زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

ممانعت نيروهاي عراقي از ورود بنزين به ليبرتي به منزله شكنجه بيماران و مجروحان است

اطلاعيه - ممانعت نيروهاي عراقي از ورود بنزين به ليبرتي  به منزله شكنجه بيماران و مجروحان است

اطلاعيه - ممانعت نيروهاي عراقي از ورود بنزين به ليبرتي به منزله شكنجه بيماران و مجروحان است

جمعه, 05 دی 1393 09:29 
   ايران افشاگر
       
               
 
بر اثر ممانعت از همراهي مترجمان، اقدامات درماني بيماران در بيمارستان انجام نمي شود
 نيروهاي عراقي در يك اقدام ضد انساني براي سومين هفته متوالي از ورود بنزين به داخل كمپ ليبرتي جلوگيري مي كنند. ساكنان از ابتداي ورود به ليبرتي هر هفته ميزان كمي بنزين براي استفاده تعداد محدودي خودرو خريداري مي كردند.
اين خودروها در اساس براي توزيع غذا و براي انتقال بيماران و مجروحان و افرادي كه قادر به رفت و آمد در زمينهاي سنگلاخ كمپ نيستند،  استفاده مي شود. به هنگام جابجايي ساكنان به ليبرتي دولت عراق از انتقال بيش از 95 درصد از خودروهاي ساكنان جلوگيري كرد و به دنبال آن بيشتر   آنها به سرقت برده شد.
به موازات تشديد محاصره لجستيك و پزشكي كمپ ليبرتي، نيروهاي عراقي در ماههاي گذشته در ورود بنزين نيز كار شكني مي كنند و به اين ترتيب بيماران و معلولان را به طور مضاعف تحت فشار و شكنجه قرار مي دهند.
در روزهاي 30 آذر و اول دي نيروهاي عراقي چهار تن از بيماران را بعد از مدت زيادي تأخير  عمدي مجبور كردند كه بدون مترجم به بيمارستان بروند در نتيجه بيماران بدون نتيجه به كمپ بازگشتند.
مقاومت ايران با توجه به تعهدات مكرر و مكتوب دولت آمريكا و ملل متحد در قبال امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي، خواهان مداخله فوري براي پايان دادن به محاصره جنايتكارانه كمپ از جمله آزاد كردن ورود بنزين به ليبرتي است و كليه مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر را به اقدامي جدي براي پايان دادن به اين محاصره ضد انساني فرامي‌خواند.
 
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
4 دي 1393 (25 دسامبر 2014)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر