زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ شهریور ۲۸, شنبه

گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران در آمریکا - واشینگتن1

سعیده فخار:



دوستان و هم‌میهنان عزیز، به جشن امروز خوش‌آمدید. این مایه افتخار من است که در پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در برابر شما به ایراد سخنرانی می‌پردازم. نیم قرن مبارزه برای آزادی و دموکراسی. نخست علیه دیکتاتوری نظامی فاسد شاه و سپس علیه فاشیسم مذهبی ملایان. چقدر ما خوشوقت بوده‌ایم که از حمایت مردم ایران، همه شما این‌جا و دیگران در سراسر جهان، و البته دوستان برجسته آمریکاییمان که امروز نزد ما حضور دارند، برخوردار بوده‌ایم. ما از همه اقدامات شما برای خواهران و برادران اشرفی ما، و به‌طور خاص پدر من که اکنون در زندان کمپ لیبرتی است، قدردانی می‌کنیم.
هر چند جوخه‌های اعدام شاه قلبهای مهربان بنیانگذاران ما، محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی‌اصغر بدیع‌زادگان را شکافتند، آن فرزندان بزرگ ایران شکی نداشتند که آینده‌یی روشن در انتظار سازمان آنها است. البته، این داستان مجاهدین خلق با 120هزار شهید برای آرمان آزادی ایران بوده است. یکی از این شهدا مادر عزیز من سعیده بود.
من یکی از بسیار اعضای نسل سوم مجاهدین خلق هستم. این نشان می‌دهد که آرمانی که بر اساس آن این جنبش بنا شده است ماندگار هستند.
مشعل بنیانگذاران به نسل جوان و پرانرژی واگذار شده و این نسل با یک شورای مركزى متشکل از زنان نمایندگی می‌شود. برای این باید از تلاشهای بی‌وقفه مریم رجوی برای ترویج رهبری زنان تشکر کنیم. این باعث ایجاد انگیزه در میان میلیونها زن ایرانی در کشور ما شده است. این در نقش فعال و گسترده آنها نه تنها در قیامهای خرداد 88، بلکه از آن زمان تا کنون در هزاران حرکت اعتراضی در شهرهای مختلف در سراسر ایران هم رویت شده است. پیام آزادی که برای اولین بار نیم قرن پیش توسط سه دانشجوی جوان آغاز شد، اکنون در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است، و به‌زودی در آینده نزدیک پایان دیکتاتوری ملایان در ایران را محقق خواهد کرد.
در پایان، من بار دیگر به همه شما در این مناسبت فرخنده تبریک می‌گویم. و اکنون، مایلم چند کلمه‌یی را به زبان فارسی سخن بگویم.

پاتریک کندی:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر