زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

بياد مادر كوشالي از آقاي طاهر زاده درگذشت نا بهنگام شيرزن قهرمان، مادر كوشالي مادر ۵ قهرمان ملی‌ سال ۶۷

بياد مادر كوشالي از آقاي طاهر زاده 

درگذشت نا بهنگام شيرزن قهرمان، مادر كوشالي مادر ۵ قهرمان ملی‌ سال ۶۷



با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت مادر مبارز، محترم ایجه ای، مادر کوشالی، مادر دلاور پنج شهید مجاهد خلق را به اطلاع عموم می رسانیم. مادر قهرمان مبارز، مادر کوشالی که طی دوران مبارزه با رژیم آخوندی، پابه پای فرزندان مبارزش در تمامی صحنه های رزم حضور فعال داشت، بعد از شهادت ۴ پسر و عروسش به دست دژخیمان آخوندی، در کنار دیگر مبارزان به رزم بی امان خود علیه رژیم ادامه. مادر کوشالی به طور مداوم در افشای سیاستهای سرکوبگرانه مستبدان حاکم بر ایران به تلاش خستگی ناپذیر ادامه می داد. وی از پیگیر ترین فعالان حقوق برحق مردم ایران برای آزادی و دمکراسی بود.

درگذشت این مادر بزرگوار را به فرزندش نسرین کوشالی و دیگر قهرمانان راه آزادی، هم چنین به کلیه دوستان و مادران شهیدان تسلیت می گوییم.
----------------------


----------------------

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یارانفقدان اسفناک مادر مجاهد و گرامیمان مادر کوشالی داغ بزرگی بر روح و قلب همه رزمندگان و عاشقان آزادی ایران نهاد. خاطره تابناک این مادر رنجدیده که دلی به وسعت کهکشانهای لاینتاهی و قلبی به زیبایی جنگلهای شمال را داشت تا ابد در روح و جسم همه مبارزان نقش خواهد بست چرا که هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق. نام مادر کوشالی مهربان و دلسوز ما یقیننا در روز بزرگ آزادی گلبانگ همه ترانه ها و سرودها و در گلخند همه ایرانیان شریف و آزاده طنین خواهد انداخت.

حمید رضا طاهرزاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر