زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

مقاومت ایران با برگزاری گردهمایی سالانه خود ، تمامیت نظام آخوندی را می لرزاند.

مقاومت ایران با برگزاری گردهمایی سالانه خود ، تمامیت نظام آخوندی را می لرزاند.

 

لینک به منبع

واکنش های عجیب و غریب رژیم بعد از برگزاری کهکشان ، نشان میدهد که رژیم کاملا غافلگیر شده و
از آنچه که در کهکشان اتفاق افتاده است بر خود لرزیده است .
رژیم اذغان میکند که کهکشان ا مسال «  تفاوتی فاحش با سال‌های گذشته دارد» این تفاوت ناشی از موقعیت مقاومت از یک سو و وضعیت بحرانی وبن بست های لاعلاج رژیم از طرف دیگر میباشد.
اعترافات رژیم بعد ازکهکشان نیازی به شرح و تفسیر ندارد خود گویای وضعیت لرزان تمامیت رژیم و ترس و وحشت او ازمجاهدین خلق ایران و مسعود و مریم رجوی میباشد .

1.     خبرگزاری فارس در 21 تیر 95 با تیتر «لزوم فراخوانی سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه» نوشت: درگرد همایی مجاهدین «  معاریف اشخاص ضد ایرانی از اقصی نقاط جهان شرکت دارند، از علی زاید نماینده پارلمان بحرین گرفته تا نیوت گینگریچ، کسی که از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی معاونت نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا یاد می‌شود. ...
در این اجلاس حضور یک کشور بسیار پررنگ به نظر می‌رسد: «عربستان سعودی». بارزترین نماد این حضور، شرکت شاهزاده «ترکی الفیصل» است. وی از سیاست‌مداران بنام و نماد دستگاه‌های امنیتی سعودی محسوب می‌شود که مواضع او بی‌تردید بیان‌گر مواضع رژیم سعودی است، مواضعی که دیگر نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان مواضع پشت پرده یادکرد.ترکی الفیصل در سخنان خود رسماً ابراز می‌دارد که او نیز در کنار منافقین، خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی، انقلاب اسلامی را به سرطان تشبیه کرده و در مقابل به اسطوره‌سازی از منافقین و سر کردهگان آن پرداخته است....
یقیناً دولت فرانسه باید پاسخ‌گوی برگزاری اجلاسی در خاک این کشور باشد که در آن رسماً یک مقام امنیتی سابق عربستان سعودی خواهان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است؛ آن‌هم در شرایطی که مساعی دولت یازدهم، عموماً بر تنش‌زدایی با غرب و بالأخص اروپا متمرکز بوده و انتظار می‌رود در چنین شرایطی، دست‌کم ابراز خصومت فاش علیه ایران در این کشورها رو به کاهش رود. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان متولی دیپلماسی همان نظامی است که در پاریس از سرنگونی آن سخن به میان آمده، لذا انتظار می‌رود که دست‌کم با فراخواندن مسئول سفارت فرانسه در تهران به وزارت امور خارجه، مراتب اعتراض ایران را به این نمایش خصومت‌آمیز به سران الیزه ابلاغ کند.»
2.     روزنامه وطن امروز در 21 تیر 95 با تیتر «سکوت ظریف مقابل "برادران سعودی"»! نوشت:
نشست امسال مجاهدین « ... در دامن مادر دموکراسی غرب، یک تفاوت ویژه با سال‌های قبل داشت. آن‌ها که به لطف آمریکا و اتحادیه اروپایی چند سالی است از لیست گروه‌های ترور درآمده و مورد حمایت‌های امنیتی- اطلاعاتی و مالی غرب هستند، امسال شاهد حضور پررنگ‌تر آل سعود و اعراب مرتجع منطقه در همایش خود بودند. ... نشست امسال تفاوتی فاحش با سال‌های گذشته داشت و آن توجه ویژه عربستان به منافقین(مجاهدین) و حمایت مالی و رسانه‌ای آل سعود از آنان است. در نشست امسال، هیئت‌های متعددی از مجلس نمایندگان آمریکا، پارلمان اروپا، کشورهای عربی و برخی شخصیت‌های غیررسمی از آسیا مانند هند و شماری هم از آفریقا حاضر بودند بااین‌حال اما حضور هیئت‌های عربی که در محور عربستان‌سعودی هستند، پررنگ بود.
روزنامه «الشرق‌الاوسط»، گزارش داد سلیمان وهدان قائم‌مقام پارلمان مصر در رأس یک هیئت بلندپایه مصری در این نشست شرکت کرده و پیام مخالفت قاهره با آنچه سیاست‌های مداخله‌جویانه ایران در منطقه نامیده شده را اعلام کرده است. وهدان در سخنرانی کوتاهی که در این نشست داشت از مردم ایران خواسته به دنبال آزادی باشند و مدعی شده با توجه به تجمعی که از «منافقان»(مجاهدان ) دیده، صبر مردم ایران به‌زودی به نتیجه می‌رسد. «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا که حالا از وی به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی معاونت دونالد ترامپ نامزد یاد می‌شود نیز در نشست منافقین حضور داشت....
برخی کارشناسان معتقدند این اقدام سعودی‌ها نشان می‌دهد آن‌ها تلاش می‌کنند با اعلام حمایت از گروهک رجوی، یک شبکه گسترده تروریستی علیه ایران را در منطقه عملیاتی کنند. ...»
آنگاه با اشاره موضعگیری سخنگوی مجاهدین در مورد صحبت های ترکی فیصل مینویسد:
«با توجه به تکذیبیه‌ای که منافقین(مجاهدین) پس از صحبت‌های فیصل درباره مرگ رجوی منتشر کرده‌اند، این گمان می‌رود که آن‌ها درباره سرکرده خود برنامه‌هایی دارند که تا حدود زیادی می‌تواند با توافقات آن‌ها با آل سعود، برای تحرکات جدید علیه ایران ارتباط داشته باشد. ...
طی 3 سال گذشته مردم ایران شاهد انفعال غیرعادی دولت روحانی و وزارت امور خارجه محمدجواد ظریف در مقابل آل سعود بوده‌اند؛ ... جواد ظریف کمی بعد از فاجعه منا، آل سعود را «برادران سعودی» خود نامید تا خشم خانواده‌های قربانی فاجعه منا را برانگیزند... برادران سعودی محمدجواد ظریف با حضور برجسته در نشست منافقین، نشان دادند در مسیر دشمنی با ملت ایران هیچ حدومرزی نمی‌شناسند. آن‌ها نشان دادند حتی اگر ظریف، حسین امیرعبداللهیان را نیز برکنار کند، این موضوع مانع تشدید دشمنی آن‌ها با ایران نخواهد شد!... چرا سر جواد ظریف در مقابل آل سعود پایین است؟ ...»
3.     سایت 19 دی در 21 تیر 95 با تیتر «خودزنی نکنید» نوشت:
«گردهمایی کادر رهبری سازمان مجاهدین خلق در پاریس، صرف‌نظر از تفاسیر تبلیغاتی و شعاری حامل پیام‌های پنهان و آشکاری است.
1)    رژیم سعودی در ادامه سیاست‌های خصمانه با ایران وارد فاز حمایت و سرمایه‌گذاری روی یک جریان برانداز شده که برخلاف سایر گروه‌های اپوزیسیون، سابقه اقدامات گسترده تروریستی و نظامی دارد. این‌یک پیام آشکار به جمهوری اسلامی است که قصد دارد با به‌کارگیری یک‌شبه داعش وطنی، کیان ایران و حاکمیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشد و کشور را درگیر بحران‌های امنیتی کند.
2)    مرور سخنان مریم رجوی در این گردهمایی و حمله تند او به دولت و جریان‌های میانه‌رو در جمهوری اسلامی هم نشان می‌دهد که این سازمان قدرت گرفتن جریان‌های اعتدالی و اصلاح‌گرا در ایران را برای رسیدن به اهداف خود به‌مراتب از جریان‌های تندرو خطرناک‌تر می‌داند...
4.     روزنامه جوان (وابسته به سپاه) در 21 تیر 95 نوشت:
بدون تردید حضور علنی، رسمی و رسانه‌ای یکی از عالی‌ترین مقامات امنیتی سعودی در جمع منافقین یک تصادف و همراهی عاطفی نیست. ... حضور فیصل ترکی ثابت کرده که آن‌ها به هر کس و هر چیزی برای مقابله با ایران دست دراز می‌کنند و از روابط با صهیونیست‌ها تا حمایت از تجزیه‌طلبان و منافقین (مجاهدین )را در دستور کار قرار داده‌اند. قطعاً آل سعود از دو خصیصه منافقین(مجاهدین) آگاه است؛ اول اینکه می‌دانند این جماعت هیچ جایگاه و جذبه‌ای در میان ملت ایران ندارند و در هیچ شرایطی نمی‌توانند مدل آلترناتیو برای جمهوری اسلامی باشند. دوم اینکه می‌دانند این فرقه ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر از مردم کشور خودشان را قتل‌عام کرده و از پیشکسوتان تروریسم در جهان است.... آنان فهمیده‌اند که گسیل داعش بیرونی به ایران تاکنون ناکام بوده است، بنابراین از تجربه ذی‌قیمت منافقین در ترور و بمب‌گذاری غافل نیستند. آنان منافقین را به‌عنوان «داعش وطنی» می‌خواهند. بدون تردید از یک‌سو تضمین‌های امریکا و غرب را می‌گیرند که مجدداً آنان در لیست سیاه تروریسم قرار نگیرند و از سوی دیگر مأموریت ناکام داعش در ایران را به‌وسیله آنان پیش خواهند برد. تأکید ترکی فیصل بر مرگ رجوی معلوم نیست مبتنی بر واقعیت باشد. ممکن است باهدف سردرگم کردن سیستم‌های امنیتی ایران باشد. اما روی دیگر این سکه اعطای جایگاه ریاست تشکیلات به مریم قجر و تأیید مدیریت وی توسط آل سعود قابل‌تأمل است. و نوعی تظاهر به اقتدار سعودی در مدیریت این فرقه را به ذهن متبادر می‌نماید. اکنون دو جرثومه متنفر ملت ایران، یعنی آل سعود و آل مسعود به هم پیوند خورده‌اند. ... اکنون آل سعود و منافقین بدون توجه به هویت مذهبی و ایدئولوژیک هم به این نقطه مشترک رسیده‌اند که ایران برای هر دو ما تهدید است و احتمالاً برای اسرائیل هم تهدید بالاتری است، لذا بعید نیست به‌زودی پیوند آل مسعود، آل سعود و آل یهود به مثلثی تبدیل شوند که این مثلث به‌وسیله یک نخ به امریکا آویزان گردد.»
5.     روزنامه کیهان در 21 تیر 95 با تیتر «وعده نسیه‌فروش ایرباس و حمایت نقد فرانسه از تروریست‌ها» نوشت:
نشست مجاهدین« هرچند از پیوند این سازمان با آل سعود پرده‌برداری کرد اما مهم‌تر از آن ثابت کرد هرچند دولت فرانسه نمی‌خواهد ایرباس به ایران بفروشد اما پای حمایت از تروریسم ایستاده است. ...
مجوز اخیر دولت فرانسه به منافقین(مجاهدین) درحالی‌که فرانسه - برخلاف صحنه‌سازی‌ها و مانورهای نمایشی چند ماه گذشته- حاضر نشد به ایران هواپیمای ایرباس بفروشد، روشن می‌کند سیاست دولت و وزارت خارجه در اعتماد به رژیم بدسابقه فرانسه از اصل خطا بوده است. آقای روحانی پس از سفر فرانسه و ملاقات با اولاند گفت «رئیس‌جمهور فرانسه دغدغه ایجاد شغل برای جوانان ایرانی دارد». اکنون‌که 4-5 ماه از آن سفر می‌گذرد از تفاهم‌نامه فروش ایرباس هیچ خبری نیست؛ هرچند که لوازم‌آرایشی «سفورا» ی فرانسه در تهران شعبه زده و تروریست‌ها نیز در فرانسه مشغول مبادله توافقات مزدوری با سعودی‌ها هستند. نکته جالب در این میان سکوت وزارت خارجه نسبت به رویکرد تروریسم پروری دولت فرانسه است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر