زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

نظام ولایت فقیه و دفاع از مقدسات - علامه حسینی سه شنبه, 09 دی 1393 08:12

نظام ولایت فقیه و دفاع از مقدسات - علامه حسینی سه شنبه, 09 دی 1393 08:12 

Print                
     
               
 
برگرفته از سايت آفتابكاران
-
نظام ولایت فقیه ادعا می کند که مدافع زیارت گاه های شیعه در مقابل حمله های داعش است. اخیرآ نیز رئیس جمهور آن، حسن روحانی گفته است که اماکن متبرکهء کربلا و نجف و بغداد و سامرا برای آنها خطوط قرمز هستند. حسن دهقان وزیر دفاع نیز به پیروی از روحانی اضافه کرده که ایران برای دفاع از اماکن متبرکه حتی بدون گرفتن مجوز، از نیروهای زمینی و هوایی استفاده خواهد کرد. این وضعیت یادآور اوضاع بحرانی عراق در سال 2006 است که ناگهان مرقدهای امامین عسکرین در سامرا عراق را منفجر می کنند و در پی آن این کشور گرفتار درگیری های طایفه ای می گردد. عجیب اینکه جورج کیسی رئیس نیروهای آمریکایی در عراق، در همان ایام رژیم ایران را به دخالت در آن انفجار متهم می کند. این اتهام چندان هم بی ربط نبود زیرا یکی از عناصر سایق سپاه پاسداران اکبر گنجی نیز اعتراف کرده بود که انفجاری که سال 1994 در حرم امام رضا در شهر مشهد رخ داد کار وزارت اطلاعات ایران بوده است. در آن موقع خامنه ای برای انحراف افکار عمومی آن انفجار را به سازمان مجاهدین خلق ایران نسبت داده بود. این حقایق نشان می دهند که ولی فقیه برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیلهء نامشروعی از جمله درگیری های طایفه ای استفاده می کند. البته به تناسب شرایط شیوه های خود را نیز تغییر می دهد.
هدف نظام ولایت فقیه از این دخالت ها، چیزی جز فرصت طلبی و بهره برداری سیاسی نیست. این یک رژیم فریبکار است که به هیچ اصولی پایبند نمی باشد. اگر دفاع از مقدسات حق دخالت در کشورهای دیگر را می دهد یهودیان و مسیحیان نیز می توانند ادعا کنند که چون در عربستان، عراق، مصر و ایران، آثار تاریخی مقدس دارند مجاز هستند در این کشورها دخالت نمایند و به آنها حمله کنند.
بنابراین نظام ولایت فقیه هیچ تمایلی به دفاع از مقدسات ندارد بلکه حتی آنها را قربانی منافع خود نیز می سازد.
ما می پرسیم در آغاز اشغال عراق وقتی که ارتش آمریکا، کربلا و نجف که مزارهای امامان در آنجا قرار دارند را بمباران کرد این دفاع از مقدسات و غیرت دینی ولی فقیه کجا بود؟ و چرا در آن هنگام برای دفاع از زیارتگاه های مقدس شیعه، به عراق نیرو ارسال نکرد؟ در آن زمان، دنیای اسلام به وضوح مشاهده نمود که رزیم ایران، به لشکر ابرههء آمریکایی در اشغال یک کشور اسلامی کمک کرد و انواع تسهیلات و اطلاعات را در اختیار آن گذاشت.
در سایهء اشغال سرزمین های عربی، رژیم ولایت فقیه فرصت زیادی برای توسعه طلبی بدست آورده است. هدف این رژیم از ارسال نیروی نظامی به سوریه و لبنان تحت عنوان دروغین دفاع از برنامهء حمایت از مرقد حضرت زینب دختر امام علی و حضرت خوله دختر امام حسین به دلیل همین ماهیت و اهداف توسعه طلبانه است.
نظام ولایت فقیه به همین بهانه های دروغین پایگاه های نظامی و مراکز فرهنگی زیادی در این دو کشور ایجاد کرده است. امسال حکومت مرکزی عراق را نیز امسال وادار ساخت تا به بهانه زیارت، 4 میلیون ایرانی را وارد خاک عراق سازد. شاید فردا نوبت ورود به یمن و سپس عربستان سعودی نیز فرا برسد. چنانچه به رژیم ولایت فقیه، بیش از این فرصت داده شود باز هم توسعه به طلبی اش ادامه خواهد داد.
دبیرکل شورای اسلامی عربی در لبنان.
علامه سید محمد علی حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر