زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا در گردهمایی بيش از 100000 نفره مقاومت 2016 پاريس: رژیم ایران در کشتار بیش از ۲۵۰هزار شهروند سوری نقش مستقیم دارد


از 100000 نفره مقاومت 2016 پاريس: 


رژیم ایران در کشتار بیش از ۲۵۰هزار شهروند سوری نقش مستقیم دارد




هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت: خیلی متشکرم از شما خانم رجوی که به ما اجازه دادید که همه افراد از احزاب مختلف آمریکا این‌جا آزادانه در کنار هم باشند. این‌جا در همراهی با خانم رجوی این امکان برای ما فراهم شده که همه ما را در زیر یک سقف جمع شویم.

 وزارت خارجه آمریکا هرگز به قولهایی که به ساکنان لیبرتی داد عمل نکرد. هم‌چنان كه ما نتوانستیم زندانیان سیاسی ایران را آزاد کنیم. امیدوارم امسال آخرین سالی باشد که در این‌جا در گردهمایی ایرانیان باشیم. امیدوارم گردهمایی بعدی در ایران باشد و دیگر نیاز نباشد در ارتباط با افرادی که در کمپ لیبرتی هستند صحبت کنیم. من به وزارت‌خارجه آمریکا و سازمان ملل می‌گویم که در مورد نقض حقوق‌بشر در ایران بی‌تفاوت نباشند. می‌خواهم به آمریکائیها ماهیت این رژیم را یادآوری کنم که این رژیم در کشتار بیش از 250هزار شهروند سوری نقش مستقیم دارد. کسانی که شهروندان خودشان را نابود کرده‌اند. من مخالف مذاکره نیستم اما نباید از خطوط قرمز خارج شد در حالی که ما از خطوط قرمز عبور کردیم. من می‌خواهم بگویم که خامنه‌ای و رژیم ولی ‌فقیه در ایران فقط دشمن ایران نیستند. این رژیم در تروریسم بین‌المللی شرکت دارد و از جمله مراکز یهودیان در آرژانتین را هم نابود کرد و به‌دلیل همین تروریسم باید محاکمه شود. ما برای ایران دولتی را می‌خواهیم که به همه ادیان و مذاهب احترام بگذارد. من یک مدافع حقوق‌بشر هستم. می‌خواستم تشکر کنم از حضور نمایندگان عالیرتبه عربستان و امیر ترکی فیصل در این گردهمایی با سخنرانی بسیار مهم درباره جغرافیای سیاسی منطقه. امیدوارم در ایران دولتی با جمهوری که آزادانه توسط مردم انتخاب شده سر کار بیاید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر