زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

يكي از معاونان اصلي قاسم سليماني در عراق كشته شد پاسدار خونريز وجنايت كار حميد تقوي

يكي از معاونان اصلي قاسم سليماني در عراق كشته شد
پاسدار جنايت كار حميد تقوي در ريختن جوانان به تنور جنگ خانمان سوز خميني خانوادگي دست داشت پدر وبرادرش در جنگ كشته شد او پاسدار جنايت كار وقاتلي است كه در اكثر عمليات تروريستي وجنايت كارانه وقتل عام اهل سنت دست وشركت مستقيم داشته است  تسنيم حبرگذاري سپاه قدس است ببينيد چه نوشته است
به نوشته خبرگزاری تسنیم، این فرمانده سپاه عصر روز شنبه در منطقه بلد استان صلاح الدین عراق در نزدیکی سامرا بر اثر شلیک تک تیراندازهای داعش کشته شده است.
در این اطلاعیه، حمید تقوی از فرماندهان جنگ ایران و عراق معرفی شده است که پدر و برادرش در این جنگ کشته شده‌اند. جنازه این فرمانده سپاه قرار است به زادگاهش در شهر اهواز منتقل شود.
اگر چه پیش از این سپاه پاسداران اطلاعات مشخصی از حضور نیروهای خود در عراق منتشر نکرده بود، اما برخی از مقامات ایران از حضور سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در عراق برای جلوگیری از شکست کامل نیروهای کرد و عراقی در مقابل داعش خبر داده بودند.
اخباری درباره حمله یک فانتوم اف 4 ایران به مواضع داعش نیز آخرین خبری بود که پیش از این درباره حضور نظامی ایران در عراق منتشر شد. این خبر اگر چه از سویایران به طور رسمی تایید نشد اما پنتاگون آن را تایید کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر