بزرگترین جنایت تاریخ - انتشار دیدار آیت الله منتظری با مسؤولین اعدامهای تابستان 67


سناریوی دیگری هم که واژگون شده، پروژه به محاق بردن مجاهدین است چون با افشای این فایل پرده از روی مظلومیت نسل مجاهدین برداشته شده و افشای این فایل ارتقای موقعیت مجاهدین و آشکار شدن مظلومیت و حقانیت مجاهدین برای توده‌های وسیع مردم را به همراه داشته است تحولی که باعث ضریب خوردن ضربه افشای سند منتظری بر روی خامنه‌ای، «ولی‌فقیه قتل‌عام» شده است. سکوت باند مغلوب هم مساله‌یی از آنها حل نمی‌کند. سوابق آنها در همدستی با جنایات باند غالب واضح‌تر از آن است که بشود پنهان کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر