زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ مهر ۱, شنبه

مهندس ابراهیم خدابنده!!!وتف سر بالای انجمن آسیلا که روی ریش خامنه ای وزارت اطلاعات وسپاه قدس ومدیر عامل انجمن نجات افتاد روشنگری مهم


چرا انجمن آسیلا در تیرانا تاسیس شد وکی یا چه ارگانی  آنرا تاسیس کرد.؟

چرا الان انحلال انجمن آسیلا آنهم توسط بریده خائن مهندس ابراهیم خدابنده !!!مدیر عامل نجات اعلام شد؟

آیا این کارها پیشینه ای هم در نظام فاسد ولایت فقیه دارد یا نه ؟

بهتر ومنطقی تر است که ابتدا به پیشینه اینگونه خیانت ها حذف کردنها ونفوذی سازی یا سوتی ها ویا تف های سربالائی که قبلا در نظام ولایت فقیه ودر دستگاه اطلاعات آخوندی وجود داشته اشاره کنیم .

نظام ولایت فقیه یک نظام دیکتاتوری مذهبی ای است که ولایت مطلقه فقیه را حفاظت وحراست میکند ولی فقیه ای که خمینی اینجوری توصیف میکند جعل قیم بر صغار 

یعنی ملت ایران با چند وچندین قرن فرهنگ وتمدن ، صغیر ویتیمی هستند که یک آخوندی مثل خمینی یا خامنه ای یا ... باید قیم او باشد .

البته ملت ایران از همان اول زدند توی دهن خمینی وبهایش را پرداختند واین نبرد ادامه دارد .

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی رژیم نوشت در فرآیند نخستین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مسئله ایرانی‌الاصل نبودن جلال‌الدین فارسی اولین خبر نابهنگام انتخاباتی بود که منجر به کناره‌گیری وی شد. مسعود رجوی سرکرده سازمان مجاهدین خلق دومین نفری بود که به حذف‌شدگان پیوست. اما این بار مسئله متفاوت از قبل بود. رجوی به‌دلیل رأی ندادن به قانون اساسی مجبور به کناره‌گیری شد. طبق استفتایی که در همان ایام از امام شد، ایشان در مورد مسعود رجوی پاسخ دادند: «بسم‌الله الرحمن الرحیم ـ کسی که به قانون اساسی رأی مثبت نداده صلاحیت رئیس‌جمهوری ایران را ندارد.»

مسعود رجوی نامزد مجاهدین خلق برای ریاست‌جمهوری که از دور مبارزات انتخاباتی کنار رفته بود طی بیانیه‌ای با عنوان «پیام به خلق» مسائلی را مطرح کرد. در بخش‌هایی از این پیام که در روزنامه اطلاعات 2 بهمن 58 منتشر شد آمده بود: «کاش می‌توانستم تنها قطره‌ای از دریای صمیمانه محبت‌ها و اعتماد شما را پاسخگو باشم، اما اکنون بیش از هر چیزی به سرنوشت انقلابی می‌اندیشم که یکی از بزرگترین مسئولیت‌های خطیر و تاریخی خود را بر دوش من و سایر خواهران و برادرانم گذاشته است.»


فرازی از نوشته «شکنجه، و آمال «خلیفه خمینی»

واین ماهیت ولایت فقیه وبنیان گذارآن  خمینی دجال ضد بشر است .حاکم شرعی هم منصوب میکند که دست ببرد ورجم وسنگسار کند

محمدجواد لاریجانی یکی از چند راس لاریجانی های ...میگوید سنگسار یکی ازقوانین خوب است 

اطلاعات وامنیتی را هم برای همین منظور میخواهد که جاسوس همه مردم باشد وشکنجه کند وقتل عام نماید .

با این پایه ببینیم خمینی در خیانت پیشینه ای دارد یا نه ؟

گفت من یک طلبه هستم میروم قم وکاری به حکومت ندارم

گفت قانون اساسی .مجلس موسسان ولی زیرش را زد 

گفت بازرگان دولت امام زمان وبعد که نردبانش کرد رفت بالا دولت بازرگان را ساقط کرد که خودش میگوید برایم شد زندکی خفیف وخائنانه چون نتوانست جلوی خمینی بایستد.

گفت منتظری امید امام وامت است اما وقتی در برابر قتل عام وجنایات خمینی طاقت نیاورد او را عزل ودر حصر خانگی برد تا مرد یا او را کشتند

خامنه ای هم به احمد خمینی میگفت امید امت وامام ولی با سم یا دارو برایش توسط سعید امامی معاون  ایست قلبی ایجاد کردند واو را گشت

با سعید امامی چه کرد که خامنه ای و آقا زاده خامنه ای آقا مجتبی به سعید امامی میگفت سعید جان ولی با واجبی وبعد هم با آمپول در تخت بیمارستان به او شربت شهادت نوشاندند ومسیر بهشت را برایش آسفالت کرد  يك يادآوري تاريخي مجازات اتوديناميك كار با مافيا...: يك يادآوري تاريخي  مجازات اتوديناميك كار با مافياي ولايت و عاقبت خيانت به مردم ومقاومت ايران  اسم اين قرباني سعيد امام...

يك يادآوري تاريخي 

مجازات اتوديناميك كار با مافياي ولايت و عاقبت خيانت به مردم ومقاومت ايران

توی عراق با مقتدا صدر خودی شیعه و... توسط شیخ قیس الخزعلی نقوذی فرستاد وجیس المهدی را چند شقه کرد


خامنه ای برای مقتدا صدر یک رقیب ساخت واو را شقه کرد

 وبعد از پیشبرد خط خودش شیخ خزعلی را دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نمودوبرای مقتدا صدررقیب درست کرد و...

قیس الخزعلی نمایه 
شیخ قیس خزعلی 
خمینی وخامنه ای با شیعیان دیگر چه کرد ؟
با اهل سنت چه کرد چه خیانت ها جنایت ها وقتل عام ها که نکرد وته خط با مزدورانش جیش الشعبی درست کرد که رئیسش ابو مهدی مهندس تروریست سر شناس بین المللی بودکه به سزای جنایاتش علیه عراقی ها در عملیات نزدیک فرودگاه بغداد همراه قاسم سلیمانی رسید 

عکسهای قبل از اصابت موشک آمریکائی وهلاکت آنها
رد میشویم وبه ۲ماقبل آخرش میپردازیم 
صمد نظری کسی که برای هابیلیان ولوطی های وزارت اطلاعات چون عنتری بعد از بریدن وخیانت ومزدور شدن ودورگردی در شهرهای ایران علیه مجاهدین وخانواده های مجاهدین شده بود مسئول نجات مازندران که در یک خالص سازی درونی وحسادت ها ورقابتهای بین هادی شعبانی وقربانعلی پور احمد وایرج صالحی بفرمان وزارت وسپاه قدس سر به نیست شد 

صمد نظري مزدوروگماشته اطلاعات ونجات در تصوير ازبریدگی وخيانت تاكشته شدن وسرنوشت شوم همه خائنین وماموران گشتاپو بدنام اطلاعات وسپاه تروریستی قدس :« چه بد فرجامی 

بعد از کشتن صمد نظری وحذف آن به سنت ایست قلبی وزارت اطلاعات ،هادی شبانی شد سرگرده انجمن نجات مازندران وقربانعلی پور احمدی هم شد سرکرده انجمن نجات گیلان ورفتند سر قبرش فاتحه هم خواندند . 
پنهان نمیکنیم که در همه این حذف ها وقتل ها ویا سوء استفاده از دیگران ابراهیم خدابنده که خالص سازی شده بود نقش داشت

مزدورانی که شریک اعدام هزار زندانی هستند را بشناسیم =ابراهیم خدابنده که یک جنایتکار وزارت اطلاعا ت واز توابان بند ۲۰۹ میباشد گزارش یک زندانی را بخوانید

ما قبل آخر اصلی مسعود دلیلی 
خائن خودفروخته که به زیر عبای ملا ووزارت وولایت رفته بود وبعد هم در پست فطرت ترین شکل راهنمای سپاه قدس قاسم سلیمانی ومزدوران عراقی در قتل عام اشرف نخستین شد ولی این بار در صحنه توسط قاسم سلیمانی وسرکرده ای که خودش آنها را راهنمائی کرد تا مجاهدین را قتل عام کند کشته وپوست صورتش را سوزانده وکنده بودند واینجوری سزای خیانت وجنایاتش  را از اربانش وزارت اطلاعات وسپاه قدس وقاسم سلیمانی دریافت کرد.

مسیر مهاجمان سپاه تروریستی قدس وسوات عراقی با راهنمائی مسعود دلیلی داخل

مسیر پیشروی مزدوران سوات عراق وسپاه تروریتسی قاسم سلیمانی با راهنمائی مسعود دلیلی داخل

مسعود دلیلی داخل ومعرفی او که راهنمای قتل عام اشرف ۱بود
 اسناد امضا شده توسط جانشین نمایندهٔ ویژهٔ دبیرکل ملل ‌متحد و رئیس حقوق‌بشر یونامی در عراق بعد از آمدن آنها به اشرف و دیدن وضعیت از نزدیک که با خط خود گواهی کرده‌اند پیکر ۵۲نفر شهیدان مجاهد را رویت و تحویل گرفتند(صفحات ۱۴۴و ۲۰۷کتاب گزارش)، و سند پزشکی قانونی عراق به تاریخ ۸سپتامبر ۲۰۱۳(۱۷شهریور ۹۲) که به‌وضوح نشان می‌دهد حکومت عراق خائن خود فروخته را تحت عنوان ” مجهول الهویه“ به‌عنوان نفر پنجاه و سوم قالب کرده است (صفحات ۲۰۴و ۲۰۵و ۲۰۶)، جای هیچ شک و شبهه باقی نمی‌گذارد. مگر آن که کسی ریگ وزارت اطلاعات در کفش داشته باشد.

یونا می وعراقی ها هم جنازه مسعود دلیلی داخل را دیده وعکس گرفتند 


مسعود دلیلی داخل خائن بریده راهنمای سپاه تروریستی قدس برای قتل عام ۵۲قهرمان اشرفی 
مورد آخر انجمن تازه تاسیس آسیلا که وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس حساب اساسی روی آن باز کرده بودند. تبلیغ وحلو حلوا هم کرده بودند تا در پوش آلبانیائی ها شیطانسازی پرونده سازی وعملیات تروریستی خودشان را پوشش بدهند.
در این ماجرا هم آنجور که پرستوی ابراهیم خدابنده عاطفه نادعلیان می گوید ابراهیم خدابنده سرکرده وعامل راه اندازی آسیلا از طرف وزارت وولایت وسپاه تروریستی قدس بوده است .

ابراهیم خدابنده وزنش عاطفه نادعلیان پرستو ومزدور اطلاعات آخوندی ومافیای نجات رژیم 
تیز تر ابراهیم خدابنده ووزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس از یک تعداد آلبانیائی سوء استفاده کردند وبهره اش را بردند مثل همه پیشینه هائی که خمینی وخامنه ای واطلاعات وسپاه تروریسیت انجام دادند حالا چون به اهدافشان نرسیدند آنها را حذف ومنحل کردند وهزار تهمت وافترا ومارک هم زده وخواهند زد .
به حرفهای رسمی مهندس جنایت کار ابراهیم خدابنده مدیر عامل خالص سازی شده اطلاعاتی وسپاه قدسی انجمن نجات توجه کنید :
اما از نظر ما در این برهه زمانی، خصوصا بعد از عبور از نقطه عطف 30 خرداد 1402، در راستای پیگیری اهداف انجمن نجات و خواسته های خانواده ها، افرادی مزاحمت و اخلال ایجاد کردند که عملکرد آنها خلاف اصول انجمن بود و لذا آسیلا دیگر ظرفیت لازم برای برآورده کردن خواسته های حقوق بشری خانواده ها را نداشت. در حال حاضر به جرأت می توان گفت که در این انجمن نمی توانستیم به نتایج مطلوب برسیم.
ابراهیم خدابنده هیچ کتمان نمیکند که سوء استفاده هایش را کرده برای رژیم ووزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس مهره های لازم را بر داشته وآلبانیائی که برایشان کار میکرده مزاحم تلقی کرده وطبق سنت امام دجال منحل وحذف شدند وخلص ریل خالص سازی اطلاعاتی وسپاه قدسی را به اجرا گذاشتند  .
اما ابراهیم خدابنده خوب میداند چاره ای نداشته که این تف سر بالا را بفرموده بپذیرد که روی ریش خامنه ای ووزارت وسپاه تروریستی قدس بنشیند ورسوای عام وخاص شوند بطوری که بسیاری ها آنرا دست گرفتند ومضحکه میکند ومیگویند از کوزه همان برون تراود که در اوست  .
نظام ولایت فقیه = نظام دروغ ،خدعه ،خیانت ،حذف برای خود ومنافع سیاسی خود پنهان کاری جعل وجهل وجنگ وجنایت وعوام فریبی در پوشهای مختلف از جمله آسیلا یا مافیای رسمی انجمن نجات دست ساز وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر