زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

کشیش سعید عابدینی درگردهمائی بیش از 100000نفر در پاریس: باید صدای زندانیان سیاسی در بندمان باشیم




کشیش سعید عابدینی در سخنرانی خود درباره دورانی که در زندانهای رژیم آخوندی در اسارت به‌سر برده بود توضیح داد: «اکنون به یاد می‌آورم لحظاتی را که با دوستان عزیزمان از سازمان مجاهدین و از سازمانهای مختلف در زندان بودم؛ این‌جا جا دارد صدای زندانیان سیاسی در بندمان باشیم» . او در ادامه سخنرانی خود، ضمن دفاع از مبارزه برای آزادی اقشار و اقلیتهای مختلف مردم ایران، تأکید کرد: «ما می‌توانیم با اتحاد، با حفظ کردن گوناگونی و تنوع خودمان، نقاط مشترک یکدیگر را پیدا کرده و روی آن کار کرده و پیروزی را در زندگی حس کنیم.» کشیش عابدینی با یادآوری این‌که وزارت اطلاعات هنگام دستگیری وی گفته بود که تو اعدامی؛ افزود: اما من امروز در این‌جا هستم و این نشان می‌دهد که شرارت پاینده نخواهد بود.

 کشیش سعید عابدین در ادامه سخنرانی خود گفت: از این جمله خانم رجوی لذت بردم که گفت: «آزادی را در کام اژدها هم که باشد، به دست خواهیم آورد».


 او سپس گوشه‌یی از طرحهای وزارت اطلاعات بر ضد مجاهدین را افشا کرد و گفت: «بسیار ما شنیدیم که خیلی از کشیشها کشته شدند و [رژیم] با برنامه‌های ساختگی آن را به گردن مجاهدین انداخت؛ اما وجود من در این‌جا ثابت می‌کند که ما با هم یکی هستیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر