زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ اسفند ۱۷, پنجشنبه

نفوذ ونفوذی سازی شماره ۱۳ و چهره های پایه ای وسرشناس چند جانبه بعد از خانواده نمازی ومحمد باقر نمازی

 نفوذ ونفوذی سازی  شماره ۱۳  و چهره های پایه ای وسرشناس چند جانبه بعد از خانواده نمازی ومحمد باقر نمازی  


در قسمت دوازدهم نفوذ ونفوذی سازی به معرفی خانواده نمازی  یعنی اجداد وپدر بزرگ وپدر محمد باقر نمازی پرداختیم  که باز هم بمناسبتهائی به محمد باقر نمازی ونقش های کلیدی ای در دلالی لابیگری ونفوذ ونفوذی سازی برای رژیم داشت خواهیم پرداخت 
در این شماره اتفاقا به بیوگرافی مختصری از بیژن خواجه پور میپردازیم که داماد این خانواده نمازی هاست یعنی با پری نمازی که خواهر زاده محمد باقر نمازی است ازدواج کرده وعلاوه بر اینکه شریک زندگی اش میباشد چهره های پایه ای وسرشناس نفوذ ونفوذی سازی  وچند جانبه بعد از خانواده نمازی ومحمد باقر نمازی  شماره ۱۳

بیژن خواجه پور کیست ؟ 


بیژن خواجه پور وتریتا پارسی ازاعضای اصلی نایاک و مهره های نفوذ ونفوذی سازی 

بیژن خواجه پور مدیر اتاق بازرگانی و تیم اقتصادی لابی جمهوری اسلامی مغز متفکر دور زدن تحریم ها در اروپا و ایالات متحده یکی از اعضای هیئت مدیره آتیه بهار و EUNEPA  کنونی استاد سیستم پولشویی جمهوری اسلامی در اروپا ، در دو دهه گذشته بازوی اقتصادی #نایاک موسس آتیه گروپ در اروپا

بیژن خواجه‌پور ،تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مدیریت و اقتصاد در آلمان و انگلستان به پایان برده است ،و مدرک دکترای خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه بین المللی مدیریت پاریس در یافت کرده است. می شود او را به عنوان موفق ترین دلال رژیم معرفی کرد.


بیژن خواجه پور عامل چند جانبه رژیم آمریکا نایاک وموفق ترین دلال ورابط در امر نفوذ ونفوذی

او در سال ۱۳۸۸ در ایران بازداشت شد، که یک روش سیاسی جمهوری اسلامی و حفاظت اطلاعات و امنیت است که بعد از آزاد کردن این اشخاص؛جامعه توجیح شود که این افراد مخالف نظام هستند و بر علیه نظام فعالیت میکنند تا آنها در خارج از ایران، بدون مشکل به پیشبرد اهداف رژیم پیش بروند.


خواجه پور در دادگاه شاید هم برای سفید سازی توسط رژیم برای نفوذ ونفوذی

او با اطلاعات و رابطه هایی که در اختیار داشت چندین شرکت در اروپا تاسیس کرد تا جریان های حساب بانکی و گردش اقتصادی به سطح مورد نظر رسیده و بعد با تزریق سرمایه از منابع مالی در اختیارش بتواند منبع تغذیه #نایاک و اعضای آن در اروپا باشد.


بیژن خواجه پور رابط  ، دلال ، لابی وعنصر کلیدی برای نفوذی ونفوذی سازی

بیشتر عوامل #نایاک در اروپا با حساب های بانکی وابسته به خانواده شان در کشورهایی نظیر اسپانیا ، مالت ، سوئیس،قبرس و موناکو راحت تر به منابع مالی دسترسی دارند، و این وظیفه خواجه پور و تیم اقتصادی جمهوری اسلامی ست تا آنها را از این سو حمایت کنند.


بیژن خواجه پور سرمایه دار و سرمایه گذار در صنعت نفت وپتروشیمی رژیم در دوبی برای امداد رسانی به رژیم

بیژن خواجه پور بعد از ازدواج با پری نمازی (خانواده نمازی - معروف به خانواده نفت ایران ) چند شرکت پیمانکاری و تاسیسات نفتی و پتروشیمی در دوبی راه اندازی کردند و پرونده “ کرسنت پترولیوم “ هم بازی سیاسی بین اصلاح طلبان و سپاه بود که در تقسیم اموال به مشکل خورده بودند.

خواجه پور وپری نماز ی موسس هلدینگ آیته بهار که همبازی رفسنجانی ومهدی هاشمی  در دزدی های بزرگ هم بودند

خواجه پور و پری نمازی با تاسیس شرکت آتیه بهار و ترانسفر میلیون ها دلار به خارج از ایران در بین مقامات رژیم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند،آنها با روابط خود میلیون ها دلار را به سرتاسر اروپا و ایالت متحده منتقل میکنند. پرداخت به #نایاک و عوامل آن هم از وظایف ایشان است.

نمازیها وخواجه پور میلیونها دلار را در ارو پا جابجا کرده وبه نایاک هم میپردازند

شرکت آتیه بهار به آتیه گروپ و آتیه گروپ به EUNEPA تبدیل شد و گزارش های مالیاتی با روش پولشویی تصحیح شد و اکنون نیز شرکت EURASIAN NEXUS PARTNERS ، همچنان با همکاری دولت چین منابع مالی را از ایران خارج کرده و در سرتاسر دنیا با مقاصد مختلف منتقل می کنند .




شرکت آتیه بهار به آتیه گروپ و آتیه گروپ  به EUNEPA تبدیل شد که به نایاکی ها هم پول پرداخت میکند 

در مورد آتیه گروپ و شرکت های مرتبط بسیار بسیار نوشته شده ، اما کوتاه و مختصر ؛ این شرکت ها و شرکت های کوچک زیر مجموع ، چندین میلیارد دلار در سال جا به جا کرده و بیشتر مقاصد رو هم عوامل #نایاک و خانواده هایشان در نظر می‌گیرد.

خواجه پور در سیمنارهای نایاک شرکت میکند وبه لابی های خارجی هم پول پرداخت میکند

#نایاک خود برای پرداخت به لابیست های امریکایی و اروپایی قدرت ندارد و تمامی این پول ها از طریق همین شرکت های زیر مجموع به مدیریت خواجه پور و عوامل این شرکت ها انجام می شود. خواجه پور همچنین در سمینار های نایاک حضور پیدا کرده و از تحریم های علیه رژیم شکایت میکند .


خواجه پور علاوه بر شرکت در سمینارهای نایاک ضد تحریم علیه سخنرانی ولابی میکند

دلیل این همه نگرانی و مبارزه #نایاک با تحریم ها هم همین مورد است. سخت تر شدن و تقریبا غیر ممکن شدن انتقال منابع مالی جمهوری اسلامی ( پول مردم ایران در اصل ) در اروپا و بخصوص ایالات متحده آمریکا ،و درگیر شدن شرکت های چینی و درخواست رشوه و پول بیشتر برای هموار ساختن انتقال پول.


خواجه پور هم در جلسات نایاک وهم در بی بی سی ظاهر میشود وبنفع رژیم دادسخن میگوید

خواجه پور در موسسه ویلسون خانه #نایاک هم به عنوان کارشناس اقتصادی و بی بی سی فارس و رسانه های فارسی دعوت شده و در مورد اقتصاد ایران و تأثیر تحریم ها سخنرانی می کند . این ها عوامل جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا به این رژیم خونخوار کمک کرده و جیب خود را هم پر می کنند .


خواجه پور برای رژیم وعلیه تحریم ها سنه جاک میدهد ومیلونها دلار پول بالا میکشد

شرکت EURASIAN NEXUS PARTNERSچندین شرکت زیر مجموعه دارد و با کمی جستجو و تحقیق متوجه شدم ، با میلیون ها دلار بودجه و منبع مالی ؛ تنها تعداد کمی در این شرکت ها فعالیت کرده و اکثرا از ایران ، مصر ، چین ، رومانی و ترک تبار هستند . گردش مالی این شرکت ها میلیون ها دلار در سال


خواجه پور که گردش مالی شرکتهایش  میلیارها دلار است

بر گرفته از 

https://twitter.com/DTehrany/status/1345337723

910053896?s=20

Danial Tehrany دانیال تهرانی

@DTehrany


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر