زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

رامایاددر گردهمائی بیش از100000نفر در بوقژه پاریس : «تا زمانی که رژیم آخوندی در ایران حاکم است، ما در کنار خانم رجوی هستیم»



رامایاد، وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، ضمن تشریح وضعیت حقوق‌بشر در ایران گفت: «رژیم ایران کماکان رکوردار اعدام است. نباید متوهم شویم و به رژیم ایران اعتماد کنیم. رژیم ایران در جنایت علیه سوریه شرکت می‌کند. سرمایه‌گذاران و بانکها با چشم بستن به روی این واقعیت، دوباره برای نفت ایران، رابطه خود را با این رژیم از سر گرفتند. اما تاریخ نشان داده، جایی که حقوق‌بشر نیست نمی‌توان به تجارت پرداخت».
 وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه، توضیح داد که وضعیت سیاسی در ایران، به‌خاطر حاکمیت آخوندی متزلزل است. در همین رابطه او به تجار غربی هشدار داد که بازار ایران پر ریسک است و اگر می‌خواهند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، باید بدانند که طرف حساب آنها  سپاه پاسداران  است که در سرکوب شرکت دارد. رامایاد در ادامه گفت: «رژیم ایران نمی‌تواند ادعا کند که به جامعه جهانی وابسته است بدون این‌که مردم ایران آزاد باشند؛ نمی‌تواند مدعی جنگ با داعش باشد، در حالیکه از قصاب دمشق حمایت می‌کند. حتی روحانی کارنامه بدتری از احمدی‌نژاد دارد؛ بنابر‌این توافق اتمی یک خطای تاریخی‌ست» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر