زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ شهریور ۱۰, جمعه

مریم سنجابی مزدور اطلاعات وسپاه تروریستی قدس عامل شکنجه خانواده های مجاهدین وزنان ودختران قیام آفرین و از زمینه سازان قتل عام اشرفیان دراشرف نخستین و...قسمت دوم

مریم سنجابی مزدور اطلاعات وسپاه تروریستی قدس عامل شکنجه خانواده های مجاهدین وزنان ودختران قیام آفرین و از زمینه سازان قتل عام اشرفیان دراشرف نخستین و...قسمت دوم 


مریم سنجابی مزدور اطلاعات وپادو سپاه تروریستی قدس عامل علیه قیام وشورشیان وزمینه ساز قتل عام اشرف۱

در قسمت اول از زبان خود مریم سنجابی خائن ومزدور اطلاعات وسپاه قدس تلاش کردیم ماهیت اولیه وتغییر ماهیت او را نشان بدهیم ودیدیم که این خود فروخته دون مایه چگونه بی دنده وترمز علیه رشید ترین فرزندان مجاهد ومبارز ایران وجوانان شورشگر وقیام آفرین کینه توزی ولجن پراکنی میکند .

در قسمت دوم تلاش داریم ادامه همین مسیر انحطاط مریم سنجابی را تا دره خیانت ومزدوری برای حکومت خون ریز ولایت فقیه واطلاعاتی های جنایتکار وقاسم سلیمانی یعنی سپاه تروریستی قدس را نشان بدهیم 

باز هم سراغ نوشته های خودش میرویم بنقل از سایت وزارت اطلاعات ایران اینترلینگ

  سال 65 بود برادرم تصمیم گرفته بود به سمت اون درب های طلایی پرواز کنه و من هم با اون عقایدی که .... با تمام وجودم واقعا انتخاب کردم تمام زندگی ام عشق و تحصیل و خانواده… همه را کنار بگذارم و دنبال مسیر انتخاب شده ام بروم. 

انتخاب کرده بودم در این راه فدا شوم و جانم را هم بدهم…. به اون درب های طلایی رسیدم و فکرمیکردم تمام گم گشته سالیان زندگی ام رو پیدا کردم و من خوشبخت ترین فرد روی زمین هستم که این سعادت نصیبم شده که به این سازمان رسیدم .

یک شیادی دیگری هم همینجا بخرج میدهد که فرموده وزارت اطلاعات وآموخته های برادران پاسدار سپاه تروریستی قدس!!! است که دوباره پاریزیت میاندازد که بله جوان بودم وجویای نام ومثل همه بریده مزدوران دیگر مانند شبانی یا صالحی یا علی مرادی مزدور میخواهد القاء کند که نفهمیده سمپات سازمان شدم که این هم نوعی ندامت وغلط کردن گوئی در پیشگاه برادران پاسدار!!!واطلاعاتی ها همه کاره که پرستو میسازند والبته نصایح خامنه ای هم میباشد !!!

معلومه که  در مبارزه باید انتخاب کرد وبهای مبارزه را پرداخت

بله همین مریم سنجابی میگوید :

 در یک فرصت مناسب مخفیانه فرار کردم وخودم را به برادران پاسدارمامور ویا مزدور سپاه قدس معرفی کردم.

یک جا میگوید که البته این بریدگی یک شبه ایجاد نشد من ۱۵ سال قبل بریده بودم ولی ...

سر بریدگی اش هم چون خائن خائف وفراموش کار است متناقض حرف میزند یک جا میگوید در اوایل تشکیل ارتش آزادیبخش بریدم ودر زرورق مخالفت با کشتن سربازان در جنگ آنرا میپیچاند.

یک بار دیگر هم میگوید که بعد از فروغ جاویدان بریدم 

یک بار دیگر هم میگوید سال ۷۳ بریدم چون سپاه قدس واطلاعات رژیم با پوش خانواده ها آمده بودند پشت سیاج اشرف ووقتی گفتند ما امان میدهیم من هم تصمیم گرفتم فرار کنم .

وقتی هم که بزدلانه بزیرپرچم سپاه تروریستی قدس در عراق رفت بعد از بسیاری ریل های تخلیه و...او را برای نمایشات مسخره ومشمئز کننده به بغداد بردند ودر کنار مزدوران عراقی سپاه تروریستی قدس وسفارت رژیم در بغداد بفرموده جویده ها وحتی پس داده های ولایت ووزارت وسپاه تروریستی قدس را با پز وسس های جدید دست ساز آنها باز نشخوار نمود.

اما تق همه این پز ها واراجیف در آمد وسریعا افشا شدند ودست خودشان را رو کردند .

ببینید 

نمایش دوره گردی و تخلیه اطلاعاتی! مأموران دراشرف

چندماه بعداز قتل عام اشرف هم در۱۰شهریور92 که 52 مجاهد سرفراز و قهرمان توسط نیروهای ویژه عراقی دست نشانده رژیم آخوندی کشتار و قتل عام شدند و مجاهدین باقیمانده به‌لیبرتی منتقل شدند، پرس‌تی‌وی در همکاری با نیروی تروریستی قدس و مزدوران واسبته به‌سپاه قدس موسوم به۹بدر یک گزارش نیم ساعته در26 بهمن ماه 92 تهیه کردند.

پرس‌تی‌وی ابزار جنگ روانی و شیطان سازی رژیم علیه مقاومت۱. مأمور وزارت اطلاعات مریم سنجابی به‌همراه سایر نیروهای قدس در حال گشت زدن در اماکن اشرف ۶ماه بعد از تخلیه اشرف است. 

این مزدور در این رابطه می‌گوید: «این قسمت را بهش می گفتند ستاد ارتش، ازنظر من همینکه اشرف به‌پایان رسید، خوب، خودش خیلی جای خوشبختیه، دیگه افسوس اینکه من 24سال از عمرم را ازدست دادم یا بقیه دوستام رو دیگه واقعا نمی خورم…»

 درهمین رابطه بخوانید وبیشتر بدانید :

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم‌به تسنیم، 12شهریور96، دروغ‌پراکنی دجالانه باپوشش گفتگو با یک مأمور استخدامی وزارت بدنام اطلاعات به‌نام «مریم سنجابی»:

– «درکشتار حجاج ایرانی در سال 1366 هم می توان ردپای سازمان منافقین را مشاهده کرد. چنان که مهدی ابریشمچی، در مذاکره با افسران اطلاعاتی عراق می گوید ملک فهد دعوتنامه رسمی را برای حضور منافقین در مراسم ارسال کرده بود. لذا مسعود رجوی در سال 66 با دعوتنامه رسمی ملک فهد، محرمانه عازم عربستان شد…»

نقش بریده مزدوران استخدامی در دستگاه جنگ روانی وزارت اطلاعات
نقش بریده مزدوران استخدامی در دستگاه جنگ روانی وزارت اطلاعات – دروغ‌های مزدور مریم سنجابی در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم

وزارت اطلاعات به هنگام اعزام مزدوران به لیبرتی، تعدادی از مأموران و پادوهای خودش را، با آن‌ها همراه کرده بود، تا توجیهات و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. آن‌ها کسانی بودند که هیچ نسبتی با ساکنان لیبرتی نداشتند:

«مریم سنجابی دیشب و امشب در جمع خانواده‌ها حاضرشده بود و به سؤالات آن‌ها جواب می‌داد» (سایت نجات رژیم 10 اسفند 94)

به دلیل افشاگری‌های مقاومت ایران در مورد اینکه وزارت اطلاعات، سفارت و نیروی تروریستی قدس پشت اعزام این مزدوران به لیبرتی هستند، دیگر برای کسی هیچ شک و شبهه‌یی باقی نمانده و حتی سایت‌های وزارت اطلاعات هم سعی نمی‌کنند این را کتمان کنند و حالا دیگر خودشان رسماً و علناً به آن اعتراف می‌کنند که خانواده‌ای که سنگش را به سینه می‌زند، مأمور وزارت اطلاعات است:

«این ادعا که چون فلان گروه از خانواده‌ها و افراد توسط جمهوری اسلامی مأمور شده‌اند که تقاضای ملاقات با خانواده‌هایشان را داشته باشند، برفرض صحت هیچ نقطه منفی برای آن خانواده‌ها به‌حساب نمی‌آید، حتی یک مأمور نیز بدون آن‌که فحش بشنود، بدون آن‌که لجن‌مال شود و یا در تنهایی بمیرد نیز حق ملاقات با همسر و فرزندانش را دارد.

عجیب نیست؟ مریم سنجابی با وقاحت بی مانند یک پاسدار سپاه قدس ویک شکنجه گراطلاعاتی ویا یک بسیجی دهن گشاد این حرف را میزند ولی وقتی به خانواده های مجاهدین وبستگانشان میرسد در زندان رسمی کشور ومطابق قوانین بین المللی از ملاقات یا مرخصی محرومن مانند مریم اکبری منفرد ویا .... 

گشایش دو پرونده جدید با اتهامات امنیتی برای مریم اکبری منفرد


بریده مزدور مریم سنجابی با وقاحت اضافه میکند
جمهوری اسلامی در بدترین حالت موظف است به دلیل تعهداتی قانونی و عرفی نسبت به شهروندانش و حداقل در سطح یک سازمان بین‌المللی، پی گیر وضعیت و سرنوشت اسرای به گروگان گرفته‌شده توسط مجاهدین و نیز نیروهایی که به دسیسه و فریب‌کار و اقامت در خارج از کشور سر از اردوگاه مجاهدین درآورند با تمام ابزارها و اهرم‌های ممکن باشد. ببینید چگونه دست خودش را بعنوان یک خائن ومزدور اطلاعاتویک پاسدار سپاه قدس رو میکند وپای رژیم را وسط میکشد 

جمهوری اسلامی یک‌طرف این دعوا هست و باید باشد و هر کس به هر دلیلی تلاش کند ایران را از رسیدگی به سرنوشت اتباعش کنار بگذارد، در حقیقت در جهت منافع [مجاهدین] گام برمی‌دارد». (ایران دیدبان 13 دی 94)

زمرد امینی در کنار مزدور مریم سنجابی- سیرک مزدوران در اشرف و لیبرتی

زمرد امینی مادر مزدور اطلاعات وسپاه قدس در آلبانی غلامرضا شکری در کنار مزدور مریم سنجابی- سیرک مزدوران در اشرف و لیبرتی

تصویر جدیدی از مریم سنجابی بریده خائن مامور اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که خود وسایر بریده مزدوران را بخوبی معرفی کرده است .قسمت اول

ادامه دارد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر