زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

مجاهد خلق نرگس عضدانلو - ما ايستاده‌ايم و تعهد مي‌دهيم براي سرنگوني باهزار اشرف و ارتش آزادي

سخنان خواهر مجاهد نرگس عضدانلو كانديداي آزمايشي شوراي مركزي سازمان مجاهدين خلق ايران در گردهمائي بزرگ مقاومت ايران در ويلپنت پاريس
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ايران. با درود به حنيف کبير بنيانگذار مجاهدين در پنجاهمين سال حيات سازمان.
من نرگس هستم کانديداي آزمايشي شوراي مرکزي سازمان مجاهدين خلق ايران. يکي از هزار زن مجاهدخلق. آمده‌ام تا درپنجاهمين سالگرد حيات سازمان مجاهدين ازطرف همه مجاهدين به‌خصوص هزار زن مجاهدخلق که بيشتر آنها در زندان ليبرتي هستند، به همه هموطنان عزيزم و به همه دوستان و ميهمانان عاليقدر سلام کنم و از حضورتان در اين‌جا تشکر کنم. آمده‌ام تا زندانيان سياسي در زندان اوين وزندان گوهردشت کرج تا زندان کارون اهواز، تا عادل‌آباد شيراز و بندرعباس ومشهد و مهاباد وديگر زندانيان شهرهاي ديگر بگويم که ما پيام آنهارا شنيدم که ازما خواسته‌اند که امروز و دراين‌جا فرياد بي‌صدا ها باشيم. صداي ريحانه‌ها و فرينازها.

خواهرمجاهد زهرا مريخي نايب‌رئيس شوراي مرکزي مجاهدين که برادر مسعود اورا سردار صبر و ظفر ناميده وسازماندهي گردهمايي امروز راهمراه با بقيه خواهر وبرادران مجاهد و اشرف‌نشانها برعهده دارد من را براي درود وتشکر ازيکايک شما و بزرگداشت پنجاهمين سال حيات سازمان روي سن فرستاد. بله درود و تشکر از همه شخصيتهاي برجسته بين‌المللي و منتخبان کشورهاي مختلف از 5قاره جهان، آنها که گفتند رژيم ايران در اين منطقه از جهان منشأ بحران است و نه راه‌حل آن. همانها که محاصره و زندان‌سازي در ليبرتي را محکوم کردند وبه اين‌که عوامل رژيم ايران دوباره تحت پوش خانواده مجاهدين به ليبرتي آورده شده‌اند تا بار ديگر زمينه‌ساز کشتار مجاهدين شوند، اعتراض کردند، آنها که خواهان شناسايي کمپ ليبرتي به‌عنوان کمپ پناهندگي شدند وخواستار شدند که بخشي از سلاحهاي انفرادي اشرفيها براي دفاع به آنها باز گردانده شود. سازمان مجاهدين خلق در 5 دهه عمر پرافتخارخود در دو ديکتاتوري از بسا گردنه‌هاي صعب که هرکدام براي نابودي يک سازمان کافي بود عبور کرده است، اما هربار محکمتر جانانه‌تر و باعزمي جزم‌تر ازميان آتش توطئه دشمنان برخاسته است. راستي رمز پايداري مجاهدين در چيست؟ همان چيزي که برادر مسعود رهبر تاريخي مجاهدين و مقاومت ايران بارها به زيبايي گفته است که سر لوحه مکتب مجاهدين فدا و صداقت است و اين آن چيزي است که با انديشه خواهر مريم طي سه دهه گذشته همه مجاهدين را در مدار جديدي از مسئوليت‌پذيري و رهايي رسانده است. نسل مي‌توان و بايد. نسلي که در مدارهايي بسا بالا بلندتر سازمان ما را به نقطه اوج کنوني رسانده که به تنهانقطه اميد مردم براي استقرار دموکراسي و آزادي بدل شده است. آري با انديشه مي‌توان وبايد خواهر مريم بود که مجاهدين در اين ساليان به‌خصوص در اين دوازده سال گذشته از همه آزمايشات سربلند بيرون آمده‌اند و با انديشه او بودکه درخت پاکيزه و تناور مجاهدين اکنون به جنگلي پهناور و رويان تبديل شده است، به گفته قرآن کلمه طيبه کشجره طيبه اصلها ثابت و فرعها في‌السماء. اصل و ريشه‌اش ثابت و استوار در دل خاک و تاريخ ايران و درقلبهاي چند نسل از فرزندان ايران‌زمين اما شاخسارهايش گسترده با نور اميد و آزادي نه فقط براي ايران بلکه براي منقطه و جهان. 14سال پيش هنگام انتخاب خواهر مژگان به‌عنوان مسؤل اول سازمان برادر مسعود دريک کلام مجاهدين را پيوند شرافت با سياست وفاي به پيمان با فداي بيکران در تاريخ ايران توصيف کرد. 4سال پيش در انتخاب خواهر زهره به‌عنوان مسؤل اول نيز حرف همين بود. هم‌چنان­که همه ديديم خواهرم صبا درآخرين لحظات حياتش در اشرف با پيکر خونين چشم بازکرد وگفت تا آخرش ايستاده‌ايم، بله ما ايستاده‌ايم و تعهد مي‌دهيم براي سرنگوني خليفه ارتجاع و تروريسم با هزار اشرف وارتش آزادي. مي‌توان و بايد. سلام برخلق، سلام برآزادي.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر