زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

خانم مريم رجوي گفت ملت ايران به آزادي دست خواهد يافت من با رهبر شما موافقم - روهرا باكر

روهرا باکر: «... روزی را می‌بینم که مجاهدان لیبرتی، سرفرازانه به کشور خود بر خواهند گشت»..

آقای روهرا باکر، رئیس کمیته اروپا و تهدیدات بالقوه در کنگره آمریکا، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران گفت: «روزی را می‌بینم که زنان ایران که خواهان حقوق خود هستند، به قتل نخواهند رسید... روزی را می‌بینم که در ایران، انتخابات آزاد برگزار خواهد شد.».. 

روهرا باکر افزود: «روزهای حاکمیت آخوندها رو به پایان رسیده است... در کنگره آمریکا که من عضو آن از کالیفرنیا هستم، ما 2 نقاشی در طبقه اول داریم. یک نقاشی از جرج واشینگتن، یک نقاشی از «لافایت» که یک فرانسوی بود که به کمک مردم آمریکا برای مبارزه بر ضداستعمار انگلیس برخاست. من امروز به لافایت می‌گویم که من هم امروز به این‌جا آمده‌ام تا به مقاومت ایران برای آزادی بپیوندم... من یادآوری می‌کنم که ما به مقاومت ایران بدهکاریم... همان‌طور که سایرین به انقلاب آمریکا کمک کردند.».. 

روهرا باکر خطاب به مقاومت ایران گفت: «من در مقابل شما متعهد می‌شوم که در کنگره آمریکا ساکت نخواهیم بود تا مذاکرات غرب با این رژیم، اجازه دهد تا این رژیم به حاکمیت خود ادامه دهد. ما به حمایت از مبارزه شما، برای آزادی، باز نخواهیم ایستاد... تفاوتی نمی‌کند که این رژیم سلاح هسته‌یی داشته باشد یا نه، چرا که می‌تواند از جای دیگر به دست آورد... اکنون روزی است که باید بایستیم و به موضوع اصلی بپردازیم. تأکید می‌کنم که این مبارزه شما طولانی بوده و الآن به پایان خود نزدیک است. من با رهبر شما (خانم رجوی) موافقم که می‌گویند که روزی مردم ایران به آزادی خواهند رسید. در آن روز شما به مبارزه خود افتخار خواهید کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر