زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ شهریور ۲۲, چهارشنبه

تشکیل دادگاه برای مجاهدین، تف سر بالا بر ریش خامنه‌ای و آخوندها

 تشکیل دادگاه برای مجاهدین، تف سر بالا بر ریش خامنه‌ای و آخوندها

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

بور شدن و جا زدن قضاییه جلادان:

هیچ‌کدام از ۱۰۵نفر از متهمان سازمان مجاهدین خلق

وکیلی به دستگاه قضایی معرفی نکردند

حضور وکیل بین‌المللی در دادگاه فاقد وجاهت قانونی و منتفی است

 

نگاه این است که هیچ‌گونه ابهام و هیچگونه شائبه ای

در این رسیدگیها نباشد رسیدگی مْر قانون و منطبق با موازین شرعی!

 

-سخنگوی مجاهدین: به این (محاکمه) می‌گویند تف سر بالا که بر ریش خامنه‌ای و آخوندها فرود می‌آید!

سخنگوی قضاییه جلادان ۲۱شهریور ۱۴۰۲

سؤال خبرنگار تابناک: خبری اخیراً اعلام شد در مورد تشکیل پرونده برای اعضای چند نفر از اعضای گروهک منافقین اگر آخرین اقدامات قضایی که در مورد این پرونده انجام شده اطلاعاتی هست بفرمایید در مورد تعدادشان گفتن بفرمایید دقیقاً چند نفر است اعضا چه کسانی هستند تشکر

ستایشی: یک ماه فرصت داده شد فرصت قانونی که وکلای خودشان را معرفی کنند و می‌بایستی ظرف یک ماه اینها مبادرت به تعرفه وکیل قانونی خودشان به دستگاه قضایی می‌کردند بنا بر اطلاعی که ما داریم هیچ‌کدام از متهمین از این فرصت قانونی استفاده نکردند وکیلی هم به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران معرفی نکردند.

کانون وکلای مرکز هم اعلام کردند که به تعداد لازم و قانونی وکلای تسخیری را برای بررسی پرونده مربوطه اختصاص خواهندداد. البته مستحضر هستید این گروهک در فرصت قانونی می‌بایستی طبق قوانین جاریه کشور جمهوری اسلامی ایران از جمله همین قانون آیین دادرسی کیفری را که اشاره کردم وکیل خودشان تعرفه می‌کردند. بنابراین حضور وکیل بین‌المللی در دادگاه مورد بحث فاقد وجاهت قانونی است و منتفی بوده و محلی از اعتبار قانونی هم ندارد

خبرنگار: جسارتاً آقای دکتر این بحثی که در مورد معرفی وکیل می‌گفتند که فقط چرا از کانون خواستند از مرکز وکلا وکیل نخواستند نمی‌دانم از مرکز هم خواسته شده یانه؟

ستایشی: از کانون وکلا آنچه که من اطلاع دارم اطلاعاتم را عرض می‌کنم از کانون وکلای دادگستری خواستند که دیگه حالا نگویند که مرکز هم بود مثلا زیرمجموعه خداقوت ببینید نگاه این است که هیچ‌گونه ابهام و هیچگونه شائبه‌ای در این رسیدگیها نباشد رسیدگی مر قانون و منطبق با موازین شرعی..


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر