زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۴, پنجشنبه

مسعود رجوی واشرف نشانها - پیامها ونواها علی خطیب از آلمان


این کلیپ را همینجا ببینید
گفتا كه مي تواني اين راه تا نهايت
گفتم كه با تو هستم دارم اگر لياقت

ترانه بسیار زیبای روزبه را هم از اینجا ببینید
گفتا چه شرط باشد دركار دل سپردن
گفتم كه خون ياران بر عهد من ضمانت
گفتا كه تو از حادثه ي عشق چه داني
گفتم ز تو آموختم اين راز نهاني
گفتا كه به دور از تب ميدان بلا باش
گفتم كه به دور است ز ما حاشيه ماني
اي برادر اي برادر
اي سراپا عشق و باور
با تو هستم تا به آخر
از تو دارم اعتبارم
اي هميشه در كنارم
در پي ات من رهسپارم
گفتا چرا نهادي پا در مسير خونبار
گفتم كه تا بگيرم سهمي از آن امانت
گفتا كه تير و دشنه از هر طرف ببارد
گفتم كه از تو دارم تن پوشي از شجاعت
گفتا كه حريف است و كمين هاي نهان
گفتم چه غم از هرزه گياهان خزاني
گفتا كه زند طعنه به آن موي سپيدت
گفتم زتو نوشيده ام اكسير جواني
اي برادر اي برادر
اي سراپا عشق و باور
با تو هستم تا به آخر
از تو دارم اعتبارم
اي هميشه در كنارم
در پي ات من رهسپارم
ترانه بسیار زیبای راز نهانی - كاری از روزبه اشرفی
January 19, 2015 at 5:46pmعلی خطیب فیسبوک
 ترانه بسیار زیبای روزبه را هم از اینجا ببینید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر