زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

درگيريهاي گسترده در گلپايگان و به هلاکت رسیدن جانشین سرکرده انتظامی

درگيريهاي گسترده در گلپايگان و به هلاکت رسیدن جانشین سرکرده انتظامی
خبرگزاري سپاه پاسداران موسوم به فارس از يك درگيري مسلحانه گسترده در گلپايگان و به هلاكت رسيدن پاسدار محمد هاشمي جانشين سركرده انتظامي گلپايگان و دوتن ديگر از پاسداران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري سپاه پاسداران درگيريها به شهرهاي متعدد كشيده شد. در خمين يك مأمور انتظامي به هلاكت رسيد. سپس درگيري به روستاي سعيد آباد گلپايگان كشيده مي شود. در ادامه درگيريها، در گلپايگان پاسدار محمد هاشمي جانشين سركرده انتظامي و يك پاسدار ديگر همراه وي به نام فصيحي كشته مي شوند و سلاح و خودرو آنها مصادره مي گردد. متعاقبا درگيري در خوانسار ادامه مي يابد و يك خودرو انتظامي به آتش كشيده مي شود. براساس گزارش خبرگزاري سپاه پاسداران تاكنون علاوه بر كشته شدن سه تن از پاسداران 7تن ديگر از آنان مجروح شدند كه در بيمارستان بستري هستند. حال دو نفر از پاسداران مجروح وخيم است كه به اصفهان منتقل شدند.
وسعت در گیریها رژیم درمانده ووحشت زده را وادار به اعزام نیرو از شهر های اطراف وبخصوص اصفهان به گلپایگان کرده است.
به اذعان رسانه های رژیم و گزارش خبرگزاري سپاه پاسداران رژيم آخوندي پس از درگيريهاي گسترده در گلپايگان نيروهاي خود را از اصفهان عازم اين شهر كرده است.

سرهنگ پاسدار حسين حسين‌زاده جانشين سركرده انتظامي استان اصفهان با ورود به گلپايگان و تشكيل شوراي تامين شهرستان، مأمور رسيدگي به اين موضوع شده است.
از بهاي آزادي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر