زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ اسفند ۲۵, جمعه

نفوذ ونفوذی سازی شماره ۱۴ در رابطه با تریتا پارسی ومحمد رضا طلوعی وعلی واعظ برای سفید سازی دلال ها رابطین ونفوذی ها با حاشا، انکاروحتی افشا با تاکیک آی دزد آی دزد توسط رژیم (سپاه واطلاعات) در دولتهای مختلف

نفوذ ونفوذی سازی شماره ۱۴ در رابطه با تریتا پارسی ورامین طلوعی وعلی واعظ  برای سفید سازی   دلال ها رابطین ونفوذی ها با حاشا، انکاروحتی افشا با تاکیک آی دزد آی دزد توسط رژیم (سپاه واطلاعات) در دولتهای مختلف 


نفوذ ونفوذی سازی شماره ۱۴ در رابطه با تریتا پارسی ومحمد رضا طلوعی وعلی واعظ برای سفید سازی دلال ها رابطین ونفوذی ها

این بخش از مطالب مربوط به نفوذ ونفوذی سازی همراه با سفید سازی رژیم  هم مهم هم قابل توجه میباشد 
چرا؟
برای اینکه رژیم خمینی مانند خمینی دارای هیچ دین،آئین ومذهب یا مرامی نیست  مگرخمینی نبود گفت من حلال را حرام وحرام را حلال میکنم ، اصل حفظ نظام است.
 ریا،دروغ،دزدی،جنایت تجاوز...،اختلاس، وارونه گوئی،جعل تاریخچه واخبار وروایات ، حاشا ، پنهان کاری یا افشا کردن وحتی دستگیری ومحاکمه مزدوران یا نفوذی ها برای بهره بردن های استراتژیکی یا همان حفظ نظام یک امر عادی است در این رابطه از منبرمحراب کف خیابان دیوار تا رادیو وتلویزیون وانواع سانه ها وروزنامه ها وسایت ها هم ماکزیمم سوء استفاده را میکند.
نیرنگ وریا خامنه ای وآخوندهای دین فروش وجنایتکاررا میبینید که شانه به شانه معاویه وعمروعاص میسابند.
 از فارس تا تسنیم تا مشرق تا فارس پلاس؛ روایت روز...طوری مینویسند که اگر کسی نداند فکر میکنند که اینها دشمن رژیم هستند نه دوست یا دلال ولابی وحقوق بگیر های چند جانبه که مهمترین خصیصه آنها پاچه گیری شیطانسازی دروغ پردازی وتفاسیر ولایت ووزارت پسند علیه رهبری مقاومت ورئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت وبهترین آگاه ترین آرمان گرا ترین ووطن پرست ترین فرزندان این میهن در سازمان مجاهدین میباشد.
فقط برای نمونه به شرح توضیحاتی از سایت حکومتی فارس پلاس؛ روایت روز -  در باره سه دلال ولابی ونفوذی رژیم تریتا فارسی رامین طلوعی وعلی واعظ میپردازیم :

برخی از این افراد درست است که تابعیت ایرانی دارند، اما گویا هیچ سهمی از هویت ملی ایران به ارث نبرده‌اند. اگر عملکرد امثال کسانی که عضو نایاک هستند را بررسی کنیم، بدون شک مشخص می‌شود این ایرانیان برای منافع آمریکا و علیه منافع ایرانیان اقدام می‌کنند و تلاشی هم برای کتمان آن وجود ندارد و بیشتر هم در حوزه تحریم مردم ایران است.

تریتا پارسی، بنیان‌گذار شورای ملی ایرانیان آمریکا، در مقاله‌ای تحت عنوان ایرانیان آمریکایی،؛ پلی میان دو ملت، به طور مشترک با سیامک نمازی، جاسوس دستگیرشده در ایران، به‌صراحت نوشته بود که آمریکا باید از تحریم‌های گسترده خودداری کند و تحریم‌های هوشمند را به کار بگیرد. او ناراحت نبود که چرا آمریکا، ایران را تحریم می‌کند. بلکه از این ناراحت بود که این‌گونه تحریم کردن اثرگذاری مطلوبی ندارد و تحریم‌ها باید به‌گونه‌ای هوشمند باشند که ایران نتواند از آن فرار کند.

روزنامه خراسان در سگ دعواهای جناحی نوشت 
کلیک کنید وبخوانید

واکنش وزارت خارجه به اظهارات هوشنگ امیراحمدی درباره ظریف

 رامین طلوعی، یکی از ایرانیان آمریکایی اثرگذار است. او در سال 2020 از اعضای اصلی تیم انتقالی دولت بود و سپس به‌عنوان دستیار امور اقتصادی در وزارت خارجه آمریکا مشغول به کار شد. رامین طلوعی همچنین در سابقه کاری خود در دولت اوباما، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا بود. این دو پست مهم در دولت آمریکا، دقیقا همان‌جایی هستند که تحریم و جنگ اقتصادی را علیه ایران رهبری می‌کند. رامین طلوعی زمانی که برای ادای قسم و سپس عضویت در وزارت خارجه، به کنگره آمریکا رفته بود، سوگند یاد کرد که در راستای منافع آمریکا اقدام کند و مانع از رفع تحریم ایران شود.

بیشتر بدانید 

باز هم رژیم نوشت : بیوگرافی رامین طلوعی سیاستمدار ایرانی الاصل در آمریکا و 

همسرش + خانواده و سوابق

علی واعظ، یکی دیگر از ایرانیان آمریکایی و مسئول  بخش ایران در گروه بحران است. او در سابقه خود همکاری با رادیو فردا که وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاست را دارد. علی واعظ همچنین در زمان مذاکرات برجام، حضور مستقیم داشته و با تیم‌های مذاکراتی در ارتباط بوده است. اما نه در راستای منافع ایران، بلکه در راستای حفظ منافع آمریکا.

بیشتر بدانید

برغم سفیدشویی افرادی مانند علی واعظ و آرین طباطبایی از جنایتهای افرادی مانند قاسم سلیمانی و سکوت آنها در برابر نقض آشکار حقوق بشر در ایران، آنان همواره مدافع چهره‌های افراد نزدیک به اصلاحطلبان مانند نرگس محمدی و نسرین ستوده بوده‌اند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر