زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

معنای «اقناع»، «توجیه» و «جمع‌آوری داوطلبانه» دیش ماهواره!

معنای «اقناع»، «توجیه» و «جمع‌آوری داوطلبانه» دیش ماهواره!

عبور زرهی بی‌ام پی  از روی دیشهای ماهواره  توسط  نیروی سرکوبگر رژیم

عبور زرهی بی‌ام پی از روی دیشهای ماهواره توسط نیروی سرکوبگر رژیم

کارگزاران نظام ولایت‌فقیه در تلاشند تا از جدیدترین و پیچیده‌ترین تکنولوژی روز برای سانسور و فیلترینگ و ایجاد پارازیت استفاده کنند، اما همیشه راه‌هایی برای دور زدن فیلترینگها و غلبه بر پارازیتها پیدا می‌شود. بخاطر همین است که مجبور می‌شوند از حالت نرمتنانه بیرون بیایند و سخت سرانه به اقدامات خنده‌داری دست بزنند. از جمله جدیدترین اقدامات آنها برگزاری مراسم برای از بین بردن 100هزار گیرنده ماهواره است.


مهدی کلیشادی، کارگزار نظام در مرکز سرکوب امر به معروف و نهی از منکر بسیج ضدمردمی اعلام کرده که این مراسم «در قالب طرح جمع‌آوری داوطلبانه» برگزار می‌شود و آن را طرحی «اقناعی» و «توجیهی» عنوان کرده است. این مراسم با حضور پاسدار نقدی، سرکرده بسیج ضد‌مردمی انجام می‌شود.

شکر خدا که با این اوصاف معنی «اقناع» و «توجیه» و «جمع‌آوری داوطلبانه» هم معلوم شد! اقناعی به ارتفاع پشت‌بام ساختمانها که دیشهای ماهواره را از آنجا به پایین پرتاب می‌کنند و به وزن زرهی بی‌ام پی که از روی دیشهای ماهواره عبور می‌دهند. ضمن این‌که حمله مزدوران انتظامی با ساختمانها و آپارتمانها هم شاهد خوبی برای تحویل دادن داوطلبانه دیشهای ماهواره است! 

با این حال همین که در ظاهر هم دم از داوطلبانه بودن می‌زنند، بیانگر شکست سلسله طرحهای سرکوبگرانه حمله و هجوم برای جمع‌آوری آنتنهای ماهواره‌یی است.

علائم این شکست را در جاهای دیگری هم می‌شود دید. علی عسگری، رئیس تلویزیون رژیم ابراز وحشت کرده که 217 شبکه ماهواره‌یی فارسی زبان راه‌اندازی شده و جوانان تحت تأثیر این شبکه‌ها هستند. این کارگزار نظام اعتراف کرده که اقداماتشان طی دهه گذشته نتیجه بخش نبوده و امروز بالای 60 درصد از مردم از ماهواره استفاده می‌کنند. درست به‌دلیل همین شکست است که کارگزار دیگری به نام احمد مازنی، عضو مجلس و کمیسیون به‌اصطلاح فرهنگی ارتجاع در ارتباط با محدودیتهایی که زمانی روی دستگاه‌های ویدئو و امروز برای ماهواره ایجاد می‌شود گفته است: «یک زمانی ویدیو محدود بود اما امروز خودمان به این محدودیت می‌خندیم اکنون نیز شبکه‌های ماهواره‌یی را محدود کرده‌ایم که مردم می‌توانند با یک گوشی موبایل و بدون محدودیت تمامی شبکه‌ها را در اختیار داشته باشند» . (یکی از سایتهای باند مغلوب1مرداد95) 

واقعیت این است که نظام ولایت‌فقیه از عمق قرون وسطا به قرن بیست و یکم آمده و می‌خواهد با اقدامات قرون‌وسطایی خودش به حیاتش ادامه بدهد. اما با پیشرفت تکنولوژی تمام اقدامات سرکوبگرانه آنها نقش بر آب می‌شود. لازم است به یادآوری است که پیش از این علی جنتی وزیر ارشاد آخوندی هم اعتراف کرده بود که جمع‌آوری دیشهای ماهواره، کاری بیهوده است، او گفته بود که با این کار فقط برای نصابها (کسانی که دیش ماهواره را نصب می‌کند) شغل ایجاد می‌کنیم. البته واضح است که آخوندها از بین تمامی217 کانال فارسی که راه‌اندازی شده از کانالی می‌ترسند که پرچم دار سرنگونی آنهاست و تمام این اقدامات هم برای این است که این صدا را خاموش کنند، غافل از این‌که که در عصر ارتباطات هستیم و تمام این اقدامات آنها محکوم به شکست است و صدا خواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر