زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

پيام مريم رجوي به مناسبت سالروز ميلاد مسيح و آغاز سال 2015 ميلادي چهارشنبه, 10 دی 1393 09:15

پيام مريم رجوي به مناسبت سالروز ميلاد مسيح و آغاز سال 2015 ميلادي چهارشنبه, 10 دی 1393 09:15

 پيام مريم رجوي به مناسبت سالروز ميلاد مسيح و آغاز سال 2015 ميلادي
    Print     ايران افشاگر
             
              
     
    هموطنان مسيحي، حاميان مسيحي مقاومت ايران!
    سالروز ميلاد عيسي مسيح (ع)  و فرا رسيدن سال نو ميلادي، بر همة شما مبارك باد. پيام مسيح، براي بشريت در زنجير، بشارت نجات و آزادي است. پس درود خدا و سلام ما به مريم عذرا كه با ايماني سترگ، در رنج و تنهايي، بار امانت را به‌دوش كشيد، تهمتها را به جان خريد و حامل هديه‌يي مبارك براي بشريت شد.

    مسيح پا به اين جهان نهاد تا از ستم و سركوب و نابرابري به عدالت و از جهل و تاريك‌انديشي به حقيقت رهنمونش سازد. مسيح آمد تا بساط  فريسيان رياكار و دينفروش را كه به نام خدا ستم مي‌كردند، برچيند. مسيح آمد تا زنان رانده‌شده و تحت ستم را رها كند و پناه دهد؛ پيامبري از ميان ماهيگيران و بردگان جليله، كه پيامش اين بود كه «آخريها بايد اول شوند».
     هنگامي كه از ناصره به بيت‌اللحم يا كفرناحوم و اردن و بيت‌المقدس مي‌رفت، مردگان را زنده مي‌كرد، كورها و گنگها را شفا مي‌بخشيد و جهان بشري را به زيستن و ديدن و شنيدني بر اساس ذات انساني‌شان فرا مي‌خواند. و فراتر از آن، دلهاي سنگ‌شده را نرم مي‌كرد، عقده‌ها را از زبا‌نها و قلبها مي‌گشود و ديوارهاي جدايي و بيگانگي را از ميان مردم بر مي‌داشت.
    مي گفت: «خداوند مرا فرستاد تا سركوب‌شدگان را آزاد سازم». و «اي تمامي  زحمتکشان و گرانباران! نزد من آييد؛ من به شما آرامش خواهم داد». اين ترنم اميد و نجات و يگانگي بود كه خاورميانة آن روزگار و سپس جهاني را منقلب كرد؛ پيامي كه  بيش از دو هزار سال است در وراي همة تحريفها و سركوبها، نسلهاي بشري را به صلح و عدالت ورهايي فرا مي‌خواند. و در پرتو آن، تاريخ ملتها، ازجمله ملت بزرگ ايران، سرشار از ارزشهاي انساني با روح همزيستي و همبستگي ميان مسيحيان و مسلمانان و پيروان ساير مذاهب و اديان است....
    پس، ننگ ابدي بر خميني و خامنه‌اي و رژيم شريران دينفروشي باد كه نقاب اسلام به چهره زده‌اند، اما شقي‌ترين دشمنان مسيح(ع) و محمد(ص) هستند. آنهايي كه به نام دين، در ايران به چشم زنان اسيد مي‌پاشند و جوانان را به دار مي‌كشند، نوكيشان مسيحي را زنداني و ابتدايي‌ترين حقوق‌شان را نقض مي‌كنند؛ دژخيماني كه به خاطر اعتقادات مذهبي و به خصوص پيروي از پيامهاي واقعي محمد(ص) و مسيح(ع)، اعدام و شكنجه مي‌كنند و بدترين تبعيض و شقاوت را روا مي‌دارند. استبداد ديني و خون آشامي برپا كرده‌اند كه كانون بنيادگرايي و تروريسم تحت نام اسلام و پدرخواندة همة شريراني است كه امروز در خاورميانه و به خصوص در عراق و سوريه،  اسيران و گروگانهاي بيگناه را مي‌كشند و پيروان مسيح و ساير دگرانديشان را به كوچ اجباري و آوارگي مي‌كشانند....
    اما اين صداي مسيح(ع) است كه بر سر همين دينفروشان فرياد مي‌كشيد كه: «واي بر شما كه مي‌كوشيد خود را ديندار جلوه دهيد، ولي در زير آن عباي مقدستان، دلهايي پر از رياكاري و گناه داريد... واي به حال شما …كه مهمترين احكام خدا يعني نيكويي، گذشت و صداقت را فراموش كردهايد. اي عصاكشهاي كور كه پشه را از صافي ميگذرانيد ولي شتر را ميبلعيد!».
    تا آن جا هم كه به پيام حقيقي اسلام برمي‌گردد، آخوندهاي حاكم بر ايران و بنيادگراياني كه با پيروي مستقيم يا غيرمستقيم از آنها، جان و زندگي و حيثيت و آسايش ملتهاي اين منطقه را درهم مي‌كوبند، بنا به آيات قرآن، سخت‌ترين دشمنان خدا هستند: وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ
    آنچه ملتهاي ما در سراسر منطقه مي‌خواهند، زندگي در صلح و آشتي با خواهران و برادران‌ مسيحي و تمام هموطنانشان از هر دين و مذهب و عقيده‌يي است. پس اين كارزار خون و جنون، با رنج عظيمي كه به مردم اين منطقه تحميل كرده، در برابر ارادة آزاديستان و روح بردبار و صلحجوي مردم ما نخواهد پاييد.
    سرزمين ابراهيم و موسي و عيسي و محمد و سرزمين هاجر و آسيه و مريم و خديجه و فاطمه، از اشغال سنگدلان و بنيادگرايان و از همة مصائبي كه آخوندهاي حاكم بر ايران باني آن بوده و هستند، رها خواهد شد.
    چنان كه رهبر مقاومت مسعود رجوي گفته است: «اسلام، مسيحيت و يهوديت از يكديگر جدا نيستند. ما مسيح را نيز پيامبر خود ميدانيم و راه موسي را از محمد جدا نميكنيم. قرآن ميگويد كه ميان پيامبران ما تفاوتي نيست و براي خدا دين واحد است و جداييناپذير است.... و مذهب من به عنوان يك مجاهد خلق، به صلح و آزادي و ترقي فرمان ميدهد...».
    پس باز هم صد‌اي گرم عيسي بن مريم را از فراز كوهي در جليله مي‌شنويم كه: «به دنيا باز آمده‌ام و زندگي از سر گرفته‌ام تا جاودانه در كنار شما باشم. لحظه‌يي ترديد نكنيد‌ كه همواره با شما خواهم بود».
    در اين روز، يك بار ديگر با استعانت از او و مريم عذرا (ع)، براي همة مردم جهان، سالي سرشار از صلح، آزادي و بردباري و سازندگي آرزو مي‌كنم  و پيروزي جنبش مقاومت مردم ايران بر بنيادگرايان سفاك حاكم را از خداي بزرگ مسألت دارم.
    در اين روز همچنين به ياد ميليونها پناهنده و آواره، به خصوص زنان و كودكان در سوريه، عراق، فلسطين و همه نقاط جهان هستم و براي نجاتشان از اين شرايط سخت، دعا مي‌كنم. سال گذشته بازهم بسياري مسيحيان در سراسر جهان، از جمله رهبران بزرگوار كليساها، به ياري مجاهدان آزادي برخاستند. حمايت و محبت آنها راستي كه انفاس قدسي مسيح را براي ما به ارمغان مي‌آورد. با تقدير از آنها، همة مسيحيان جهان را به گسترش ياري و  حمايت از مجاهدان آزادي در ليبرتي و زندانيان سياسي در سراسر ايران و حمايت از مقاومت ايران براي سرنگوني رژيم ولايت فقيه فرا مي‌خوانم.
    با آرزوي پيروزيِ آزادي و صلح در ايران، در خاورميانه و در تمام جهان، سال نو ميلادي را نيز كه تا چند روز ديگر فرا مي‌رسد، به همگان تهنيت مي‌گويم.
    سلام بر عيسي مسيح
    سلام بر مريم عذرا.

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر